וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעלי בר רפאלי וג'יזל: 6 דברים על החברה החדשה של דיקפריו

11.9.2017 / 13:30

אין לזה סוף. רשימה החברות-דוגמניות של ליאונרדו דיקפריו הולכת ומתארכת. יש חדשה שעונה לדרישות הידועות - יפהפיה עוצרת נשימה בת פחות מ-25. הנה כל מה שאנו יודעים על לורנה ריי, הדוגמנית האחרונה ליהנות מהסטטוס הכה משתלם מקצועית - החברה של דיקפריו

אתר רשמי

בווידאו: הדוגמנית לורנה ריי בסרטון סוכנות הדוגמנות דוצ'דו

למרות פרסום בינלאומי ושם מוכר בכל בית כבר יותר משני עשורים, לא הרבה ידוע על חייו הרומנטיים של ליאונרדו דיקפריו. מה שכן ברור הוא שבן ה-46 נוטה להעדיף דוגמניות בלונדיניות במחצית הראשונה של שנות העשרים לחייהן. וזה היה נכון לג'יזל בונדשן, לבר רפאלי ולעוד שורה ארוכה של יפהפיות עוצרות נשימה. מה שעוד ברור הוא, על בסיס כל מקרי העבר, זה טוב לקריירה. מדובר בפירוש בקרש קפיצה.

דוגמנית אנונימית עשויה להפוך למפורסמת ומבוקשת בזכות הסטטוס "חברה של דיקפריו", גם אם זה היה לחמש דקות. האם זוהי הסיבה שהן מסכימות להיות עוד חוליה בשרשרת מתארכת של גירלפרנדז ולעשות כל פעם את אותם דברים - רכיבה על אופניים בעיר הגדולה, חופשה בריזורט אקזוטי מרוחק, צפייה במשחק כדורסל בליגת החלומות מן השורה הראשונה והיעדרות מכל טקס שטיח אדום? אין לדעת. מכל מקום, נראה שלאחר הפרידה מנינה אגדל לפני כשלושה חודשים, זוכה האוסקר מצא לו חברה-דוגמנית חדשה. שמה לורנה ריי, בת 23 וילידת גרמניה, אבל למדנו עליה עוד כמה דברים (בעיקר מהאינסטגרם שלה):

seperator

היא נחשפה כזוגתו החדשה של דיקפריו באמצע החודש שעבר לאחר שתועדה רוכבת על אופניים יחד עימו בניו-יורק, בילוי שידוע כאחד המועדפים על כוכב העל בכל הנוגע לזמן איכות עם החברות-דוגמניות שלו. אולי הייתה לכולנו Deja-vu, אבל זה ללא ספק תרם לתחזוק הבטן השטוחה-מוצקה שלה.

seperator

וזאת למרות קצת יותר מ-600 פוסטים בלבד. מה שאומר שהיא לא רק אטרקטיבית, כמו שאפשר לראות בערך בכל פוסט בחשבון שלה, אלא גם יודעת לתפעל את יישום שיתוף התמונות הפופוארי, מה שלא תמיד נכון לגבי דוגמניות אחרות, כולל בנות גילה.

seperator

היא ברונטית (שינוי מרענן בשביל דיקפריו שחשבנו שהוא בעניין בלונדיניות בלבד).

seperator

וזה הוכח בתמונות שהיא העלתה הקיץ בה היא נראית אוחזת בנחש או רוכבת על אופנוע ים.

seperator

המשקפיים שלה הם לא אקססורי הפקה. הם צורך. "אני לגמריי עיוורת ואני עם עדשות מגע כל הזמן", היא כתבה בפוסט תמונה. וזה כנראה עזר לה מבחינת הקריירה - כיום היא הפנים היפות והממושקפות בקמפיין הוגו בוס, מותג העל הגרמני.

seperator

ייתכן שמדובר בספקולציה, אבל בחודש מאי השנה בדיוק כשדי קפריו נפרד מחברתו הקודמת, היא העלתה תמונה של עצמה מגאלת amfAR (למען קרן חקר הסרטן) הנערכת מדי שנה בקאן בזמן הפסטיבל וידועה בזכות אורחים גבוהי פרופיל ו-A ליסטרים מובהקים. מהקבועים בגאלה - ליאונרדו דיקפריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully