וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לאן לשאוף: כוכבות מעל גיל 50 רוצות שכל העולם יראה אותן בביקיני

8.9.2017 / 0:08

חלקן מציגות אמת בפרסום עם גוף שרירי או גנטיקה טובה, ואחרות נעזרות בזוויות צילום, בתאורה נכונה ובשיזוף מחמיא. מאל מקפירסון בת ה-53 דרך שרון סטון בת ה-58 ועד קריס ג'נר בת ה-61 - צפו בתמונות

אליזבת הארלי בביקיני. אינסטגרם, אתר רשמי
אליזבת הארלי בת ה-52 הולכת על בטוח עם ידיים מונפות אל על שמותחות את הטורסו/אתר רשמי, אינסטגרם

מכירות את זה שאתן מגוללות את הפיד באינסטגרם וכולן שם נראות ממש טוב בביקיני? ולא, אנחנו לא מתכוונות רק לדוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט, אלא גם לדוגמניות מז'אנר הפלאס סייז ובראשן אשלי גרהאם, ועוד נשים מן השורה שביומיום מתהדרות במראה ממוצע. התשובה טמונה כמובן בזווית הצילום, בתאורה וברמת השיזוף. לאחרונה נתקלנו בלא מעט נשים שחצו את גיל 50 ורוצות להשוויץ בגוף שלהן מול כל העולם. אולי לא כולן זכו לצילום "נכון", אבל שימו לב שגם אצל אלו שלא תועדו באופן מחמיא, בולטת העובדה שהן מקפידות על מסת שריר ניכרת לעין.

אל מקפירסון בת ה-53 מציגה גוף מעורר קנאה אבל גם הצל בתמונה לא ממש הזיק, כנ"ל האלי ברי בת ה-51 שתופסת צל מחמיא. לצדן קורטני קוקס בת ה-53 חושפת ריבועים מרשימים, שריל קרואו בת ה-55 הולכת על מראה טבעי, הת'ר לוקליר בת ה-55 מדגימה גנטיקה משובחת, קריס ג'נר בת ה-61 חושפת איך נראה גוף אחרי 6 הריונות פלאס שיזוף ואינספור ניתוחים, שרון סטון בת ה-58 מצטלמת בשכיבה על הגב ומנצלת נכון את כוח הכובד, קים קטרל בת ה-60 נצמדת לפוזה מחמיאה, סידני קרופורד בת ה-51 מציגה אמת בפרסום, אליזבת הארלי בת ה-52 הולכת על בטוח עם ידיים מונפות אל על שמותחות את הטורסו, ברוק שילדס בת ה-52 פשוט שרירית ודמי מור בת ה-54 פשוט מהפנטת.

עוד באותו נושא:
בגיל 50, ניקול קידמן מכה על חטא ורומזת שהגזימה עם הבוטוקס
דוגמנית העבר כריסטי ברינקלי מצטלמת בביקיני בגיל 63
"החיים מתחילים בגיל 50": טרנד הדוגמניות המבוגרות נמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully