וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו מזהירות מראש: הקורדרוי חוזר

10.9.2017 / 9:05

בדיוק כשחשבנו שמראה הסבנטיז לגמרי מיצה את עצמו, מתקמבק הקורדרוי לסתיו הקרוב. לפסים הקטיפתיים הזכורים לנו מהילדות יש ערך נוסטלגי עם רגשות מעורבים, אך למרות אופיו נטול הסקס-אפיל של הבד, המרקם עשה קאמבק שנראה לא רע על המסלולים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתן לא חייבות להיראות כמו מורה. חליפת קורדרוי של המותג האיטלקי ארמנו סרבינו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא סוד שטרנדים ומגמות אופנתיות הם עניין מעגלי. יש מי שהספיקה לו חוויה חד פעמית מאלמנט מסוים, ויש מי שחיידק הווינטג' מוביל אותו להיות פתוח מחשבתית לכל אופנה שהיא בכל נקודת זמן. אבל הרוב הממוצע נע עם הזרם, והוא מצידו לעתים מגיע בול בזמן מבחינת הגעגועים התודעתיים, ולעתים נוחת משום מקום וזוכה לתגובות מעורבות - ראה ערך חולצת בטן.

כזה הוא בד הקורדרוי. בדיוק כשחשבנו שמראה הסבנטיז זוחל בחזרה לנוח אל תוך קפסולת זמן כדי לצוץ שוב אולי בעשור הבא, מכריז עולם האופנה על הקורדרוי כבסטי של מלתחות הסתיו-חורף הקרובות. בין אם זה בלייזר, חצאית קטנה או טוטאלוק מכף רגל עד ראש, לערך הנוסטלגי שמביאים איתם הפסים הקטיפתיים ישנה נוכחות בלתי ניתנת להכחשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה קנדל ג'נר בחליפת קורדרוי של מארק ג'ייקובס לסתיו הקרוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה הבעיה? חלק מהנוכחות הזו מביאה עמה משהו קצת לא סקסי. הקורדרוי רחוק מלהיות כוכב בחיי לילה, ויותר מסתדר לנו עם תלבושת אחידה של תלמידת בית ספר או של מורה בפנימייה בריטית. מצד שני, סקס-אפיל הוא עניין שתלוי יותר בבן אדם ופחות בבגדים שעליו.

על אף אופיו חסר אפקט הוואו לכאורה, המרקם עשה קאמבק מגניב על מסלולי סתיו-חורף 2017/18, בגוונים עמוקים של בורגונדי, סקאלות החומים והכחולים ואף צבעוניות שמשית יותר של כתום וירוק חזקים. גוון ערמוני וצהוב כנרית. המותג האיטלקי ארמנו סרבינו הוציא אל המסלול גוון יפה של תכלת. פראדה, קנזו, מארק ג'ייקובס, מולברי, נינה ריצ'י וטורי ברץ' כבר הביעו אמונים במגמה, והוכיחו שהכול תלוי בבחירות סטיילינג מדויקות.

עוד באותו נושא

עדיין לא מאוחר: טרנדים רותחים ששווה לאמץ לפני שהקיץ נגמר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully