וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפת הגוף חושפת: מה מלניה טראמפ באמת חושבת על איוונקה?

17.9.2017 / 23:04

הגברת הראשונה של ארצות הברית נוהגת לשמור על ארשת פנים רצינית, שלא מסגירה הרבה לצופים מהצד. מומחים לשפת גוף ניתחו שלוש תמונות שלה עם ביתה החורגת, והמסקנות מרתקות. הפיצוץ מתקרב?

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: איוונקה טראמפ בוועידת G20 בגרמניה

כחלק מתפקידה כגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ משתתפת באירועים רשמיים רבים, ומלווה את בעלה לביקורים חשובים במדינות זרות. במהלך הופעותיה הציבוריות, אשת הנשיא האמריקאי נוהגת לשמור על מבט חתום שמקשה מאוד לקרוא את מחשבותיה, ולנו נותר רק להעלות ספוקלציות ולהשתעשע בשמועות. כך היה, למשל, כאשר מלניה סירבה לאחוז בידו של דונלד טראמפ, כאשר השניים ביקרו בישראל (וזו לא הייתה הפעם היחידה), והביאה לגל של שמועות באשר ליחסים בין הזוג הנשיאותי. לאחרונה, מומחים לשפת גוף חשפו מספר פרטים מעניינים מאוד לגבי יחסיהם של מלניה, דונלד והבת - איוונקה טראמפ.

עוד בנושא
תעלומת השינוי המוזר בעיניה של איוונקה טראמפ
מלניה טראמפ נחשפת: זה מה שכתב היד שלה מגלה עליה


בכתבת תחקיר שפורסמה ב"דיילי מייל" טוענת המומחית ג'ודי ג'יימס, כי לפני שנכנסו לבית הלבן, שתי הנשים נהגו לצעוד משני צדדיו של דונלד. "המראה הזה עזר לטפח את התדמית שלו כזכר אלפא, ונראה היה שהן משתפות פעולה, בכך שהחמיאו למראה העוצמתי והגברי שלו עם פוזה של מתחרות בתחרות יופי". לאחר הכניסה לבית הלבן, טוענת ג'יימס, הדברים השתנו: "מלניה הולכת והופכת לאחת הנשים הראשונות הכי כריזמטיות אי פעם, בעוד איוונקה משחקת את תפקיד יד ימינו של המלך, התומכת הראשית והיועצת בעניינים של הנהגה בינלאומית".

דברים שלא ידעתם על מלניה

"כניסתה לתפקיד האישה הראשונה גרמה למלניה לאמץ מבט מאובן, כמעט כאילו הוא חקוק בהר ראשמור, מפעם לפעם", הוסיפה ג'יימס, "ונראה שזה קורה לעיתים קרובות יותר כאשר היא נמצאת בסביבתה של בתה החורגת איוונקה". למעשה, כאשר הן נמצאות אחת ליד השנייה, מלניה מצטיירת כקרירה בהרבה ביחס לאיוונקה, שהבעות שפנים שלה יותר ידידותיות.

המומחים לשפת גוף ניתחו שלוש תמונות שונות של השתיים: אחת מטקס ההשבעה לנשיאות של דונלד טראמפ, השנייה מציגה אותן מנהלות שיחת חולין, ובשלישית הן יושבות יחד באחד האירועיים הרשמיים.

1. ההשבעה

מלניה ואיוונקה טראמפ בטקס השבעת דונלד טרמפ לנשיאות, ינואר 2017. Mark Wilson, GettyImages
לא מרגישות בנוח אחת ליד השנייה. מלניה ואיוונקה/GettyImages, Mark Wilson

ג'יימס מאמינה כי מלניה ואיוונקה התלבשו בצורה דומה כדי "לתת את הרושם שהן חלק מאחוות אחיות". על פי המומחית טרייסי קוקס, די ברור שהן לא מרגישות בנוח אחת ליד השנייה. "זה נקרא חסימה", הסבירה, "הן עם ידיים משולבות, כאילו אומרות אחת לשנייה 'תתרחקי ממני'. זו תנוחה של הגנה עצמית. הידיים של איוונקה משולבות אחת בשנייה ועוזרות להעביר מסר: 'אני הדומיננטית מבין שתינו, ואל תנסי להעמיד פנים שזה לא נכון".

2. משוחחות

מלניה ואיוונקה טראמפ במדשאת הבית הלבן. Mark Wilson, GettyImages
"החיוך של מלניה פושר"/GettyImages, Mark Wilson

הידידותיות של איוונקה ברורה לחלוטין מהתמונה. ג'יימס שמה לב שאת פניה של מלניה אפשר לראות בהשתקפות, במשקפי השמש של אשת שיחתה. "מלניה מחייכת אבל זה לא דומה לימים בהן תמכו יחד בדונלד, משני צדדיו. החיוך שלה הרבה יותר פושר מזה של איוונקה".

3. באירוע רשמי

איוונקה ומלניה טראמפ בטקס צבאי. NICHOLAS KAMM, GettyImages
"לא נראה שהקשר ביניהן חם"/GettyImages, NICHOLAS KAMM

יש פה מספר סימנים של קירבה", טוענת ג'יימס, "הן יושבות בצורה דומה והרגליים שלהם משולבות אחת כלפי השנייה, אבל אין שם קשר במובן של הבעות פנים. הן אפילו מביטות בכיוונים מנוגדים, ולא נראה שהקשר ביניהן חם".

בין אם אתם סומכים על המומחים, או שלדעתכם מדובר בשטויות, אתם חייבים להודות שהיחסים בקרב משפחת טראמפ הם לא פחות ממרתקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully