וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקנה במסע פרסום: קמפיין ראשון לקלווין קליין בניצוחו של רף סימונס

30.7.2017 / 16:24

לאחר קולקציה ראשונה בעיצובו שזכתה לשבחים, נוחת הקמפיין הראשון של המותג תחת ניהולו האמנותי של סימונס - ברוח האדרת היופי האמריקני. הקמפיין צולם בכבישי המדבר הקליפורני, בסיפור שמבקש לבחון את ארה"ב מנקודת מבט קולנועית ורומנטית

אתר רשמי

בדיוק שנה עברה מאז הוכרז שהמעצב המבריק רף סימונס יהיה זה שיוביל את בית האופנה קלווין קליין לעידן חדש, תוך תקווה לשוב לגדולתו כשחקן מוביל במפת האופנה הבינלאומית. קשה להאמין, אבל במהלך התקופה העמוסה שעברה עליו שם הוא חשף רק קולקציה אחת שהוצגה בפאשן וויק לסתיו-חורף 2017 שנערך בניו יורק. כעת, כשרמת הסקרנות בקרב מתענייני הז'אנר בשיאה, נוחת סוף סוף הקמפיין הראשון של המותג תחת ניהולו האמנותי.

כזכור, התצוגה הציגה שפה מעודכנת וחדשה בתמת "אמריקנה", וסימונס הבלגי זכה בעקבותיה בתשבוחות המבקרים ובפרס מטעם מועצת האופנה האמריקאית. יחד עם הצלם הנבחר למשימה, ווילי ונדרפיר, עוצב מסע הפרסום הראשון ברוח האדרת היופי האמריקני, וצולם בכבישי המדבר הקליפורני. לצורך העברת המסרים החדשים נבחר קאדר של 22 דוגמנים ודוגמניות, מהזן האניגמטי והאנונימי יחסית שמזוהה עם עבודתו רבת השנים של המעצב. לא מפתיע בהתחשב בעובדה שבזמן שישב בכיסא המעצב הראשי היה זה רף סימונס בעצמו ששלף את סופי מצ'נטר במהלך שיטוט אגבי בבוטיק המותג, מה שהוביל לסיפור הידוע של הסינדרלה מחולון.

סדרת הצילומים מביאה תמונת פטה מורגנה בה חבורת צעירים משוטטים על גבי אחד מכבישי המדבר האינסופיים, כשברקע שלט חוצות עם הלוגו המחודש של קלווין קליין ותמונות הקמפיין הקודם. אלו כללו עבודות של אנדי וורהול, ריצ'ארד פרינס וסטריליג רובי, כדימוי המסמל את הצהרת הכוונות של העידן החדש. אלמנטים נוספים בפריימים הם סולם שחור וציוד תאורה המשלימים את סיפור הרקע שמבקש לבחון את אמריקה מנקודת מבט קולנועית ורומנטית. על הדוגמנים מוצגים פריטים נבחרים מאוסף הסתיו, ביניהם חצאית בדפוס הדגל האמריקני, מעיל פרווה צהוב מכוסה פלסטיק וחולצות הג'ינס עם הכיסים המודגשים. יחד מתקבל עולם חדש שמחבר את הנימוס של האופנה הגבוהה לתחושה יומיומית, לצד התהייה מהו אמיתי ואיפה מתחילה הפנטזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully