וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: המיטב של קיץ 2017

שירלי אכסלרוד

3.9.2017 / 0:15

איך נסכם את יולי-אוגוסט? היה חם ולא הפסקנו לקטר, אך בין לבין נתקלנו בכמה דברים שעשו לנו נעים ושמח, כמו קרם גוף שיכול להחליף בושם, מסכה מפחידה ומשובחת, ופריימר שהעיף לנו את הריסים. אז החלטנו לבדוק אם פרגון הוא באמת האנטי-אייג'ינג של הטבע

אילוסטרציה צילום ביוטי של קיץ. סריקה ווג, אתר רשמי
שיא הקיץ מאחורינו, אבל יש עוד חודשיים לשרוד/אתר רשמי, סריקה ווג

מארז בריח שקדים של SABON

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המותג מצטרף למשפחת העמים של הז'אנר, עם ניחוח עדין, לא מציק באף ומאוד רענן ונקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם התקשיתן לאתר את הבושם הספציפי שמשתלב יפה עם הריחות המשגעים שהגוף שלכם מפיק מעצמו בעונה זו של השנה, נמליץ לסמן וי על עניין הניחוח וגם על הלחות, ולנסות את קרם הגוף של SABON בריח שקדים שיצא במהדורה מוגבלת לכבוד ט"ו באב (ויש לקוות שיישאר איתנו גם אחרי שוך החגיגות). הקרם קליל על סף המיימי, לא דביק ולא מציק, ומסמן סוף סוף את הצטרפותה של SABON למשפחת העמים של הז'אנר, עם מוצרי שקד ירקרקים בניחוח מעולה – עדין, לא מציק באף ומאוד רענן ונקי, תכונות שנשמח ליותר מהן במרחב הציבורי.

SABON, מארז שקדים (קרם ידיים 30 מ"ל, סבון חלב אמבט 30 מ"ל, קרם חלב גוף 30 מ"ל), מחיר: 69 שקלים.

עוד באותו נושא:
בדקנו בשמים חדשים שיצאו הקיץ, וחזרנו עם מסקנות
10 שפתונים מומלצים שמוצעים כעת על המדפים

פריימר לריסים של דיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה מי מת שנגזור על עצמנו למרוח שכבה נוספת לפני המסקרה? ובכן, הריסים שלכם, והמקסימייזר הזה יקים אותם לתחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין זה סוד שהמדור מתנגד עקרונית לכל מוצר שמבקש לייצר שלב נוסף בשגרה היומית, שמבוססת בקנאות על כמה שפחות מאמץ. רק שהמוצר הבא, על אף האנטגוניזם הראשוני, פשוט מעולה. הוא אמנם לא ממש חדש, אבל איכשהו חמק לנו מתחת לידיים כשהושק, ורק בקיץ האחרון למדנו להכיר ולהוקיר אותו: הפריימר לריסים של דיור. מדוע זה שנגזור על עצמנו למרוח שכבה ראשונה, מקדימה על הריסים, ואחר כך גם מסקרה? למה מי מת? ובכן, הריסים שלכם, והמקסימייזר של דיור יקים אותם לתחייה.

בין אם נפלתן עם מסקרה מאכזבת, או שהלחות והזיעה פשוט גרמו לריסים - שעד לפני רגע נראו כמו מניפה פתיינית – לצנוח, המקסימייזר כבר יציל את המצב. כמה וישים בלתי נראים מהפריימר הלבן, וביצועי המסקרה ישתדרגו ללא היכר: הריסים נראים מופרדים, ארוכים יותר, מסורקים אלגנטית כל אחד במקומו, מונפים אל על, ונשארים שם לאורך כל היום.

דיור, פריימר לריסים DIORSHOW MAXIMIZER 3D, מחיר: 165 שקלים.

מארז נסיעות עם מוצרי שיער של קרסטס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמפו ומסכה שהפכו את השיער מסחבות מיובשות למשהו שאפשר להסתובב איתו בציבור בגאווה יחסית/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוקטייל הפיפי-כלור-מי מלח-שמש קופחת-לחות שבו מושרה השיער במהלך יולי-אוגוסט הוא, איך לומר, לא מה שיביא אתכן אל הארץ המובטחת של יום שיער טוב. שמפו ומסכה מסדרת תרפיסט של קרסטס, שמיועדים לשיער פגום, הפכו את השיער הכמוש של ח' מסחבות מיובשות ומפוצלות למשהו שאפשר להסתובב איתו בציבור בגאווה יחסית. השמפו מנקה ביעילות ובעדינות וכמעט מייתר את שלב המרכך, והמסכה סמיכה מאוד ועושה עבודה יסודית בשיקום שיער שנראה שכלום כבר לא יציל אותו.

קרסטס, מותג שכמעט לא מאכזב, מגיע כזכור עם תג מחיר של פי 4 ויותר מכל מוצר אחר שאפשר להשיג בסופר, אבל לרגל עונת הנסיעות הוא מגיע גם במארזים מיוחדים, שמאפשרים להתנסות במוצרים קטנים יותר, בגודל וגם במחיר.

קרסטס, מארז נסיעות resistance, מחיר: 90-120 שקלים. להשיג במספרות המורשות.

גלוס שייקר של לנקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נראה עם ומרגיש לגמרי בלי, ואפשר להזיז את השפתיים בכיף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנה שעברה השיקו בלנקום את הגלוס החמוד בתבל, הג'וסי שייקר, והשנה השיקו את אחיו המוצלח אפילו יותר - המאט שייקר. מדובר בשפתון נוזלי, שנראה בדיוק כמו הג'וסי שייקר, כלומר מגיע במיכל קוקטייל שמומלץ לשקשק לפני המריחה ואז להניח באמצעות האפליקטור.

להבדיל מהגלוס, כאן מדובר בשפתון עתיר פיגמנטים ובעל עמידות מרשימה, שמכתים את השפתיים בצבע עדין, שנראה עם ומרגיש לגמרי בלי. בניגוד לשפתוני המאט המוכרים, הוא לא מייבש וממש אפשר להזיז את השפתיים בכיף גם כשהוא עליהן, בלי שהן יתפוררו.

לנקום, Matte Shaker, מחיר: 115 שקלים.

מים מיסלריים של לוריאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניקים תחושת ניקיון נעימה אחרי יום ארוך של איסוף ג'יפה בנקבוביות/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה מוצר רב עונתי מעולה שבמקרה נפל לנו לידיים בתחילת הקיץ, ואין סיבה שלא ימשיך איתנו גם הלאה. המים המיסלריים של לוריאל - נטולי ריח, צבע, אלכוהול ופראבנים - מצליחים להסיר איפור עיניים בכמה וישים מהירים בלי לשרוף או לעוור, ומעניקים תחושת ניקיון נעימה אחרי יום ארוך של איסוף ג'יפה בנקבוביות, מבלי לגלף באכזריות את האפידרמיס.

לוריאל פריז, מים מיסלריים לעור יבש, מחיר: 42 שקלים ל-400 מ"ל.

מסכת פחם שחורה של Premier ים המלח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסכה טיפולית מזינה ומרימה עם חומר שמשאיר את העור גמיש, רגוע ומרוצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאמר מראש – לא מדובר במסכת הניקוי האכזרית שמוציאה שחורים וחצי מהפרצוף שמחובר אליהם, אלא במסכה טיפולית נעימה, מזינה ומרימה. היא מגיעה בפורמט שהיה כה פופולרי השנה – מעין בד עם חורים לעיניים, לפה ומקום לאף, שמתיישב בול על הפנים. המסכה ספוגה בפחם פעיל טוב ומיטיב שמשאיר את העור גמיש, רגוע ומרוצה, ואפילו מאפשרת להפחיד את כל בני הבית תוך כדי שירת פנטום האופרה. ממסכה שעולה 80 שקלים לחתיכה (חישבנו לבד), לא היינו מצפים לפחות.

Premier ים המלח, מסכת פחם שחורה, מחיר: 950 שקלים ל-12 יחידות.

ג'ל רחצה של A-DERMA

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלצה מעט משונה שתגלה לכן להיט רב שימושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכעת להמלצה מעט משונה, אך רצינית: הנסיינית א', שמחזיקה במוצר ייעודי לכל אזור ומתחם בגוף, מקפידה על ניקוי בשיטת שלושת השלבים, וכמובן מריחת סרום-לחות-פריימר-בסיס-פיניש וכן שלוש שכבות של לק על כל ציפורן, החליטה לחיות על הקצה, ולנסות את הג'ל המקציף הרב תכליתי של א-דרמה, מלמעלה ועד למטה - ושום מוצר אחר מלבדו.

מדובר במותג דרמו-קוסמטי המבוסס על שיבולת שועל ועל פניו בעל סקס-אפיל של שיבולת שועל, שמתאים לאוברול כללי: לעור הפנים כולל כזה רגיש, לגוף, לשיער ולכל המשפחה - נשים, גברים ואפילו טף. נוח במיוחד אם נדרשת אריזה מינימליסטית או אילוצי תיק בריכה קטן מידות. המסקנות: הג'ל מנקה יופי ומגרש גם ריח כלור טורדני, משמש כשמפו יעיל לשיער מטונף מאגזוזים, פיח ולחות, ואפילו הסיר ביסודיות ועדינות איפור עיניים ופנים. להיט רב שימושי.

A-DERMA, ג'ל רחצה דרמליבור, מחיר: 110 שקלים.

טיפול פנים אצל רונית רפאל

טיפוח פנים אינסטנס רויאל של רונית רפאל אחרי קיץ 2017. יוסי גמזו לטובה,
מכונת להיטים הכוללת החדרת חמצן, פילינג יהלומים ומסכה ורודה אינסטגרמית לקינוח/יוסי גמזו לטובה

במרכז "רונית רפאל-מדע היופי" מצאו דרך מפנקת לנזוף במי שהשניצה שבתות שלמות על החוף, עם טיפול חדש בשם "אינסטנט רויאל", המיועד למטרות הבהרת כתמי שמש ומיצוק אינטנסיבי של העור. על הדרך הוא מחדיר גם טונות של לחות. האמצעים: שלושה סוגים של חומצות פילינג שחודרות לשלוש שכבות. נשמע הליך מציק, אך בפועל מתבצע נעים. המטפלת החיננית אולגה, שעובדת 17 שנה באימפריית טיפוח הוודג', שלפה את כל הלהיטים מבית המותג – החדרת חמצן, פילינג יהלומים ומסכה ורודה אינסטגרמית לקינוח. בתום הטיפול את נשלחת הביתה עם עור נקי במיוחד, בהיר יותר ובעיקר לח. מה לגבי העלמת הכתמים והקמטים? חל שיפור, אך בשביל שינוי אמיתי תיאלצי לשוב. הטיפול מומלץ לסדרה בת 5-10 מפגשים, לתקופת סוף הקיץ, ואין בו מניעה מחשיפה לשמש. מתאים לנשים וגברים מגיל 35 ומעלה אבל לא רק.

טיפול פנים אינסטנט רויאל, מחיר לטיפול בודד: החל מ-1,290 שקלים. להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully