וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג, אייל גולן והמון זוהר: מאחורי הקלעים של תצוגת GOLBARY

14.9.2017 / 8:31

מתחם VIP, אושיות אופנה, בכירים במשק, מופע מיוחד של אייל גולן וזאב נחמה והמון יופי מסביב. חשיפת קולקציית סתיו/חורף 2017/18 של GOLBARY בקיסריה הייתה נוצצת על המסלול וגם מסביבו

יח"צ - חד פעמי

4,500 אורחים, 45 דוגמניות, עשרות פריטי אופנה חדשים ומופע חד פעמי מיוחד שבו אייל גולן וזאב נחמה שרו יחד על הבמה. חשיפת קולקציית סתיו/חורף 2017/18 של בית האופנה GOLBARY היה נוצץ וזוהר על המסלול וסביבו. פרזנטורית המותג, הדוגמנית אסתי גינזבורג, הנחתה את הערב שבו נחשף הקו החדש של בית האופנה הישראלי. קו אשר נוצר מתוך מחווה למורכבותן של הנשים: הצד הנשי, המחוספס, הטרנדי, העדין, העל זמני, הרגוע והצד הרגשי. הקולקציה מאופיינית במראה חושני, מתוחכם וייחודי השואב השראה מהעולם הגברי המחויט.

זו השנה התשיעית ברציפות שבה דוד, יעקב ומשה גולברי - בעלי חברת האופנה GOLBARY - אירחו את אנשי תעשיית האופנה ובכירים במשק לתצוגת אופנה וחשיפת קולקציית סתיו/חורף. מנחת הערב, הפרזנטורית אסתי גינזבורג, שהשנה לא צעדה כדוגמנית עקב הריונה, התרגשה להנחות את התצוגה. "גולברי עבורי אינה עוד חברת אופנה, אלא משפחה ענפה הכוללת אנשים מקסימים שהופכים חלומות אופנתיים למציאות", אמרה גינזבורג, "המשפחה הזו ואני בחרנו זו בזו כבר לפני ארבע עונות, ועד כמה שזה נשמע קלישאתי, זה מרגיש כאילו הכרנו תמיד". לאחר התצוגה, בה לקחו חלק 45 דוגמניות מובילות בישראל, נהנו האורחים ממופע משותף של הזמר אייל גולן שאירח את זאב נחמה, במופע חד פעמי.

דוד, אסתי, יעקב ומשה גולבר בהשקת קולקציית החורף של GOLBARY. ניר פקין,
אסתי גינזבורג עם משה, יעקב ודוד גולברי בהשקת הקולקציה/ניר פקין

אז מי הגיע לקיסריה לצפות בטרנדים של חורף 2018? איש העסקים עדי קייזמן, מנכ"ל קבוצת קניוני עופר משה רוזנבלום, עמוס שפירא עם בת זוגתו חלי אסלטי, מנכ"ל עופר בילו סנטר מנחם מעודי, חיים חורש מנכ"ל חוצות המפרץ, דב קוטלר, שמואל עטייה, בת שבע בובליל, נעמי סימן טוב מנכ"ל הקניון הגדול בפ"ת, עו"ד ששי גז, מנכ"ל קבוצת עזריאלי נדלן יובל ברונשטיין, ראש החטיבה הבנקאית בבנק דיסקונט יובל גביש, מנכ"ל פרומול עופר שחטר, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, רוני וליה וורטייהמר ואיש העסקים רוני מאנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
משה רוזנבלום עם דוד גולברי. ניר פקין,
דוד גולברי עם משה רוזנבלום/ניר פקין
דוד, יעקב ומשה גולברי עם אייל גולן והדוגמנית אסתי גינזבורג בהשקת קולקציית GOLBARY.
משה, דוד ויעקב גולברי עם אסתי גינזבורג ואייל גולן
עמוס שפירא עם בת זוגו חלי אסלטי בהשקת הקולקציה של GOLBARY. ניר פקין,
עמוס שפירא עם בת זוגו חלי אסלטי/ניר פקין
וואלה! NEWS בשיתוף GOLBARY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully