וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפסיק לגדול: כך תבחרו את הנעל המתאימה לילדכם

27.8.2017 / 8:16

המבחר עצום והרגל של הילד כל הזמן גודלת ומשתנה. מה צריך לבדוק כשאנחנו קונים נעליים לתינוק, לפעוט, או לילד האנרגטי במיוחד שלנו?

נעלי קטמיני.
נעלי קטמיני

אחד הדברים שהורים מחליפים בקצב מסחרר הוא נעלי ילדים. מעבר לעובדה שהמבחר העצום גורם לכולנו לרצות לקנות עוד ועוד, הילדים שלנו גדלים כל הזמן ואיתם מידת הנעליים. אבל דווקא המבחר הגדול יכול לבלבל ולגרום לנו לבחור בזוג הלא נכון, כזה שלא נותן מספיק תמיכה לכף הרגל, במידה הלא נכונה או כזה שעלול ליצור פצעים, לסרבל את ההליכה ואפילו לגרום לבעיות בהתפתחות כפות הרגליים. לשמחתנו בעזרת כמה קווים מנחים מהמומחים של מותג בגדי הילדים הצרפתי קטימיני אפשר להפוך את תהליך בחירת וקניית הנעליים לפשוט ויעיל - הידיעה למה חשוב לשים לב ואיך למצוא את המידה המתאימה הן הבסיס לבחירת הנעליים הנכונות.

בדיקת גדילה: הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא גם הפשוט ביותר, חשוב לבדוק בכל כמה חודשים את מידת הרגל כדי למנוע מצב של נעליים שהפכו לקטנות מדי מבלי ששמנו לב. ילדים בני שנה עד שנתיים גדלים מהר במיוחד וחשוב לבדוק את מידת הנעליים שלהם בכל חודשיים. ילדים בני שלוש עד ארבע מצריכים בדיקה בכל ארבעה חודשים ועם ילדים גדולים יותר, בני חמש עד שש אפשר להסתפק בבדיקה פעם בחצי שנה.

שלב התפתחותי: יש הבדל משמעותי בין הצרכים של תינוקות, פעוטות שעושים את צעדיהם הראשונים וילדים קטנים מלאי אנרגיה שלא עוצרים לרגע. בעוד תינוקות צריכים נעליים רכות ללא סוליה או מסתפקים בגרביים, הפעוטות זקוקים לנעליים בהן יש מרווח מסוים לבהונות כדי שיוכלו לנוע ולהתפתח. ילדים קטנים מבלים בממוצע כשמונה שעות ביום בנעליים ובדיוק בגלל זה חשוב לשים לב שהן יהיו מרופדות מבפנים ועשויות מבדים נושמים שימנעו הזעה וחום מיותרים ולחפש נעליים קלות וגמישות שיאפשרו להם לרוץ ולפרוק אנרגיה כל היום.

נעלי קטמיני.
נעלי קטמיני

מידות: יש שתי דרכים לגלות את מידת הנעליים של הילדים. הראשונה היא להגיע לחנות יחד איתם, למדוד את כף הרגל במכשיר המדידה שניתן למצוא בחנות ולבחור זוג מתאים. את המדידה עדיף לעשות בסוף היום כשהרגליים במצב נפוח יחסית, חשוב למדוד את הנעליים בעמידה, כשהמשקל מתפזר בצורה שווה ולמדוד את שתי הנעליים על שתי הרגליים כדי לוודא ששתיהן מתאימות ונוחות. אם הנעליים מצריכות גרביים עדיף למדוד אותן עם גרביים דומות לאלו שהילד יגרוב ביום יום.

אם הקניה נעשית ללא הילדים רצוי לא להסתמך על המידה שאנחנו יודעים או על מה שיש בבית, ממש כמו אצל המבוגרים המידות יכולות להשתנות בין חנויות ומותגים ואפילו בין דגמים שונים באותה החנות. אפשר למדוד את כף הרגל כשהילד עומד על דף ניר כשרגליו צמודות לקיר, לסמן את הנקודה הרחוקה ביותר של כל רגל ולבחון את האורך ביחס לטבלת מידות סטנדרטית. אך הדרך הטובה ביותר היא ליצור תבנית של הרגל. אפשר להפוך את התהליך למשחק: לבקש מהילד לעמוד על פיסת ניר ולסמן את קווי המתאר של כפות הרגליים. לאחר מכן להוסיף 12 מילימטר למדידה, לגזור ולהשתמש בתבנית בקניית הנעליים, בקטימיני מספרים שהטריק הזה מוכר כבר לרוב חנויות הילדים והוא מקל מאוד על תהליך הקניה. אגב, אם המדידה נופלת בין שתי מידות- המידה הנכונה היא הגדולה יותר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נעלי קטמיני.
נעלי קטמיני

חומרים: כדאי לחפש נעליים מקנבס, כותנה או עור, אלו חומרים גמישים ונושמים שמאפשרים סירקולציה של אויר, שומרים על הרגליים יבשות מזיעה ומגנים על הרגל. חברת קטימיני למשל מקפידה על ייבוא נעליים מחומרים טבעיים בלבד בגלל שחומרים סינתטיים או חומרים מפלסטיק קשיח עלולים לפצוע וגם לגרום לריח רע.

מבנה: מבנה הנעל צריך להיות גמיש מספיק כדי לאפשר לילדים להתנועע בנוחות אך יציב מספיק כדי לתת יציבות ואיזון. הנעליים הטובות ביותר הן כאלו עם סוליה גמישה שתזוז עם הרגל בכל צעד, תתמוך במרכז הרגל ותשמש כבולם זעזועים בעקב, עם חספוס בחלק התחתון כדי למנוע החלקה. חפשו גם נעליים שאפשר לפתוח ולסגור- עם שרוכים, סקוטש או אבזמים כדי להקל על הנעילה והחליצה.

ולא פחות חשוב- חפשו נעליים שהילדים ייהנו לנעול!

מערכת וואלה! בשיתוף קטמיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully