וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתצוגה של קולקציית סתיו-חורף 2017/18 של רנואר

4.9.2017 / 10:30

רשת האופנה המקומית הציגה קולקציה חדשה, שנוצרה בהשראת ה"ניו-לוק" האיקוני והמרהיב משנות ה-40. צפו בתצוגה ששודרה בוואלה! NEWS מנמל תל אביב

יח"צ - חד פעמי

הקצב המסחרר של החיים המודרניים מזמן מידה טובה של אסקפיזם - עבור אחדים אלה מסעות פוטוגניים בעולם, אחרים מתמסרים לנפלאות המציאות הדיגיטלית, ויש המחפשים נחמה בהתרפקות על העבר, על זמנים של שגשוג ופריחה ששמו קץ לתקופות של אופל. בפברואר 1947 הציג המעצב הצרפתי כריסטיאן דיור בפריז קולקציה ראשונה בעיצובו. הקולקציה, שהציגה מראות שונים לחלוטין ממה שנשים לבשו בתחילת העשור, נודעה מאז בשם ה"ניו-לוק" (המראה החדש). הסגנון כלל בלייזר כפתורים מחויט, צמוד במותניים ומתרחב מעל חצאית קלוש באורך הברכיים. אותה קולקציה סימנה עידן חדש לאחר התקופה הכי אפלה ומדממת בתולדות האנושות, והפיחה רוח אופטימית חדשה. למרות שהיו מי שמצאו את הניו-לוק בזבזני, מגביל ורגרסיבי, המראה צבר פופולריות תוך זמן קצר והיה מאז לאיקוני. כאלו הן נקודות מפנה בתולדות מותגי אופנה.

אמירה מקורית ומרעננת על רקע סביבה בלתי מרגשת ובלתי מחדשת, רלוונטית גם היום. עולם האופנה נזקק להפעלה מחדש. קולקציית סתיו-חורף 2017/2018 של רנואר, המשלבת בין הליין המסחרי לבין פריטי תצוגה ייחודיים של המותג המקומי הפופולרי, לא רק מדגישה חזון עיצובי, אלא גם בוחנת את האלגנטיות המוקפדת שליוותה תקופה עם קצב חיים אחר, המאפשר לעצור רגע, לנשום עמוק, להתבונן סביב, ליהנות מדברים בסיסיים ששכחנו מקיומם, ולהתלבש מתוך מקום פחות ארעי. את קו האופנה החדש מובילים הפרזנטורים גפן ברקאי, ניבר מדר ויהודה לוי.

את חשיפת קולקציית סתיו-חורף 2017/18 של רנואר שידרנו הבוקר (שני) בשידור חי באתר וואלה! NEWS בהנחיית אדם סרור ושי לי שינדלר. צפו בתצוגה.

לכבוד השקת הקולקציה אנו מזמינים אתכם לקבל 10% הנחה על פריטי העונה החדשים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully