וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מחודשיים אחרי לידת התאומים, ביונסה וג'יי זי יוצאים לדייט נוטף סטייל

6.8.2017 / 8:02

הפאוור קאפל של עולם המוזיקה יצא לאכול סושי בליווי גדוד צלמי פפראצי. המהלך המחושב בבחירת שמלת מעטפת העניק לה את האפשרות להשוויץ במחשוף השופע ובמותן הצרה יחסית, והבהיר שספונטניות לא הייתה חלק מהדייט הזה. פירוט המותגים שלבשה קווין בי

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: עוד רגע בלתי נשכח - ביונסה לובשת שמלה של ענבל דרור בטקס הגראמי 2016.

ביונסה יוצאת לדהור

ביונסה בדייט עם ג'יי זי בלוס אנג'לס 7 שבועות אחרי הלידה אוגוסט 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
שמלה של אלכסיס, קלאץ' מקולקציית שיתוף הפעולה של לואי ויטון וסופרים, נעליים בעיצוב סטלה מקרטני/אתר רשמי, אינסטגרם

לצאת מהבית פחות מחודשיים אחרי שביקרת בחדר לידה זה לא תענוג גדול. לילות ללא שינה, גזרה לא ברורה ודאגה בלתי פוסקת לכל צרכיו של יצור חסר אונים לא מיטיבים עם המראה החיצוני שלנו, לא כל שכן כשמדובר בתאומים. וכשזה קורה, את מעדיפה שיהיה עלייך מנשא עם תינוק שיסתיר ויסביר את המצב לעולם שבחוץ. ביונסה עשתה שלשום את הצעד האמיץ בידיעה שהוא יתועד, ויצאה לדייט רומנטי עם ג'יי זי (וגדוד צלמי פפראצי). השניים השאירו את רומי וסיר עם בייביסיטר ויצאו לאכול בסושי פארק, המסעדה האהובה עליהם במערב הוליווד, כשהם מוכנים היטב לפלאשים שממתינים להם בחוץ.

לרגל המאורע המרגש בחרה קווין בי בשמלת מעטפת של המותג אלכסיס, קלאץ' מקולקציית שיתוף הפעולה של לואי ויטון וסופרים, נעליים בעיצוב סטלה מקרטני ושרשראות זהב. המהלך המחושב בבחירת שמלת הפסים באפור ולבן העניק לביונסה את האפשרות להשוויץ במחשוף השופע ובמותן הצרה (יחסית למצב), והבהיר שספונטניות לא הייתה חלק מהדייט הזה.

עוד באותו נושא

שמלה לילדה ב-26,000 דולר: ביונסה ובלו אייבי לובשות גוצ'י

לכתבה המלאה

למרות ההשקעה הברורה בטוטאלוק, את רוב תשומת הלב כבשה תמונת תקריב אותה שיתפה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה, בה היא שותה משהו שנראה כמו יין אדום לצד המחשוף הנדיב בו ממדי החזה מרמזים על בחירה בכלכלת הנקה.

גולשים רבים בחרו להזהיר משילוב של שתיית אלכוהול וחלב אם, או לחילופין זעמו על כך שהיא לא מניקה. היו כאלה שבחרו לפרגן והגנו על האם הטרייה, בכך שהסבירו שניתן להמתין כמה שעות כדי שהאלכוהול ייצא מהמערכת והחלב יהיה בטוח לשימוש. אחרים ציטטו את ההמלצה הרשמית למניקות לפיה מותר לצרוך עד שתי מנות אלכוהול בשבוע.

ביונסה וג'יי זי בדייט בלוס אנג'לס 7 שבועות אחרי הלידה אוגוסט 2017. ספלאש
השאירו את רומי וסיר עם בייביסיטר ויצאו לאכול בסושי פארק. ג'יי זי וביונסה/ספלאש
ביונסה בדייט עם ג'יי זי בלוס אנג'לס 7 שבועות אחרי הלידה אוגוסט 2017. ספלאש
מפזרת גלאם באווירה מילפית/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully