וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנרגיות גדולות והתרגשות עצומה: הצצה לשיא ההכנות של תצוגת רנואר

31.8.2017 / 9:07

קולקציית סתיו-חורף 2017/18 של רנואר נוצרה בהשראת הניו לוק של כריסטיאן דיור משנות ה-40, ונושאת בשורה אופנתית חדשה. בעיצומן של ההכנות, המאפרת הראשית נטע סקלי ומעצב השיער שגיא דהרי פתחו בפנינו את הדלת. צפו

צילום מסך

תצוגות אופנה כוללות אינספור הכנות לקראת היום הגדול ואנחנו קיבלנו כרטיס כניסה לבקסטייג' של תצוגת האופנה המתקרבת של רנואר. נטע סקלי, המאפרת הראשית של MAC והאחראית על האיפור ומעצב השיער שגיא דהרי פתחו עבורנו את הדלת, סיפרו לנו כמה מהסודות מאחורי הקלעים ובעיקר נתנו הצצה לשיא ההכנות לקראת התצוגה המתקרבת.

"אנחנו בטסט איפור לקראת התצוגה", מספרת לנו נטע סקלי, "ההתאמה בין האיפור לקולקציה נעשית בדיוק פה, היום. מדברים על הסיפור מאחורי הקולקציה ומי האישה שלובשת אותה".

בתצוגה עצמה אנחנו עומדים לקבל הצצה רומנטית ונוסטלגית לשנות ה-40, עם השראות מהקולקציה הראשונה של כריסטיאן דיור, שנחשפה בשנת 1947 וקיבלה את השם "New Look" בזכות המעבר הדרסטי מבגדי הצבא והעבודה של שנות ה-40 המוקדמות של ימי מלחמת העולם השנייה. אותה קולקציה התמקדה בסילואט הנשי, צללית שעון החול הקלאסית ובבגדים שנחים על הגוף ברשמיות אגבית, עם המון בדים יוקרתיים עם סגנון נשי מובהק.

בקולקציה החדשה מעניקה רנואר חוויה חדשה, תחושה של קצב חיים אחר שמאפשר לעצור, להסתכל מסביב ולהתלבש, מתוך רצון לתת הערכה מחודשת לבגדים. הדבר נראה בבירור גם בבחירת החומרים, עם מגוון צמרים דקים מעולם החייטות הגברית, בדי ברוקארד, סאטן, טול, תחרה וקטיפה. ההחלטות לגבי איך הולכים להיראות מראות האיפור והשיער כדי שיתכתבו עם השראות התצוגה והחזון העיצובי של הקולקציה אך גם עם הטרנדים של העונה הקרובה נעשות בצוות, במפגש בין המעצבים, הסטייליסטים וכמובן מעצב השיער והמאפרת הראשית שעובדים ביחד ומנסים מראות שונים של איפור ושיער עד שמגיעים לטוטאל לוק מושלם שיביא לצופים משהו חדש ומרגש.

"זה כל פעם משתנה", אומר לנו שגיא דהרי, תוך כדי ניסיונית של מראות שיער, "מבחינת ההפקה, מבחינת הקונספטים, הדוגמניות והדוגמנים, הבימוי: כל פעם יש משהו אחר, לוקים אחרים ובכל פעם אנחנו נערכים לזה אחרת". בתצוגות הגדולות אפשר למצוא לפעמים יותר מחמישה עשר מאפרים שמתחילים לעבוד לפנות בוקר, "זו עבודה אינטנסיבית אבל פורייה", מספרת סקלי בחיוך, "כיף, הרבה אנרגיה. אנרגיה של בקסטייג' בתצוגות גדולות זה מדהים!".

קולקציית סתיו/חורף 2017/18 של רנואר תוצג לראשונה ביום שני, 4 בספטמבר בשעה 09:30 בהאנגר 11 בנמל תל אביב.

לכבוד השקת הקולקציה אנו מזמינים אתכם לקבל 10% הנחה על פריטי העונה החדשים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר
  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully