וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים סטייל לאינסטוש: צפו בכוכבי Buzzit! שדיגמנו לרנואר

5.9.2017 / 13:23

יש להם עשרות ומאות אלפי עוקבים, הם שולטים ברשת, אבל עבור חלק מהם זאת פעם ראשונה על מסלול הדוגמנות. גל גברעם, נדיה לורן ואריאל בן עטר, הבאזרים של וואלה! NEWS, סיפרו איך זה לדגמן קולקצייה ולהתאפר ליד יהודה לוי. צפו

צילום מסך

היה שמח וצבעוני בהשקת קולקציית הסתיו/חורף 2017/18 של רנואר בהאנגר 11 שבנמל תל אביב. מאות מוזמנים, ביניהם סלבס, עיתונאים, אנשי תעשיית האופנה ובלוגרים הגיעו כדי לצפות באמירה החדשה של מותג האופנה הישראלי. על המסלול צעדו הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי כשלצדם דוגמניות ודוגמנים מובילים, אבל לא רק. גם כוכבי הרשת של וואלה! NEWS היו בין אלה שהתלבשו יפה, אופרו היטב, עברו אצל מעצבי השיער ועלו כדי להציג את הבגדים של העונות הבאות.

"וואו, באנו לפה בארבע בבוקר ואני חושבת שעבדו על השיער שלי בערך שעתיים", אמרה הבאזרית נדיה לורן, דוגמנית וספורטאית לה זו פעם ראשונה על המסלול של רנואר. "אני יותר בקטע של צילום תמונות וזאת פעם ראשונה על המסלול".

"זאת הפעם השנייה שבה אני מדגמנת וזה משמח", אומרת כוכבת הרשת גל גברעם, "יהודה וניבר יושבים לידנו". גם הדוגמן אריאל בן עטר נהנה מהתצוגה. "האווירה כיפית ורגועה", הוא אומר, "בבקסטייג' של ההליכה האווירה יותר לחוצה, עובדים על כל דבר 30 פעמים".

לכבוד השקת הקולקציה אנו מזמינים אתכם לקבל 10% הנחה על פריטי העונה החדשים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully