וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרפת נחשפת: הצצה לפרק הראשון של "החיים על פי קיילי"

אימפריית האופנה והאיפור המהלכת המכונה "קיילי ג'נר" תיחשף בסדרת הריאליטי החדשה שתעלה בשישי הקרוב בערוץ E. האחות הצעירה בשבט קרדשיאן, שהפכה למולטי-מיליונרית עוד לפני גיל 20, היא תופעה מסקרנת שגם מי שלא נמנה עם מעריציה צריך להכיר

קיילי ג'נר. אינסטגרם, אתר רשמי
"אני יכולה לקנות לעצמי כל בית ומכונית", קיילי ג'נר/אתר רשמי, אינסטגרם

הרעיון ברור: ניצול ההצלחה של "משפחת קרדשיאן", הסדרה המשודרת באותו ערוץ, לטובת קידום מותג האיפור והאפליקציה של אימפריית האופנה והטיפוח המהלכת המכונה "קיילי ג'נר". אבל קשה שלא להודות, סדרת המציאות החדשה "החיים על-פי קיילי" ("Life of Kylie"), שתשודר אצלנו החל מיום שישי הקרוב בערוץ הבידור E, מסקרנת למדי. אחרי הכל, גם מי שלא מעריץ מושבע עשוי למצוא עניין בהסבר לתופעת קיילי ג'נר, הצעירה בשבט קרדשיאן שהפכה למולטי-מיליונרית עוד לפני גיל 20 (יום הולדתה העגול יחול ב-10 אוגוסט, יום לפני עליית הסדרה).

"אני יכולה לקנות לעצמי כל בית ומכונית", היא מעידה על עצמה כבר בפתיחת הפרק הראשון, ומיד אחר-כך היא מסייגת: "אבל זה אושר שנמשך שתי שניות". וכל זה קרה לה בלי להיות יפה כמו קים, רזה כמו קנדל או ממולחת כמו קריס.

"במשך הרבה זמן חשפתי דמות אחרת לעולם": הצצה לסדרה החדשה

הסבר מפורט ומנומק איך זה קרה לא ממש תמצאו פה, אבל כן תקבלו הצצה מסוימת לחייה של גורו היופי וגיבורת בני נוער ברחבי העולם, כולל טרפת האינסטגרם, אובססיית הסלפי, ערימת הפאות, הנעליים, הליפסטיקים, בגדי המעצבים, מכוניות הפאר, הבתים המרווחים, המעריצים והעוזרים האישיים. כל זה, יש לזכור, בגבולות תכנית מציאות נשלטת וערוכה בהתאם להעדפות והאינטרסים של הגיבורה. אז מה היה בפרק הפתיחה? צפינו וליקטנו הדגשים.

מי הכוכבים? הדמות המרכזית היא כמובן קיילי. לצדה חברתה הטובה, הדוגמנית למידות גדולות ג'ורדן וודס; מעצב השיער טוקיו שהוא "ממש טוב עם פאות"; המאפר אריאל עליו נאמר כי "הוא דיווה"; והעוזרת האישית ויקטוריה, שהיא עוזרת אישית "ראשית" וגם לא מפסיקה לדבר בטלפון.

מה הסיפור? אין ממש סיפור. ולמען האמת, אין בינתיים חשיפת סודות. שני הפרקים הראשונים עוסקים בעיקר באיפור ובג'ורדן. שום דבר על טייגה, אם תהיתם, או כל בויפרנד אחר. בקיצור, חיי האהבה של קיילי כרגע מחוץ לתחום.

מדוע כדאי לצפות? כי כולנו אוהבים ריאליטי, גם אלה שלא מודים בזה, וגם כי נחמד לראות את המתרחש מאחורי הקלעים של מראות שטיח אדום מהוקצעים. וחוץ מזה, יש לה בית יפה, מכונית בוהקת, כלבים חמודים (בני הזוג נורמן ובמבי ושני הגורים) לצד שורת ליפסטיקים מהממים ובגדים שמותגי-העל רק מתחננים שהיא תלבש.

עוד באותו נושא

סופר-סטייליש: איך הפכה קיילי ג'נר לחביבת מדורי האופנה?

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר ל-GQ גרמניה. Mike Rosenthal, GQ Germany, סריקה
כל זה קרה לה בלי להיות יפה כמו קים, רזה כמו קנדל או ממולחת כמו קריס/סריקה, Mike Rosenthal, GQ Germany

מה קורה בפרק הראשון?

קיילי מתעוררת. היא לובשת אוברול חתולי עם נעלי בית תואמות. היא מתחילה את היום במשחק עם הכלבים, מספרת שהם "כמו ילדים בשבילה". אחר-כך היא מדברת על צילומי סלפי ("זה קשה. יש הרבה לחץ"), טיסות במטוסים פרטיים בלבד ("יש הרבה אנשים. אני לא אוהבת את שדות תעופה"), איפור (אז היא ממש נעשית רצינית), רגשות אשם כלפי הלמבורגיני שלה (יש לה צי של מכוניות, אבל משום מה הלמבורגיני תמיד נשארת בבית), ונשף סיום התיכון שלא היה לה מעולם (כי היא למדה בבית. אבל היא הייתה בגאלת המט הנחשקת פעמיים!). בסוף מתגלה הצד הרך והרגיש של קיילי - היא הולכת לנשף בסקרמנטו עם אלברט, הילד שכולם מציקים לו, וגם מגלה לו מי הדייט שלו ממש ברגע האחרון

קיילי ג'נר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2017. GettyImages
יש לה מעצב שיער ש"ממש טוב עם פאות". קיילי בגאלת המט, מאי 2017/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם מטוס פרטי כי היא "לא אוהבת שדות תעופה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה בפרק השני?

כולם בנשף מקנאים בקיילי ואלברט. בחצות, קיילי חייבת למהר למטוס הפרטי שלה שמחכה להטיס אותה חזרה לביתה שבקלבסס. אחר-כך קיילי מודיעה שהיא החליטה ללכת לטיפול פסיכולוגי. זאת ההזדמנות שלה לדבר על אובדן היכולת להיות "סופר מוזרה" ולעשות שטויות עם חברים. "הטלוויזיה שינתה אותי", היא מודה. אבל גם מכירה בעובדה שיכול להיות יותר גרוע. פרק 2 מתמקד גם בחברות עם ג'ורדן. "היחסים בינינו רגשיים", מסבירה ג'ורדן. וגם מודה שלהיות החברה הכי טובה של הטינאייג'רית הכי מפורסמת בעולם זה סוחט. בערב הן הולכות יחד לים וקיילי מגלה שהיא לא הייתה פה זמן רב בגלל צלמי הפפראצי שרודפים אחריה כל היום. היא גם מודה שלפעמים היא רוצה "חיים אחרים". אוקיי קיילי.

"החיים על-פי קיילי", פרקים 1-2, יום שישי 11 אוגוסט, 16.00 בערוץ E.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצצה לפרק 2: קיילי הולכת לפרום שלא היה לה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וקופצת גם לים, אבל רק בערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפת צד אפל? קיילי בפרומו לסדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully