וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות וכל השאר: מה לבשו הכוכבות לטקס פרסי הווידיאו של MTV?

28.8.2017 / 10:55

טקס VMA מספק מדי שנה קוקטייל של רגעים איקוניים, גם בתחום הסטייל. נציגתנו בהוליווד אמנם רק הגישה פרס ולא עשתה סיבוב פלאשים בחוץ, אבל היא נראתה מושלם בשמלת פאייטים בגזרה סופר מוצלחת. מי התחפשה לברבי שרלילה ומי שילבה לנז'רי ספורטיבי? סיכום הלוקים המעניינים

AP

בווידיאו: קנדריק לאמאר מקבל את פרס קליפ השנה מגל גדות. צילום באדיבות ערוץ MTV ישראל.

ליידי גאגא דוהרת בשמלת איטליז, מדונה מנשקת את בריטני ספירס, מיילי סיירוס עירומה או ביונסה פותחת ז'קט וחושפת הריון. טקס פרסי הוידיאו השנתי של MTV תמיד מספק קוקטייל של רגעים אייקונים בלתי נשכחים, הרבה מעבר למשקלו בפועל של הערוץ הלא כל כך רלוונטי בעידן היוטיוב. אז אחרי שבשנה שעברה מדיסון סקוור גארדן הניו יורקי זכה להיות המארח, הטקס שמקבץ הכי הרבה דיוות במקום אחד חזר למגרש הביתי ונערך אמש באצטדיון הפורום איגלווד שבלוס אנג'לס.

הכוכבת של 2017 הייתה קייטי פרי, שהובילה את הערב והגיעה בלוק מרשים ששילב אלגנטיות מודרנית עם קורטוב אדג'יות. בגדול, הנוסחה הכללית שמנחה את הקו על השטיח האדום, או הרצפה הכחולה במקרה הנדון, כוללת מקסימום פרובוקציה שיכולה להגיע מכיוונים שונים כמו מינימום בד ומחשופים מוגזמים או יצירתיות חדשנית של מעצבי אופנה, ולמזלנו גם לעתים להפגין טוב טעם, אופנתיות ואיזון. הנה הלוקים המעניינים מהטקס שהתקיים הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully