וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המראות השערורייתיים על השטיח האדום של טקס VMA

25.8.2017 / 10:31

טקס פרסי הווידיאו השנתי של MTV ייערך בשני לפנות בוקר בקליפורניה, ויכלול גם הפעם כוכבות גדולות בלבוש מלא תעוזה, דמיון ופרובוקציה, שיילחמו ביניהן על תשומת הלב שלנו. זה הזמן להיזכר בכמה לוקים בלתי נשכחים מההיסטוריה של הטקס

רויטרס

בווידאו: השטיח האדום של טקס פרסי VMA בשנה שעברה.

טקס פרסי הווידאו-קליפים של MTV (ה-VMA כפי שהוא ידוע) יתקיים ביום שני הקרוב באינגלווד, קליפורניה, בפעם ה-34. בטקס שנחשב מרכזי בתעשיית המוזיקה, מחולקים פרסים עבור הצטיינות בתחום הווידאו-קליפים, כשהפרס החשוב ביותר הוא "קליפ השנה". מה שנודע כ"האוסקר של הצעירים", הוא גם במה לאופנת שטיח אדום צבעונית, מקורית ויצירתית. ובמילים אחרות, פסיכית למדי.

הטקס עצמו אמנם כולל הופעות חיות מושקעות ומרהיבות, אבל השטיח האדום הוא מופע מקדים בפני עצמו. כמדי שנה, הסקרנות לקראת בחירות הביגוד של המוזמנים גבוהה. כמה מהם צפויים להפגין דמיון ותעוזה ואף לגלוש לאזורי ההגזמה והזוועה. אחרי הכל, כולם פה נאבקים על תשומת לב תקשורתית. כי אם המוזיקה של בריטני, קייטי, אריאנה וריהאנה דומה בסך הכל, אז לפחות האופנה תהיה שונה ומהממת.

מיילי סיירוס בטקס פרסי הווידאו של MTV, שנת 2015. GettyImages
נותרנו המומים. מנחת הטקס מיילי סיירוס ב-2015/GettyImages

מי שצפויות להשאיר חותם השנה הן קייטי פרי שגם מנחה, מיילי סיירוס שהנחתה ב-2015 והציגה אופנה שערורייתית, לורד שמתקדמת קצת מעבר למוזרות משעממת, ופינק שבתולדות הטקס חקוקים כמה מראות רעים במיוחד שלה. אריאנה גרנדה, סלינה גומז וטיילור סוויפט מועמדות, אבל לא פורסם עד כה אם הן יגיעו לטקס. שלושתן, מכל מקום, מצטיינות במראות שטיח אדום זכירים לכאן או לכאן, אז נקווה שיגיעו.

לאור פרובקציות מהעבר, יש לצפות גם הפעם לטעם רע ומראות "תראו אותי" ו"רואים לי כמעט הכל". בקטגוריות האלו זכורות לרעה פריס הילטון, מיילי סיירוס, פרגי, קים קרדשיאן, ליל קים, מייסי גריי, ליידי גאגא, כריסטינה אגילרה ואפילו ביונסה (שמלת הנוצות המוגזמת של שנה שעברה ובערך כל מראות ימי דסטניז' צ'יילד). כמובן לדראון עולם תיזכר שמלת חוטי הישבן שלבשה רוז מקגוורן ב-1998. נזכרנו בכמה מראות לא ממש טובים מתולדות הטקס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully