וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה חדיד נתפסה משוטטת בנעליים מרשת מנגו, ואיש לא מאמין

25.7.2017 / 11:43

הלם היכה את עולם האופנה, עת התברר שהסופרמודל נתפסה בנעליים בעלות 214 שקלים מרשת עממית. הגילוי מרעיש במיוחד בשל העובדה שמדובר בחיקוי של דגם קלאסי בעיצוב שאנל. איפה קרל לגרפלד כשצריכים אותו?

אתר רשמי

בווידיאו: איך תשרדו את הג'ט-לג? איך כדאי להתאפר? טיפים בנושא ביוטי שסיפקה בלה חדיד לאתר ווג.

הדוגמנית בלה חדיד מספקת הוכחה מצולמת לכך שלא חייבים תמיד ללכת על הגרסה היקרה והאיכותית בשביל להיראות כמו סופרמודל. ביומיים האחרונים לא מעט אתרים בחרו לשתף את ההלם שהיכה בעולם האופנה, עת התברר שחדיד נתפסה משוטטת בנעליים של רשת מנגו, בעלות 60 דולר (214 שקלים). הגילוי מרעיש במיוחד בשל העובדה שלדוגמנית-העל יש לבטח רשימת אנשי קשר הכוללת אנשי יחסי ציבור ומעצבי-על שישמחו בכל רגע נתון להוציא עבורה משלוח במתנה, או לחילופין חשבון בנק שמן שלא ימצמץ לנוכח גיהוץ בשאנל.

ולמה שאנל? כי נעלי ה"סלינג באק" בעלות העקב המרובע והחוטם המעוגל של מנגו, אותן נעלה בלוש, דומות באופן מחשיד לדגם קלאסי בעיצוב בית אופנת-העל הצרפתי, לו היא דיגמנה יותר מפעם אחת. ויש להניח שקרל לגרפלד יותר מישמח לפנק את הדוגמנית שהיא גם כוכבת אינסטגרם בדגם המקורי (620 אירו לפשוטות כמונו).

הגרסה של מנגו כבר סולד אאוט, אבל קיימת אחרת דומה מאוד בעקב נמוך יותר וחרטום מחודד, שנמכרת ב-259.90 שקלים. לעקבי הניוד מבית מנגו התאימה בלה ג'ינס סקיני בעל גימור פתוח מליין "גוד אמריקן" של קלואי קרדשיאן (135 אירו) וטופ חושף בטן מושלמת בגוון תכלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully