וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה ללא בגדים: הכוכבות שהתפשטו בשביל קמפיין

5.8.2017 / 10:39

צילום של נטלי פורטמן בקמפיין לדיור שהתפרסם השבוע, לצד צילומי עירום של דוגמניות-העל במגזין LOVE שנחשפו גם הם, גרמו לנו להיזכר בשאר הכוכבות שהסירו את הבגדים עבור קמפיין אופנה. מקייט מוס האיקונית דרך ג'נוארי ג'ונס האצילית ועד קים הסליזית

אתר רשמי

בווידיאו: קייט מוס מדברת על קמפיין העירום שלה לקלווין קליין מ-1993, בריאיון עם הצלם ניק נייט.

סקס זה עניין שמוכר, עירום זה דבר שמסקרן, ומותגי-על שמתהדרים בקו אקססוריז משובח - יודעים איך לפתות את הלקוחות שלהם בעזרת צילומים בהם התיק, הנעל או הבושם הם פריט הלבוש היחיד בתמונה. בית האופנה האמריקאי קלווין קליין עשה זאת עם סדרת צילומים איקונית בכיכובה של קייט מוס במסע פרסום של בשמי המותג (לצד צילומים איקוניים שפרסמו את ההלבשה התחתונה). המשיכו את זה בצורה מופלאה גם בתי אופנת-העל הצרפתים, במגמה שהתחזקה בתחילת הניינטיז וממשיכה איתנו עד היום, כשהיא מפתיעה כל פעם מחדש בליהוק הכוכבת המתערטלת.

יש כוכבות שעושות את זה בשביל האמנות שלהן, ולפעמים גם בשביל הכסף או הבאזז, או ככל הנראה גם בשם ההפנמה כי צילום עירום הפך לתחנת מאסט ברזומה של כל מי שרוצה להגיע רחוק בתעשייה האופנתית או ההוליוודית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי פורטמן בקמפיין החדש לבושם של דיור, שנחשף השבוע. נחשב נועז יחסית אליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז לא רק דוגמניות צעירות מסירות את הבגדים, אלא גם שחקניות זוכות אוסקר מוערכות שחצו את גיל 50 - כמו לדוגמא ג'וליאן מור, שהצטלמה כשרק תיק יוקרתי של בולגרי ושני כלבלבים מסתירים את גופה. השבוע נחשף קמפיין הבושם החדש של בית האופנה דיור, בכיכובה של נטלי פורטמן, שמחוברת כידוע למותג דרך הקמפיינים והופעותיה המוצלחות על השטיחים האדומים. בצילום הקמפיין עטתה על עצמה השחקנית בת ה-35 שמלה רקומה חושפת סייד-בוב, במראה שנחשב נועז יחסית לתדמית המתוקה שהיא סיגלה לעצמה. זה הזמן להיזכר בעוד כוכבות שהתערטלו בשביל מודעה פרסומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully