וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא בחרה את המראה הפרוע ביותר": מה לעזאזל לובשת ריהאנה?

9.8.2017 / 12:06

הכוכבת חזרה אל ברבדוס, אי מולדתה, כדי לחגוג את קרנבל היבול התוסס. התלבושת שנתפרה במיוחד עבורה כללה ביקיני חושפני משובץ אבני חן צבעוניות עם גרביונים מנצנצים, צמידי רגליים, נוצות ענקיות, טיארה ושיער בצבע טורקיז. זו האישה שאחראית לדבר הזה

ריהאנה בפסטיבל היבול השנתי באי ברבדוס, קיץ 2017. אינסטגרם, אתר רשמי
רירי במראה OMG בפסטיבל היבול של ברבדוס/אתר רשמי, אינסטגרם

בחירות הביגוד של ריהאנה מאז ומעולם היו ורסטיליות. הכוכבת הציגה לא פעם מראות שהתקבלו בתגובות לכאן ולכאן, אך תמיד זכתה להערכה בשל המקוריות והתעוזה שלה. מה שבטוח, הכוכבת בת ה-29 היא פאשניסטה של ממש. הלוקים שלה באירועי קידום סרטה החדש "ולריאן" זכו לתשומת לב רבה ולא פעם השאירו בצל את כוכבת הסרט קארה דלווין. זכירה במיוחד היא שמלת שכבות השיפון והטול הוורודה בעיצוב ג'יאמבטיסטה ואלי, שלבשה לבכורת הסרט בלוס-אנג'לס. המראה האחרון שלה הוא לעומת זאת ניגוד מוחלט. הווייב הוויקטוריאני-רומנטי פינה את מקומו לטובת מסורת קאריבית, והתוצאה ססגונית, מרהיבה ובעיקר מוגזמת. התירוץ: פסטיבל היבול, הקרופ אובר (Crop over) בברבדוס, מדינת האי ומולדתה הציורית של ריהאנה.

ברבדוס שוכנת על אי מקבוצת האיים האנטילים הקטנים בים הקאריבי. היא נשלטה על-ידי בריטניה מהמאה ה-17 ועד לקבלת העצמאות ב-1966. הספורט הלאומי הוא קריקט, הכלכלה באי מבוססת על גידול סוכר מפותחת, ורמת החיים בינונית עד גבוהה. האוכלוסיה, כ-290 אלף איש, רובה ממוצא אפריקני. האקלים הנוח, החופים, הצוקים, הצמחייה הטרופית והחול הלבן מושכים כ-3,000 תיירים המגיעים מדי יום ליהנות מאתרי הטבע, חופי הים ואתרי הצלילה, וכדי להשתתף בפסטיבלים השונים שמתקיימים לאורך השנה.

פסטיבל היבול הוא אחד האירועים התרבותיים הגדולים ביותר בברבדוס. זהו אירוע חשוב עבור תושבי האי, ואלפי תיירים נוהרים כדי לקחת בו חלק. הפסטיבל כולל תחרויות מוזיקה ופעילויות מסורתיות אחרות. מוזיקת הקליפסו שחוברה באי במשך השנה החולפת מושמעת רבות. הגבר והאישה הברבדיאנים שקטפו את כמות קני הסוכר הגדולה ביותר מוכתרים כמלך והמלכה של הפסטיבל, שיוצא לדרך מתחילת יולי ונגמר במצעד תחפושות ביום שני הראשון של חודש אוגוסט.

ריהאנה. ספלאש
מעצבת התלבושת: "אני אוהבת את התעוזה שלה. הסטייל שלה אדג'י והיא לא פוחדת ללבוש כל דבר שהיא רוצה"/ספלאש
מפרץ Bathsheba (בת שבע) באי ברבדוס. ShutterStock
חוף טרופי, צוקים, דקלים, חול לבן, בריזות וים טורקיז. מפרץ בברבדוס/ShutterStock

ומה לבשה בפסטיבל ילידת האי הכי מפורסמת? או מיי גאד! שיער כחול, וליתר דיוק טורקיז-ירקרק, ציפורניים ארוכות מחודדות בגוון תואם, ריסים דרמטיים, ביקיני מתוכשט ומשובץ אבני חן צבעוניות, צמידי רגליים תואמים, גרביונים מנצנצים משובצים פנינים, כנפי נוצות בירוק, צהוב, אדום וורוד מזעזע וטיארה מנצנצת. כל זה עם סניקרס, כי הרי באנו לרקוד. רקדנית קברט לידו הפריזאי, מואנה נסיכת דיסני ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט בריהאנה אחת ויחידה.

את הבגד עיצבה במיוחד עבור ריהאנה המעצבת ילידת ברבדוס לורן אוסטין, שעבדה עם הזמרת בעבר על בגדים להופעות. "אני אוהבת את התעוזה שלה. הסטייל שלה אדג'י והיא לא פוחדת ללבוש כל דבר שהיא רוצה ללבוש כשהיא רוצה ללבוש אותו", אמרה למגזין ווג. היא גם סיפרה שהתלבושת נתפרה בסטודיו שלה ביום אחד בלבד, לאחר שריהאנה אישרה איור שנשלח אליה. למעשה נשלחו אליה איורים של מספר דגמים שונים והיא בחרה את "הפרוע ביותר". ומשום מה, אנחנו לא מופתעים.

עוד באותו נושא

חשוף, צמוד ושקוף: מה לובשת ריהאנה בקליפ החדש?

לכתבה המלאה
ריהאנה. ספלאש
הכל נתפר ביום אחד בלבד, לאחר שריהאנה אישרה את הסקיצה/ספלאש
ריהאנה. ספלאש
רקדנית קברט לידו הפריזאי, מואנה נסיכת דיסני ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט בריהאנה אחת/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully