וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבור ממראה יומיומי ללוק ערב זוהר: צפו בדרך הנכונה למרוח שפתון

7.9.2017 / 7:36

שילוב של שני גוונים יכול להעניק לשפתיים מראה משתנה ורב ממדי ובעזרת התאמה מינימלית תוכלי ליצור מגוון אפשרויות ולשנות את הלוק במהלך היום. גלובל סניור ארטיסט ב-MAC, נטע סקלי, מדגימה לכן איך עושים את זה נכון

צילום מסך

אחד המראות הדרמטיים והנכונים ביותר לעונות הקרובות הוא מראה שפתיים רוויות צבע ורב ממדיות, המשלב שני גוונים המתמזגים אחד בשני. נטע סקלי, גלובל סניור ארטיסט ב-MAC, מראה לנו איך יוצרים את המראה בעזרת שפתוניRETRO MATT LIQUID LIPCOLOUR MACואפילו מדגימה איך להעביר אותו ממראה יומיומי לאיפור ערב זוהר.

עוד לפני הנחת השפתון, כדאי להשתמש בפילינג לשפתיים, שיחליק אותן לקראת הנחת השפתונים. פילינג יהפוך את ההנחה לקלה יותר ואת המראה הסופי לחלק יותר. לאחר הכנת השפתיים, כדי לאפשר מריחה מושלמת של השפתון, נטע משתמשת בפריימר לשפתיים PREP+PRIME LIP שמחליק אותן, ומכין אותן בצורה אידיאלית לאפליקציית השפתון.

למראה שפתיים רב ממדי מניחים גוון אדום במרכז השפה העליונה והתחתונה, נטע משתמשת בגוון DANCE WITH ME ומציינת שהאפליקטור המיוחד של שפתוני MAC RETRO MATTE LIQUID LIPCOLOUR מאפשר מריחה מדויקת במיוחד מבלי להשתמש בתוחם שפתיים.

איפור שפתיים של MAC. צילום מסך
איפור שפתיים של MAC/צילום מסך

בפינות החיצוניות של השפתיים נטע משתמשת בגוון UNIFORMLY FABULOUS, גוון כהה מאוד שיש להניח עד לחיבור עם הצבע האדום. פורמולת שפתוני רטרו מאט אידיאלית לערבוב שני גוונים עד ליצירת גוון שלישי או לטשטוש בין שני גוונים ליצירת נפח, במקרה הזה ניתן ליצור מעבר "אומברה" חלק ובלתי מורגש בין האדום הבוהק לבורדו הכהה על ידי ערבוב וטשטוש נקודת החיבור בעזרת הגוון האדום.

להשלמת המראה הדרמטי והדגשת העיניים, מוסיפים זוג ריסים מלאכותיים שנותנים לעיניים מראה מלוכסן יותר ומושכים אותן כלפי חוץ. "אין כמו ריסים מלאכותיים כדי לשדרג כל מראה" אומרת נטע.

כדי להעביר את הלוק למראה ערב נוצץ נטע מוסיפה ברק וזוהר: בעזרת פודרה מינרלית מבריקה בגוון SOFT & GENTLE שמונחת בעזרת מברשת בתנועות עדינות על עצם הלחי היא מדגישה את האזור ועוטפת את העור בזוהר. כדי להוסיף ברק מעל לעיניים היא עוברת בתנועות מברשת עדינות על כל שטח העפעף כשהיא משלבת בין שני גווני פודרה מינרלית מבריקה: GLOBAL GLOW ו – SOFT & GENTLE ויוצרת מראה מוזהב שלוכד את האור.

המראה הסופי מדגיש את השפתיים ומשחק בין המראה המבריק והזוהר של עור הפנים למראה המאט הדרמטי של השפתיים.

לאתר מאק

לאיתור חנות מאק הקרובה לביתך

ג'ני דנסון בשיתוף MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully