וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולן עושות את זה": הקשר המטריד בין תעשיית הדוגמנות ותעשיית הזנות

31.8.2017 / 10:03

הדוגמנית ג'ז איגר בת ה-20 מלונדון החלה לקבל הצעות לשמש כנערת ליווי, לא פעם מגורמים המקושרים עם סוכנות הדוגמנות שלה. כשסירבה, נאמר לה: "רוב הדוגמניות מגיעות לאן שהן מגיעות בגלל דברים כאלה"

JAZZ EAGER

בסרטון - ג'ז איגר בצילומי קמפיין

ג'ז איגר, דוגמנית בת 20, חשפה לאחרונה כי לתעשיית הדוגמנות ותעשיית הזנות יש קשר ישיר. איגר טענה כי "סוכנויות גדולות" ו"דוגמניות מוכרות" מעורבות במעשים מפוקפקים, ולנשים הצעירות מוצע לא פעם סכום כסף שיכול להגיע עד 2 מיליון דולר ללילה כדי שיבלו עם גבר כזה או אחר.

ג'ז, ילידת אוסטריה, סיפרה כי נתקלה בתופעה לראשונה בקיץ שעבר, אז הוצע לה במועדון לילה בלונדון לבלות ערב על יאכטה עם שלושה מיליונרים מיוון - וסוכנות הדוגמנות שלה היתה חלק מהחברה שפנתה אליה עם ההצעה המפוקפקת.


עוד בנושא:

הדוגמנית שחושפת: "הייתי אחת מ-11 נשותיו של מיליארדר סעודי"
דוגמניות בביקיני מול זקפה - מתיחה משעשעת או הטרדה מינית?

ג'ז איגר מספרת על הצלם שנישק אותה

איגר סירבה, אך זמן קצר לאחר מכן פנה אליה גבר אחר שהזמין אותה לארוחת ערב פרטית עם "שחקן מפורסם". כשהשיבה לסוכן היא "דוגמנית ולא נערת ליווי", שמעה כי "זה הדבר הכי נורמלי לעשות בתעשיה, כולן עושות את זה".

ככה נראית שיחת הווטסאפ בה קיבלה איגר את ההצעה

ההודעות של ג'ז איגר. jazzegger, צילום מסך
ההודעות של ג'ז איגר/צילום מסך, jazzegger
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ההודעות של ג'ז איגר. jazzegger, צילום מסך
ההודעות של ג'ז איגר/צילום מסך, jazzegger
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוכן אף טען כי שתי דוגמניות מפורסמות הסכימו לסכומי כסף גדולים לבלות זמן עם הלקוחות שלו. "הן מבינות את סכומי הכסף והשינוי שהם יכולים לעשות בחייהן. וכולם נהנים מסקס עם גברים יפים. מה הבעיה? החברה יוצרת מוסר כפול שנועד לנשים להרגיש רע. כך עובדת תעשיית האופנה. רוב הדוגמניות מגיעות לאן שהן מגיעות בגלל דברים כאלה".

איגר סירבה וסיפרה לתקשורת הבריטית: "לעולם לא אמכור את גופי באופן כזה. כשהסיפור שלי פורסם, דוגמניות רבות פנו אלי וחלקו את החוויות שלהן. עצוב לראות כמה זה נפוץ. יש כל כך הרבה דברים לא בסדר בתעשיה הזו ואנסה לשנות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully