וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוד הוא באקססוריז: תצוגת צימרמן בשבוע האופנה של ניו-יורק

13.9.2017 / 10:35

המותג האוסטרלי הרותח אחראי לאחת התצוגות ההורסות שנראו לעונת אביב 2018, עם דגמים מעוטרים ברקמות עשירות ובהדפסים פרחוניים. המראה הרומנטי-בוהמייני תובל בנעלי סניקרס, תיקי פאוץ' ועגילים ארוכים ומתנדנדים, שהוסיפו אדג' מתחכם ומטריף לכל היופי הזה

תצוגת צימרמן לאביב 2018 בשבוע האופנה של ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
מיקס יפהפה בין מראה בוהמייני להיפי, בשילוב הלוק הרומנטי וההשראה הויקטוריאנית המאפיינים את צימרמן. תצוגת אביב 2018 בניו-יורק/GettyImages

לקראת סיום שבוע האופנה הניו-יורקי, כבר ניתן לומר שהמותג האוסטרלי צימרמן אחראי לאחת התצוגות היפות שנראו לעונת אביב 2018. החלל בסוהו של מנהטן התמלא עד אפס מקום באושיות סטייל, חלקן לבושות בדגמים מטריפים תוצרת המותג. על רקע גרסאות חדשות וסימפולים מקוריים של להיטי אייטיז וסבנטיז, שהוקלטו במיוחד עבור התצוגה, הוצג על המסלול מיקס יפהפה בין מראה בוהמייני להיפי, בשילוב הלוק הרומנטי וההשראה הוויקטוריאנית המאפיינים את הדי.אן. איי העיצובי של צימרמן.

במסגרת העבודה על האוסף החדש, חזרה המעצבת ניקי צימרמן אל מקום קסום במולדתה - חוף הזהב שבקווינסלנד, אוסטרליה. "רציתי לשחזר מחדש זיכרון רחוק, בניסיון ללכוד את היופי, את הרומנטיקה ואת האור של המקום", סיפרה לאתר ווג. אזור הנופש התיירותי, שמשמש גם כמוקד עלייה לרגל לחובבי גלישה, היווה השראה לקולקציה בהתבססות על תמונות מאותה רצועת חוף שצולמו בשנות השבעים.

תצוגת צימרמן לאביב 2018 בשבוע האופנה של ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
כתפיים מודגשות, שרוולים נפוחים וגזרות באורך מיני/GettyImages

בהתאם לכך נעשה שימוש בהדפסים פרחוניים וברקמות עשירות, תוך הקפדה מרשימה על דיטיילים בשמלות, בטופים המשולבים עם חצאיות, ובחולצות עם מכנסיים בגזרה רחבה. הדגמים הציגו מראה א-סימטרי, כתפיים חשופות, כתפיים מודגשות, שרוולים נפוחים ומחשופי וי עמוקים. השמלות והחצאיות היו רובן באורך מיני וחלקן באורך מקסי.

מה הפך את הקולקציה מעוד אוסף מוצלח לשואו מהפנט עד כדי צרחות? תיבול מתחכם של אדג', שבא טוב באווירה הנשית והרומנטית. זה בא לידי ביטוי בנעלי הסניקרס שנעלו חלק מהדוגמניות (השאר צעדו על עקבים), בתיקי הפאוץ' ההיסטריים שהקפיצו כל לוק לרמות אחרות לגמרי, ומעל הכל - בעגילים המושקעים, שלעתים אף גנבו את ההצגה.

הדוגמניות יצאו אל המסלול עם שיער במראה טבעי ושביל בצד המדגיש אוסף משגע של עגילים ארוכים ומתנדנדים בצבע לבן, המשובצים לאורכה של האוזן. במבט אובססיבי מקרוב, נראה כי תנאי הקבלה באודישנים שנערכו לדוגמניות כללו מינימום שניים-שלושה חורים, שיארחו לצדם גם קליפסים בגדלים שונים.

הקולקציה תנחת בפקטורי 54 לקראת אביב 2018.

הכתבת היתה אורחת בנסיעת עיתונאים מטעם החברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully