וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבושות הבלתי נשכחות בתולדות "משחקי הכס"

19.7.2017 / 15:11

לצד המלחמה העקובה מדם של בתי האצולה משבע הממלכות, ישנו גם סטייל עוצר נשימה. לרגל שובה של סדרת הפנטזיה האהובה, בחרנו את הלוקים הכי מרהיבים של הדמויות מהצפון הקפוא ועד קינגס לנדינג שטוף השמש. מי לוקח? הצביעו והשפיעו

צילום מסך

בווידיאו: צפו בטריילר של העונה השביעית.

היא עולה הון אבל גם עתירת רייטינג, ובעיקר מרהיבה, מרתקת, מעצבנת, ויש גם מי שרואים בה מפלצת טלוויזיונית חסרת תקדים. מאז עונתה הראשונה, היו בה מספר קווי התרחשות, אינספור דמויות מורכבות שמניעיהן סבוכים, ומלחמה עקובה מדם של בתי אצולה משבע ממלכות יבשת אחת הנאבקים על כס המלוכה. "משחקי הכס", סדרת הפנטזיה של רשת HBO האמריקאית המתרחשת בעולם בדיוני המדמה את ימי הביניים, שבה השבוע עם עונתה השביעית. כמו תמיד, לצד בחינת סוגיות של מעמד חברתי, משפחתיות, אמונה, מלחמה ומיניות, ישנו גם הסטייל. משפיע, מקורי, לעתים עוצר נשימה - הוא תמיד שם, במיוחד בקרב מספר דמויות מסוימות ובכל נקודה בחייהן; בחיי היומיום, בנקודות מפנה, בעתות מצוקה וכו'.

הביגוד בסדרה מאפיין כל אחת מהקבוצות הפועלות. החל מהצפון הקפוא ועד קינגס לנדינג שטוף השמש - צבע, גזרה וסגנון כללי הם בעלי משמעות ואינדיקציה לשיוך קבוצתי תוך התחשבות בתנאי הארץ, האקלים ומקורות המזון. דמויות מרכזיות בבתי האצולה לבושים בהשראת מלכים ומלכות מדיביאליים (כותנה, סאטן ופרווה), תושבי הפרא מעבר לחומה לבושים בהשראת תרבות אינואיטית (עורות, פרוות וכל מיני אקססוריז חייתיים).

מגפי העור השטוחים של דאינריז הם סימן למלכה האוספת צבא ומתכננת מלחמה. שיערו הפרוע, הסמיך וסבוך הקשרים דרך קבע של ג'ון סנואו מהווה סמל לחריגותו המשפחתית כבן לא חוקי, אבל הפרוות המהודרות שלו הן סמן לשיוכו האצילי ולייעודו. חגורת הנחושת של מרג'ורי טיירל הייתה משובצת אבזם-פרח המסמל כמובן את קשרי משפחתה. מעיל העור המחוספס של טייווין לאניסטר ומגפי העור המבריקים שלו אמורים לשדר את הסמכותיות, ההפחדה והניכור שלו.
המלכה סרסיי תמיד נראית כמו מלכה, כולל בעונות האחרונות עם הפאה הקצוצה. שיערה הקצר של בריאן וכמובן האבזור האבירי אמורים להסביר את הצלחותיה בקרבות חרבות נגד גברים מנוסים, וכד'. אספנו את רגעי הסטייל הבלתי נשכחים. איזה לוקח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully