וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבן-גבירול פינת שדרת אוסמן: קולקציית הסתיו של אלמביקה

31.7.2017 / 14:18

המעצבת הגר אלמביק מספקת פתרונות לנשים שחולמות על פריז בעודן תרות אחר צל או בריזה מדומיינת. בנוגע לאקלים פה היא לא יכולה לסייע, אבל היא מזכירה עם קולקציה חדשה שיש אור בקצה אוגוסט, ומציעה הקלה עם השראה פריזאית הכוללת שמלות מודפסות וחליפות מכנסיים מלאות שיק

קולקציית סתיו 2017 של אלמביקה. מאיר כהן,
קומבינת צמר וטול שיוצרת הרמוניה/מאיר כהן

"בגדים מנחמים שפותחים את זרועותיהם בפנייך ועוטפים אותך", כך מתארת הגר אלמביק, מייסדת "אלמביקה", את קולקציית הסתיו שלה. המעצבת הוותיקה, שמציינת 12 שנים למותג האישי שלה, ופותחת שתי חנויות נוספות, משקפת פה את גישתה הכוללת לאופנה. גישה שלמרבה הצער לא ממש שכיחה באזורנו. ודווקא אצלנו, כך נדמה לא פעם, היא נדרשת, ובכל עונה.

הבגדים נעימים למגע, בדרך כלל רחוקים מהגוף, נעים בחופשיות ומאפשרים תנועה, וכל זאת מבלי לגרום למתלבשת לחוש כאילו היא מסתובבת בטרנינג. נחמה שלא גורעת דבר. אחרי הכל, כשההשראה היא פריז, קשה לטעות. העיר ש"הכל יפה בה", כמו שאומרת אלמביק, היא גם הלוקיישן לצילום הקטלוג היפה עם הדוגמנית מורן נמני, שצילם מאיר כהן.

קולקציית סתיו 2017 של אלמביקה. מאיר כהן,
לנוע בחופשיות גם בחליפת מכנסיים/מאיר כהן

אלמנט מרכזי בקולקציה הוא שילוב של שמלה אוורירית קלילה ועליונית חמה מעל. השמלות המודפסות בדרך-כלל (יש גם שחורות, אל דאגה) מזכירות את אלו שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות בבית אופנת-העל הצרפתי קלואה; הן באורך הרצפה, עשויות מחומרים קלילים-מתנפנפים (הרבה פעמים משי), עם שרוולים תפוחים, שרוכי קשירה בצווארון ובמותניים ופרינטים משמחים ואלגנטיים. שמלת אחת עם ארבעה סוגי פרינטים וגוונים שונים, לכאורה מנוגדים, היא אחת היפות בקולקציה, וגם מעידה על הדמיון והיצירתיות של המעצבת. העליוניות (העשויות בדרך-כלל צמר מעורב) ונרכשות As-Is באיטליה, הם הנגדה ברורה של השמלות, והתוצאה היא מראה מאוזן שבצדו רווח פרקטי; את מוגנת ברוח ובקור ומתאווררות במקום סגור או כשיש חימום. כמו באירופה.

האלגנטיות והשיק של פריז קיימים בכל פריט, כולל אלו המיועדים מראש לשעות היום. והשיק הזה נלווה לנוחות מופלאה. שמלת נקודות ירוקה עם שרוולים ארוכים וצווארון רכיסה, חצאית טול ארוכה בגוון מארון, חליפת מכנסיים עם הדפסי ריבועים שחורים על רקע ירוק-יער, אוברול קטיפה חושף כתפיים, חולצת פסים עם כתפיים תפוחות (טוויסט חמוד לחולצת הפסים הפריזאית הקלאסית), מעיל רטרו אדום עם כפתורי אוברסייז שחורים, חולצת ראפלס בירוק-תרשיש עם שרוולים תפוחים בנוסח - פלוס מינוס - ויקטוריאני, הם פריטי מופת העשויים להיות הדבר הנכון להשקיע בו בעונה הקרה הקרובה.

טווח מחירים: חולצות: 398 שקלים – 698 שקלים; שמלות: 798 שקלים - 1,100 שקלים; אוברולים: 890 - 980 שקלים; חצאיות: 498-498 שקלים - 698 שקלים; מעילים: 498 - 980 שקלים; מכנסיים: 498 שקלים - 598 שקלים.

להשיג בחנות הדגל של אלמביקה (אבן גבירול 87, תל-אביב; ובקרוב בחנויות המותג בקניון גינדי TLV ובעין-שמר)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully