וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ככל הנראה האבא היפה והצעיר בעולם

31.7.2017 / 13:05

הדוגמן המורמוני לאקי בלו סמית' בן ה-19, שהוכרז כאיט-בוי של תעשיית האופנה, הפך בסוף השבוע לאב לתינוקת והציף את האינסטה בתמונות ממיסות של משפחתו החדשה, בחגיגה של גנטיקה משובחת. אנחנו עוד זוכרות לו שהוא הבטיח להימנע מסקס עד החתונה

מערכת וואלה!

בווידיאו: משפחה של דוגמנים - הכירו את הבלו סמית'ס.

לפני כשנה וחצי הכרנו לכם את לאקי בלו סמית', הממתק האינסטגרמי שהפך לדוגמן עסוק ולאיט-בוי של תעשיית האופנה. כעת כבר ניתן להכריז עליו רשמית כאבא הצעיר והיפה בעולם. בסוף השבוע האחרון נולדה לחתיך בן ה-19 ולבת זוגו, סטורמי ברי בת ה-26, תינוקת העונה לשם גרביטי בלו סמית', והרשתות החברתיות הוצפו בתמונות ממיסות עם חגיגה של גנטיקה משובחת. "היא כאן", כתב לאקי למיליוני עוקביו, "מעולם לא הרגשתי כה מאושר. אני אוהב אותך יותר מכל דבר בעולם, נסיכה קטנה". גם האם הטרייה שיתפה את העולם: "ברוכה הבאה, מלאך קטן. את המתנה היפה ביותר שהייתי יכולה לחלום עליה".

השניים מנהלים זוגיות פוטוגנית צמודה במשך כמעט שנתיים. בראיון למגזין GQ ב-2015 הצהיר בלו סמית' שכמורמוני אדוק, הוא מתכוון להימנע מסקס עד החתונה. תגובתנו אז להכרזה הזו היתה משהו כמו "פחחח". אמנם צדקנו, לאקי וסטורמי מעולם לא נישאו, אבל עם האבהות עצמה הוא לא חיכה, ובסטטוס החדש הוא מנפנף כשהוא עדיין לא בן 20.

כבר מגיל 17 סומן בלו סמית' כתשובה הגברית לדוגמניות-כוכבות מהזן החדש, עם רזומה הכולל קמפיינים לקלווין קליין, מונקלר וליין המשקפיים של טום פורד, וצעידה על המסלולים של בוטגה ונטה, רוברטו קוואלי, פנדי, בלמיין, מוסקינו, ורסאצ'ה ומייקל קורס. לצד כל אלה הוא התנוסס גם על גבי לא מעט שערי מגזינים נחשבים.

כמו החדידיות, הקרדשיאניות, הדלוויניות ואף ההילטוניות המאוסות - גם הוא נחשב חלק מפמילייה מעניינת. האם שרידן היא דוגמנית לשעבר, האב דאלון מוזיקאי חובב ובעל חברת גיטרות, האחיות פייפר אמריקה (21) ודייזי קלמנט (22) דוגמניות גם הן, והאחות הגדולה קווין סטארלי (24) מתפקדת כגיטריסטית. כשהאם קלטה את הפוטנציאל העסקי שגלום בחבורת היפיופים שגידלה בבית, עברה המשפחה מיוטה לדירת שלושה חדרים צנועה בהוליווד. האחים לשבט סמית'ס קיבלו חשיפה רצינית ראשונה בקמפיין לגאפ בתקופת חג המולד ב-2012, ומאז הם באור הזרקורים.

סטורמי נחשפה לעולם כזוכה בתחרות "מיס טין אמריקה" בשנת 2009. מאז היא כבר הספיקה להשתתף בתכנית הריאליטי "אמריקן איידול', וכיום היא מזגזגת בין משחק למוזיקה ודוגמנות.

עוד באותו נושא

נטליה וודיאנובה צעדה על המסלול שבועיים לאחר לידת בנה החמישי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully