וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהרת מרוב יופי: פריטי האופנה שיוסיפו גלאם מוזהב ללוק שלך

11.9.2017 / 8:24

העונה אנחנו הולכות לראות יותר ויותר גוונים שונים של זהב - החל מהזהב הצהוב והקלאסי והכסוף הנצחי ועד לברונזה, שנהב פנינתי והרוז גולד הסקסי. אספנו בשבילך כמה מהפריטים הכסופים והמוזהבים היפים ביותר, מהקטנים שיוסיפו ניצוץ להופעה שלך

קנדל ג'נר לדניאל וולינגטון.
שעון דניאל וולינגטון רשת אימפרס 815 שקלים

לכל אישה יש פינה חמה בלב לפריטים נוצצים וזוהרים. יש כאלו שמעיזות עם שמלות או חליפות בזהב או בכסף, אחרות לא מפחדות לשים חולצת פאייטים או חצאית מבריקה ויש כאלו שרק מוסיפות נגיעה זוהרת באקססוריז. אבל לא משנה מה את אוהבת - פריטים מוזהבים תמיד מוסיפים ממד של גלאם לכל מה שאת לובשת. העונה אנחנו הולכות לראות יותר ויותר זהב בכל הצבעים, החל מהזהב הצהוב והקלאסי והכסוף הנצחי ועד לברונזה, שנהב פנינתי והרוז גולד הסקסי שכבש את מסלולי התצוגות. אספנו בשבילך כמה מהפריטים הכסופים והמוזהבים היפים ביותר, מהקטנים שיוסיפו ניצוץ להופעה שלך ועד לטוטאל לוקים שיגרמו לך להרגיש כמו ביונסה.

כסף

הצבע הכסוף הוא אחד מהקלאסיקות האהובות שחוזרות אלינו מדי עונה. הדבר הטוב ביותר בו הוא העובדה שהוא מתאים לכל צבע ולכל מקום, נעליים כסופות הן אלטרנטיבה אופנתית יותר לנעל הניוד, לנעליים שחורות ואפילו לסניקרס לבנות והן מתאימות לכל מה שתבחרי ללבוש, החל משמלת ערב ועד לג'ינס וטי שרט. ואם תרצי להפתיע, שמלה כסופה היא דרך קלה להיראות חגיגית ולמשוך אליך את כל המבטים.

חולצה וחצאית של מנגו.
מנגו 199.90
אוברול ושמלה של רנואר.
רנואר 129.90 שקלים
תיק, חולצה וחצאית של זארה.
ZARA ב-269 שקלים

זהב צהוב

הזהב הצהוב הוא קלאסיקה שתמיד נוסיפה נופך גלאמי למראה שלך, הזהב הנכון לעונה הוא בעל ניצוץ מעומעם יותר, על גבול המאט, שנותן תחושת פאר מאופקת. שלבי אותו עם צבעים כמו כחול נייבי, ניוד או חום שוקולד למראה מעניין וטרנדי או שפשוט צרפי אותו לג'ינס האהוב עלייך כדי לתת טוויסט מפתיע למראה יומיומי.

שמלה של ספרינג. אלון ראובני,
שמלה של CALL IT SPRING ב-249.90 שקלים, ניתן להשיג בקניוני עזריאלי תל אביב ועזריאלי מלחה שבירושלים/אלון ראובני
מעיל של גולברי.
גולברי 499.90 שקלים
שמלת ראלף לורן ברשת אימפוריום.
אימפוריום 999 שקלים

זהב ורוד

הרוז גולד הוא הכוכב של עונת הסתיו המתקרבת, הוא משדר יוקרה מאופקת ונשית ונותן ניצוץ אלגנטי ולא מתאמץ לכל מה שאת לובשת. הוא נראה נפלא בתכשיטים ובעונות הקרובות אנחנו הולכות לראות יותר ויותר ממנו לא רק באקססוריז, אלא גם במעילים, שמלות וחולצות.

ז'קט של H&M. הנס מוריץ,
H&M ב-349 שקלים/הנס מוריץ
נעליים של סקופ. עידו לביא,
סקופ 99.90 שקלים/עידו לביא
זוג עגילי זהב אדום של TOUS.
TOUS ב-520 שקלים
נעלי עקב רוז גולד של סטיב מאדן.
סטיב מאדן 499 שקלים

פנינה/ שנהב

הגוון הפנינתי המוזהב הוא דרך נפלאה להוסיף ברק מבלי להרגיש שהגזמת, הוא נותן ניצוץ עדין ועם זאת נראה יוקרתי יותר מהלבן הפשוט. נעליים בשנהב או בפנינה יכולות לשמש אותן גם כנעלי כלה שימשיכו איתך אחר כך לאירועים מיוחדים ותיקים בצבע הם אלטרנטיבה אופנתית יותר לתיק השחור הקלאסי.

אן קליף לרשת שואו אוף.
אן קליין לשואו אוף 449.90 שקלים, ניתן להשיג בניין ווסט
גולף. רונן פדידה,
גולף 299.90 שקלים/רונן פדידה
ניין ווסט.
ניין ווסט 829 שקלים

מטאלי

הצבע הכסוף מגיע אלינו העונה גם בגרסה כהה יותר, בגוון מטאלי כסוף ומעושן, הוא נראה מאופק יותר מאחיו הכסוף הרגיל ובעל מראה קלאסי. הוא ייראה נפלא בשילוב עם צבעים כהים כמו כחול, בורדו או שחור ויחמיא במיוחד לבגדים אפורים בכל הגוונים.

נעלי גלי נשים. ירון ויינברג,
נעלי גלי 139.90 שקלים/ירון ויינברג
נעלי פול אנד בר.
פול אנד בר 199 שקלים
פרופיל תיק קלאץ עם רוכסן.
פרופיל, 74 שקלים
נעל של YOUNGER.
YOUNGER ב-199.90 שקלים, ניתן להשיג ברשת פפאיה

ברונזה

גם הברונזה הוא האח הכהה והבוגר יותר של הזהב, הוא תמיד נראה מלכותי יותר ונותן תחושה רומנטית ואפילו ווינטאז'ית לכל מה שתלבשי. את יכולה להתאים אותו לשמלה מתנופפת במראה בוהיימי לטוטאל לוק נשי ועדין או להפך, לתת לו קונטראסט מעניין עם בגדים זרוקים ולא מתאמצים כמו ג'ינס קרוע או טי שרט פשוטה.

שמלה של H&O.
H&O ב-149.90 שקלים
קלארקס.
קלארקס 599.90 שקלים
תיק של דיסקרט. דימה קרמינסקי,
דיסקרט 139.90 שקלים/דימה קרמינסקי

משולב

אחד הטרנדים הגדולים העונה הוא שילובים בין כל צבעי הזהב השונים, המראה שמתקבל הוא מעניין יותר ובלתי צפוי, כזה שנותן טוויסט אישי יותר לכל מה שאת לובשת. בדיוק בגלל זה אין סיבה להתאמץ כדי להתאים בין תכשיטים בזהב צהוב לתיק עם רצועת כסף או לנעליים נוצצות, דווקא משחקים בין כמה גוונים וטקסטורות הם מה שייתן לוק רב מימדי ומפתיע יותר לכל מה שתלבשי.

למגוון הרשתות בקניוני עזריאלי הקליקו כאן

ALDO. ליבר בלילתי,
אלדו 499.90 שקלים/ליבר בלילתי
רויאלטי.
רויאלטי החל מ-2,035 שקלים
טבעת של תומאס סאבו.
תומס סאבו טבעת 799 שקלים, צמיד 890 שקלים
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully