וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת של ווג איטליה: רומנטיקה גאה

31.8.2017 / 9:39

אל מול סטאריות לוהטות שמודפסות על שערי המגזינים המתחרים, בולט מגזין האופנה האיטלקי כשהוא מציב את נושא הלהט"ביות בפרונט, עם שער המציג שתי דוגמניות מתנשקות, שער נוסף המציג שני דוגמנים מתנשקים, ושער שלישי של נשיקה סטרייטית

גרסת הבנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצמידות שפתיים בחינניות מעודנת עם פילטר מנצח. גיליון ספטמבר של ווג איטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת מצעד השערים המדוברים של גיליונות ספטמבר ולצד כוכבות העל שמעטרות אותם, מגזין ווג איטליה בולט בבחירה שלו לפתיחת עונת הסתיו מרובת המודעות המסחריות. אל מול סטאריות לוהטות כמו ג'ינפר לורנס, קים קרדשיאן, קייטי פרי, קארה דלווין וקירסטן סטיוארט שמודפסות על שערי המתחרים, הוצבו שתי דוגמניות שמציגות את הכוכבת התורנית: רומנטיקה גאה.

ווג איטליה אף פעם לא שיחק את המשחק הרגיל של המגזינים המסחריים, וכעת העורך החדש, עמנואל פרנטי, נחוש להצהיר כוונות בגיליון השני תחת שרביטו. צמד הצלמים מרט אלאס ומרקוס פיגוט הוציאו לפועל את האג'נדה של פרנטי בעזרתן של הדוגמניות לילי אלדרידג' וויטוריה צ'רטי - שהצמידו שפתיים בחינניות מעודנת אל מול העדשה בפילטר מנצח של שחור-לבן.

גרסת הבנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העורך החדש מוציא לפועל את האג'נדה הגאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מתשומת הלב שמנסה העורך החדש להשיג, שיגר המגזין מכתב רשמי לשר התיירות בבקשה להגביר את תיירות הקהילה הגאה לאיטליה. "לצערנו, איטליה מפספסת הזדמנות חשובה", צוין במכתב, "המדינה שלנו מתעלמת מ-35 מיליון תיירים גאים כי אין שום התייחסות לקהל הזה".

בנוסף לדוגמניות המתנשקות, שני שערים נוספים מציגים נשיקה בין שני גברים ונשיקה סטרייטית. השער המשולש, שמציף לפרונט את נושא הלהט"ביות, מצטרף למגמת פריצת גבולות השוליים ללב המיינסטרים. אחרי ווג ארה"ב, שטיפל בנושא בחוסר רגישות והציב את ג'יג'י חדיד וזאין מאליק כמייצגי הג'נדר בלנד על השער וחטף על הראש, הפעם המגיבים היו קצת יותר מרוצים, והציגו תגובות מעורבות. בעוד שחלק ניכר היה מבסוט מהגישה האיטלקית להנציח נשיקה גאה בפלטפורמה מסחרית רחבה, היו כאלה שקיטרו על כך ששתי דוגמניות בקירוב שפתיים הן לא הדבר האמיתי, ושסטיבן מייזל (הצלם הקבוע של המגזין) היה מביא אינטרפרטציה חזקה יותר.

עוד באותו נושא

גיליון ספטמבר המנצח של השנה: קים קרדשיאן עושה ג'קי קנדי

לכתבה המלאה

הגרסה הסטרייטית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אף פעם לא שיחק את המשחק הרגיל של המגזינים המסחריים. ווג איטליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully