וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו גם את עצמכם: צפו בחידון הטריוויה לדוגמנים ולדוגמניות

29.8.2017 / 8:45

באיזו שנה נחנך מגדל אייפל ומה שמו של נשיא צרפת? הגענו לאודישנים לתצוגת סתיו-חורף 2017/18 של רנואר, שעוצבה ברוח שנות ה-40 והקולקציה הראשונה של דיור מאותו עשור, וערכנו מבחן קצר משלנו למתמודדים. ספוילר: רוב השאלות לא ממש קלות

צילום מסך

המעבר בין הקיץ לסתיו מסמל שינוי. סוף של תקופה אחת ותחילתה של תקופה אחרת. אחד הסימנים המובהקים לכך הוא ארון הבגדים שלנו שמשנה את פניו, ועולם האופנה מנצל תקופה זאת ליצירת קו חדש וסגנון שונה. בפברואר 1947 הציג המעצב הצרפתי כריסטיאן דיור בפריז קולקציה ראשונה בעיצובו. הקולקציה, שהציגה מראות שונים לחלוטין ממה שנשים לבשו בתחילת העשור, נודעה מאז בשם ה"ניו-לוק" (המראה החדש). בימים אלה קן חברת רנואר יוצרת מראה חדש עם קולקציית סתיו/חורף 2017/18 שתוצג לראשונה ביום שני, 4 בספטמבר בשעה 09:30 בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

הקולקציה משלבת בין הליין המסחרי לפריטי תצוגה ייחודיים של המותג המקומי הפופולרי, ומדגישה חזון עיצובי שבוחן מחדש את האלגנטיות המוקפדת שליוותה תקופה עם קצב חיים אחר, שנות ה-40 בהן דיור הציג את המראה החדש שלו. שם התצוגה של רנואר הוא le temps retrouvé, "זמן שחזר" בתרגום חופשי.

הגענו לאודישנים שרנואר ערכה לדוגמניות ולדוגמנים שיהפכו לדור העתיד של התחום בישראל כדי לגלות מה הם יודעים על ההיסטוריה של עולם האופנה ועל הזמן שחזר מחדש כקו אופנה חדש של המותג הישראלי. צפו.

לכבוד השקת הקולקציה אנו מזמינים אתכם לקבל 10% הנחה על פריטי העונה החדשים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully