וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמצאה שתציל אתכן באוגוסט: חזיית-מגבת סופגת זיעה

7.8.2017 / 7:21

"טא-טא", שילוב של חזייה ומגבת, מציעה פתרון לבעיה נשית ידועה כשהיא סופגת את הזיעה שמצטברת מתחת לציצים, ומאפשרת לנוע בחופשיות. ההמצאה, שנמכרת כעת ב-45 דולרים, מטריפה את הרשת עם לקוחות מרוצות שמספרות שהיא פתרה להן לא רק את בעיית הזיעה. נסו את זה בבית

tatatowels

ארין רוברטסון התכוננה לדייט ראשון כשהגיעה למסקנה שהיא חייבת למצוא פתרון יעיל לזיעה שמצטברת לה מתחת לשדיים. היא ניסתה הכל: ללבוש חזייה עם רפידות סופגות זיעה, לשים פודרה או לתחוב טי-שירט מתחת לחזה - אבל שום דבר לא היה טוב מספיק בשבילה. גם לא הדאודורנטים ורפידות הזיעה לחזיות המוצעות בשוק. אחרי לילה ארוך, עלה בראשה רעיון יצירתי: לעצב מגבת דמוית חזייה שתספוג זיעה ביעילות ותאפשר להסתובב בחופשיות. מגבת הטא-טא שהיא המציאה זוכה כעת להרבה אהדה ברשת מנשים שמספרות שהיא פתרה להן לא רק את בעיית הזיעה.

"מה שחשבתי שהוא פתרון לזיעה באזור החזה, עזר לנשים בכל כך הרבה דרכים אחרות", כתבה רוברטסון באתר שלה, "לחברה שלי הייתה פריחה מתחת לשדיים בגלל הצטברות של לחות. לאחר השימוש במגבת הטא-טא הפריחה נעלמה לגמרי. המגבת שמרה על החזה שלה יבש". עוד היא סיפרה: "גרתי בלוס אנג'לס והתארגנתי לדייט ראשון. כשיצאתי מהמקלחת והתחלתי להתארגן, לא הפסקתי להזיע. כשייבשתי את השיער, חשבתי לעצמי שחייבת להיות דרך טובה למנוע מאגלי הזיעה לטפטף על הבטן שלי. מכירות את ההרגשה?".

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

חזיית הסטרפלס הטובה בעולם? מבחן הגלגלון והטרמפולינה

לכתבה המלאה

מגבת הטא-טא משמשת מעין ערסל לחזה הנשי, סופגת ממנו את הזיעה ומשאירה את החזה משוחרר, כדי שלא תצטרכו להסתובב עם חזייה בבית. רוברטסון סיפרה לתקשורת שהמגבת יעילה גם להנקה, "שכבת המשי הרכה במיוחד נועדה לפטמות רגישות והיא גם סופגת חלב אם שעלול לדלוף במהלך האכלה". מגבת הטא-טא מגיעה עד גודל חזייה H ונמכרת ב-45 דולרים.

"מגבת הטא-טא שלי היא לא פחות ממתנה משמיים", כתבה לקוחה מרוצה, "אני שונאת לייבש את השיער שלי אחרי מקלחת בגלל שאני מזיעה בזמן הזה. מזיעה עד כדי כך שאני נאלצת להתקלח שוב. מגבת הטא-טא הפכה את תהליך הייבוש לכל כך קל ונוח. אני לא מאמינה שזה לא היה קיים לפני כן. לפעמים אני לובשת אותה בבית כשאני זקוקה למנוחה מחזיות. החבר שלי חושב שזה מקסים – והוא מבקר קשוח יותר ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully