וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצחה את הנוסחה: ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה של ניו יורק

12.9.2017 / 8:30

איך לובשים טוטאלוק ורוד או שמלה נשפכת מבלי ליפול למראה סכריני? המעצבת הבריטית בחנה את כוחותיה הרבים של הנשיות, ובנתה אוסף שכולו איזון מדויק ויפהפה. בתפריט: צבעי גלידה בהירים, בדי משי רכים, גזרות רפויות, משחקי שקיפויות וחידושי סטיילינג לוהטים

אתר רשמי

בווידאו: צפו בתצוגת אביב 2018 של ויקטוריה בקהאם בניו-יורק.

תצוגת אביב 2018 של ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
מה, היא לא נראית מגה-קולית? מתוך תצוגת אביב 2018 של בקהאם/GettyImages
בקהאם: "אין פה פריט אחד שאת לא יכולה פשוט לקחת ישירות מהמסלול וללבוש"

שבוע האופנה הניו יורקי בשיאו, ובדאון טאון מנהטן התכנסו אושיות הסטייל על מנת לצפות בתצוגה של ויקטוריה בקהאם, המעצבת הבריטית שזוכה בשנים האחרונות להערכה רבה מצד מבקרות האופנה. עורכת ווג, אנה וינטור, בלטה בהיעדרה ממושב הכבוד הקבוע שלה בשורה הראשונה, וגורמים יודעי דבר ידעו להגיד שהיעדרה הורגש באותו הזמן גם בגמר היו. אס אופן - שגם שם היה שמור לה מקום שכולו ריספקט כחובבת טניס ידועה. במקומה התיישב אמש אדוארד אנינפול, עורך ווג בריטניה החדש, שהסתודד עם דיוויד בקהאם, הבעל התומך של המעצבת.

את קולקציית אביב 2018 בחרה בקהאם להציג תחת הכותרת "כוחותיה הרבים של הנשיות". מה זה אומר בפועל? איזון מדויק בין אלמנטים מעודנים ומתקתקים לבין מראה עוצמתי ומלא ביטחון. איך לובשים טוטאלוק ורוד או סגול לילך ונמנעים ממראה סכריני? לפי מה שהוצג אמש על המסלול, נראה שבקהאם פיצחה את הנוסחה, והיא עשתה זאת בעזרת הקוליות המאפיינת את עיצוביה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ויקטוריה בקהאם בתצוגת אביב 2018 בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
מעטפת של אלגנטיות מאופקת/GettyImages
מוטיבים שגרמו לנו לצרוח: צווארון מעל צווארון וחצאיות עיפרון שקופות

האביב של ויקטוריה מתבסס על צבעי גלידה בגוונים בהירים, תוך שימוש בבדי משי רכים, בגזרות הרפויות המזוהות עמה, ובשילוב של משחקי שקיפויות עם טוויסט משלה. כל היופי הזה מוגש במעטפת של אלגנטיות מאופקת.

הלוק הפותח היה בלתי נשכח, וכלל חולצה מכופתרת בגזרת אוברסייז גברית, עם צווארון מעל צווארון, בשילוב חצאית שקופה בגזרת עיפרון שדרכה ניתן לראות את החולצה שנמצאת מתחתיה. כל האלמנטים הללו חוזרים שוב במהלך התצוגה. עוד מראות בולטים: שמלה אדומה נשפכת ומעוטרת ראפלס; טרנץ' משי בצבע חאקי שהוא גרסה חדשה ומושלמת לטרנץ' המוכר; חליפה המורכבת ממכנסיים, חולצה מכופתרת ועוד חולצה מעליה - כשכל הפריטים ורודים בגוונים שונים; חולצה מכופתרת לבנה בגזרת אוברסייז עם מכנסיים רחבים; חליפת פשתן אפורה; שמלה מעוטרת טלאים וכיווצים באזור הבטן; וכן חצאיות עיפרון באורך מידי במגוון צבעים ושקיפויות.

ויקטוריה בקהאם בתצוגת אביב 2018 בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
"לא היה לי ממש זמן לחשוב מה אלבש היום". בקהאם בג'ינס, טי-שירט לבנה ועקבים בתום התצוגה/GettyImages

בקהאם רצתה ליצור אוסף עוצמתי ומרענן, שמורכב מפריטים לבישים ושימושיים. "המטרה היא לא לייצר פיסים ייחודיים שאמנם ייראו טוב בתצוגה, אבל בפועל לא יהיו לבישים. אני בעצמי לא מתלבשת ככה, ואני לא חושבת שנשים צריכות להתלבש ככה", אמרה בקהאם לגרדיאן הבריטי. "אין פה פריט אחד שאת לא יכולה פשוט לקחת ישר מהמסלול וללבוש. וזה מה שהופך את הקולקציה הזאת לאותנטית".

את דבריה היא חיזקה כשהגיחה החוצה לשתי שניות על מנת להודות לקהל, לבושה בג'ינס בגזרה רפויה וטי-שירט לבנה. "לא היה לי ממש זמן לחשוב מה אלבש היום", הסבירה במסיבת העיתונאים שהתקיימה אחרי. "המלתחה שלי מלאה גם ככה בטי-שירטס לבנות, והיה נראה לי עדיף שתהיה לי משימה אחת פחות לטפל בה בשבוע כה עמוס, אז הלכתי על הלוק הזה" - ענתה כשנשאלה איך זה שהיא לא לובשת איזה פריט-להיט מתוך הקולקציה החדשה שהוצגה מספר דקות לפני.

הקולקציה צפויה לנחות בפקטורי 54 לקראת אביב 2018.

הכתבת היתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully