וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצבנה את טראמפ: כל מה שצריך לדעת על הדוגמנית שנחסמה על ידי הנשיא

26.7.2017 / 13:23

מיהי בדיוק הטופמודל האמריקאית שהכעיסה כל-כך את נשיא ארה"ב ונחסמה אתמול בטוויטר? 12 עובדות מעניינות על כריסי טיגן, הגיבורה החדשה של האופוזיציה

בווידיאו: כריסי טיגן מדברת על אמהות חודש אחרי הלידה.

כריסי טיגן בטקס פרסי הטוני, ניו יורק, יוני 2017. GettyImages
"LOL אף אחד לא אוהב אותך" . כריסי טיגן/GettyImages

כריסי טיגן הצטרפה אמש (שלישי) לקבוצה של עיתונאים, סופרים ואנשי אופוזיציה. הדוגמנית האמריקאית בת ה-31 שמתקוטטת בטוויטר כבר שנים עם הנשיא טראמפ, צייצה 5 מילים שהיו ככל הנראה הקש האחרון. מיד לאחר שנחסמה, היא העלתה צילום מסך של ההודעה על החסימה וכתבה: "לאחר 9 שנים שבהן אני שונאת את דונלד ג'יי טראמפ, לומר לו 'LOL אף אחד לא אוהב אותך' היה הקש". הציוץ האחרון של טיגן הגיע בתשובה לפוסט של הנשיא מתחילת השבוע בו הוא כתב: "עצוב מאוד שרפובליקנים, כולל כמה שנתלו על גבי, עושים מעט מאוד כדי להגן על הנשיא שלהם".

טיגן כאמור כבר עשתה בעבר שימוש ברשת החברתית כדי להטריל את הנשיא. לאחר שסלבריטאים רבים סירבו לקחת חלק בטקס השבעת טראמפ בינואר השנה, הוא צייץ ש"A-ליסטים רבים רוצים כרטיסים", אבל הוא מעדיף להתמקד ב"עם". אז טיגן הגיבה: "היי - אנחנו העם. אתה גם הנשיא שלנו. אני לא רוצה שתהיה, אבל אתה כן". בתגובה לציוץ שלו בעניין איסור כניסת אזרחים ממדינות מוסלמיות מסוימות - "אנו חייבים לשמור 'רוע' מחוץ למדינה" - היא ענתה מיידית: "למתי להזמין לך את האובר שלך?" ודוגמאות נוספות יש למכביר.

מה עושים לאחר שהנשיא חוסם אתכם? הולכים למקדולנד. טיגן נראתה בסניף רשת המזון המהיר בהובקון, ניו-ג'רזי, מחלקת שקיות טייק אוויי לכבאי העיר במסגרת שיתוף הפעולה שלה עם רשת המזון המהיר שהשיקה לאחרונה שירות משלוחים בשיתוף אובר. מבחינתה הכל כרגיל. מיהי בדיוק הדוגמנית שהכעיסה כל-כך את הנשיא? 1012 דברים שצריך לדעת על כריסי טיגן.

הציוץ של טראמפ והתגובה של טיגן

ציוץ של דונלד טראמפ בטוויטר ותגובה של כריסי טיגן שהובילה לחסימתה על-ידי הנשיא. טוויטר, צילום מסך
הטרלה שנמשכת תשע שנים/צילום מסך, טוויטר

תיעוד החסימה

1. כריסטינה "כריסי" טיגן נולדה במדינת יוטה ב-1985 לאב נורווגי ואם תאילנדית, וגדלה במספר מדינות בארצות הברית, עד שהמשפחה התיישבה סופית בקליפורניה.

2. בגיל 18, כשהייתה עדיין בתיכון, היא התגלתה על-ידי צלם שנתקל בה בחנות ציוד גלישה בהנטינגטון ביץ', בה היא עבדה.

3. היא החלה להופיע בקמפיינים למותגי אופנת ספורט ובייסיק כמו גאפ, נייקי, Uggs אוסטרליה, בילבונג, בגדי-ים של ביץ' באני ובמקביל הייתה אורחת קבועה בתכניות בידור מרכזיות בערוצי E ו-MTV.

הדוגמניות (משמאל לימין) כריסי טיגן, נינה אגדל ולילי אולדרידג' עם גיליון ספורטס' אילוסטרייטד, פברואר 14, בו הן מופיעות על שערו, מיאמי, פלורידה. GettyImages
עם לילי אולדרידג'/GettyImages

4. ב-2010 הקריירה הואצה כשהיא נבחרה להופיע בגיליון בגדי-הים השנתי של מגזין ספורטס אילוסטרייטד לאחר שחברתה, הדוגמנית ברוקלין דקר, הציגה אותה בפני אנשי המגזין. מאז היא הופיעה עוד מספר פעמים במגזין הנחשק, כמו גם בהפקות אופנה ושערי מגזיני אופנה ובידור.

5. שנת 2013 הייתה גם שנת יציאת "All of Me", בלדת הפסנתר המקסימה שכתב והקדיש לה המוזיקאי-שחקן ג'ון לג'נד, כשהיו מאורסים לאחר שנפגשו לראשונה ב-2007 על סט צילומי הקליפ לשיר שלו "Stereo" בקומו, איטליה.

All of Me מ-2013 - בלדת הפסנתר של ג'ון לג'נד לאשתו כריסי טיגן

6. הם נישאו באותו מקום בו נפגשו, והיום הם הורים ללונה סימון, בת השנה ושלושה חודשים המתוקה להפליא שנולדה לאחר טיפולי הפרייה חוץ גופית.

7. זמן קצר לפני שג'ון הציע לה נישואים, הם רבו ריב גדול כיוון שזה היה לפני חג המולד וכל מה שהוא נתן לה היה ספר בישול וסיר.

8. הם גרים בביתה לשעבר של ריהאנה, וכריסי הודתה ש"ייתכן אולי שלפעמים" היא פתחה את הדואר של ריהאנה.

9. היא לא יודעת לשחות, אבל הבטיחה לעצמה ללמוד לאחר לידת בתה.

10. בזמנה הפרטי טיגן היא גם בשלנית המתחזקת בלוג בישול מצליח בו היא משתפת ידע בתחום שהיא נהנית לאסוף בנסיעותיה בעולם, ולוקחת חלק בספיישלים ותכניות ריאליטי על בישול.

11. באפריל שנה שעברה יצא לאור ספר הבישול שלה Cravings המציע מתכונים משפחתיים לכל עת, ונכנס לרשימת רבי-המכר של הניו-יורק טיימס.

12. היא עצמה לא אוהבת מתוקים ומעדיפה לאכול "הודו על פני שוקולד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רב-מכר. ספר הבישול "Cravings" של טיגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully