וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פישלה ומי הבריקה? הכוכבות על השטיח האדום של טקס האמי

18.9.2017 / 10:50

טקס פרסי האמי נערך הלילה בפעם ה-69, והכוכבות הציגו מראות מגוונים שנעו בין שמלות תה לקוטור בניחוח אוסקר. החל משמלת הפרום של אליזבת מוס ("סיפורה של שפחה") דרך האדום הלוהט של ניקול קידמן ("שקרים גדולים קטנים") ועד השחקנית רג'ינה קינג שלבשה מעצבת ישראלית

רויטרס

בווידיאו: הכוכבות על השטיח האדום, אמש בלוס אנג'לס.

ניקול קידמן לובשת קלווין קליין

ניקול קידמן על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
שמלת קולר וחצאית בלון בעיצוב בהתאמה אישית עם בחירת צבע מפתיעה/GettyImages

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר עבור "שקרים קטנים גדולים" בחרה באדום - צבע שלא ממש מאפיין אותה באירועים מהסוג הזה. בעבר קידמן העדיפה גוונים מטאליים, גווני פסטל, שחור ולבן. אבל אדום הארגמן שלה התגלה כמרענן ומצעיר. שמלה הקולר עם חצאית הבלון היא בעיצוב בהתאמה אישית של בית האופנה קלווין קליין. אהבנו במיוחד את אורך הקרסוליים וחשיפת סנדלי הסאטן הוורודים, גם הם של קלווין קליין. התכשיטים בעיצוב הארי ווינסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אליזבת מוס לובשת פרבל גורונג

אליזבת מוס על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
ארנק-קלאץ' תואם וסנדלי עקב תואמים השלימו לוק של מלכת הנשף/GettyImages

אליזבת מוס היא כבר מזמן לא המזכירה של דון דרייפר, והיא זכתה בפרס עבור תפקידה האיקוני ב"סיפורה של שפחה". השחקנית שניחנה בכשרון-על היתה ניגוד מוחלט לאווירת סדרת הלהיט בכיכובה, כשלבשה שמלת סאטן בגזרת סטרפלס וחצאית בלון של פרבל גורונג. הגוון הנהדר, ורוד-בלט, כמובן תרם לווייב הצעיר-קליל, כמעט כמו של שמלת פרום. ארנק-קלאץ' תואם וסנדלי עקב תואמים השלימו לוק של מלכת הנשף.

ריס וויתרספון לובשת סטלה מקרטני

ריס וויתרספון על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
שמלת-ז'קט במראה מוצלח דווקא בגלל שהוא פשוט, נקי ובלתי מתאמץ/GettyImages

מקוריות ותעוזה על השטיח האדום הם דברים משמחים, במיוחד אם לא מדובר בגימיק. וריס ויתרספון, כוכבת "שקרים גדולים קטנים", בחרה במראה יוצא דופן בלתי מתאמץ, פשוט ונקי של סטלה מקרטני. שמלת-ז'קט בכחול הדומה מאוד לגוון עיניה של הכוכבת, היתה אחת החמודות אתמול. ללא ספק מדובר גם בביגוד נוח. אהבנו גם את השיער הפזור והחלק נוסח שנות ה-70 ואת השפתון האדום.

מישל פייפר לובשת אוסקר דה לה רנטה

מישל פייפר על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מעדיפה ללכת על פרופיל נמוך בשמלת תחרה חיננית למדי/GettyImages

השחקנית היפה והמוכשרת אף פעם לא אהבה להתבלט על השטיח האדום. אתמול, למרות המועמדות שלה עבור תפקידה כרעייתו של ברני מיידוף ב-"Wizard of Lies" ומועמדות של בעלה, התסריטאי דיויד אי קלי (שגם זכה) עבור "שקרים קטנים גדולים", היא העדיפה כהרגלה מראה נמוך פרופיל. עם זאת, שמלת התה עם התחרה השחורה של אוסקר דה לה רנטה הייתה חיננית למדי. מה שכן, האישה הזאת פשוט חסרת גיל.

ג'סיקה ביל לובשת ראלף אנד רוסו

ג'סיקה ביל על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
שסע סקסי וטול ורוד הקנו לה מראה של גיבורת סרט הוליוודי של פעם/GettyImages

ללא הליווי של בעלה ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה ביל שהופיעה לבדה על השטיח האדום עוררה מיידית את השאלה "איפה ההאזבנד שלך?", אבל אנחנו אומרות - למי אכפת? תסתכלו על השמלה! השחקנית שידועה בחיבתה לגוונים מטאליים, הלכה גם הפעם על מה שהיא אוהבת – שמלת מעטפת כסופה של ראלף אנד רוסו, בית אופנת העל הבריטי. שסע סקסי וטול ורוד הקנו לה מראה של גיבורת סרט הוליוודי של פעם. אהבנו גם את סידור השיער הא-סימטרי ועגילי השנדליר.

שרה פולסון לובשת קרולינה הררה

שרה פולסון על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מראה מטאלי פנטסטי ואולי קצת מוגזם, עם לוחות מתכת קטנטנים ושרוולי פוף/GettyImages

Heavy Metal על השטיח האדום. השחקנית שגילמה תפקידי דמויות מוזרות עד הזויות בטרילוגיית "אימה אמריקאית", הציגה מראה בלתי רגיל גם על השטיח האדום; שמלת לוחות מתכת קטנטנים עם שרוולי פוף של קרולינה הררה, עקבי סאטן בגוון שמפניה, ארנק קלאץ' מטאלי תואם ועגילים מוארכים השלימו מראה פנטסטי ואולי קצת מוגזם. אבל זה כל העניין עם הסדרה שלה.

קירנן שיפקה לובשת מיו מיו

קירנן שיפקה על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מבססת את מעמדה כפאשניסטה אמיתית עם שמלה ברוח יוון העתיקה/GettyImages

הבת של דון דרייפר, כפי שקירנן שיפקה תיזכר כנראה לעד, תמיד משמחת על השטיח האדום. מאירוע לאירוע השחקנית הצעירה הולכת ומבססת את מקומה כפאשניסטה אמיתית, ואתמול היא הציגה עוד לוק מצוין. שמלה ברוח יוון העתיקה בגוון פודרה עם שתי חגורות מקבילות מתוכשטות וכתפיות תואמות של מיו מיו, מותג הצעירות מבית פראדה, הייתה בחירה מזהירה.

אוון רייצ'ל ווד לובשת מוסקינו

אוון רייצ'ל ווד על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מכנסיים ובלייזר בעיצוב שלוקח את המראה לכיוון בלתי משרדי, אלא חגיגי/GettyImages

מאז תחילת דרכה בקולנוע כנערה, השחקנית המוכשרת רייצ'ל אוון ווד נודעה בבחירות שטיח אדום מקוריות. שמלות בלון או גזרת בת-ים הן לא בדיוק לטעמה. חליפה מחויטת בשלושה חלקים - בהחלט כן. את החליפה עיצב במיוחד עבורה ג'רמי סקוט למותג מוסקינו. גזרת הפלייר של המכנסיים, כמו גם הבלייזר המקוצר, לוקחים את המראה לכיוון בלתי משרדי, חגיגי יותר. מרחוק זה נראה כמו שמלה. ארנק-קלאץ' של ג'ימי צ'ו, תכשיטי ניל ליין ועקבי סלווטורה פרגמו השלימו את המראה.

ג'יין פונדה לובשת ברנדון מקסוול

ג'יין פונדה על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
גוון ורוד-ברבי משגע, גזרה מחמיאה ותוספת שיער. מי בת 80?/GettyImages

WOW, זה מה שחשבנו מיד כשראינו את ג'יין פונדה לראשונה אתמול על השטיח האדום. בשמלה ברנדון מקסוול מקולקציית אביב 2018, הסטייליסט שהפך למעצב אופנה (ומלביש בהצלחה דרך קבע את החברה הקרובה ליידי גאגא), השחקנית האיקונית הפגינה, שוב, טעם משובח והבנה עמוקה באופנה. גוון הוורוד-ברבי המשגע, הגזרה המחמיאה ותוספת השיער הקנו לה את אחד המראות המוצלחים אמש בטקס. מי בת 80?

קלייר פוי לובשת אוסקר דה לה רנטה

קלייר פוי על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
העניקה משב רוח מרענן בזכות העדפת אוברול על פני שמלה/GettyImages

המועמדת עבור תפקידה הבלתי נשכח כמלכה אליזבת הצעירה ב"הכתר", הייתה משב רוח מרענן בזכות העדפת אוברול על פני שמלה. האוברול השחור עם תכשוט הכסף בחזית הוא מקולקציית ריזורט 2018 של אוסקר דה לה רנטה. שובל צדי ארוך במיוחד תרם חגיגיות וייחודיות, אבל גם עשה רושם של טורדני למדי. מלבד עגילים, לא היה ממש אבזור, אבל שפתון אדום שיחק תפקיד של אקססורי מוצלח.

שיילין וודלי לובשת ראלף לורן

שיילין וודלי על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
מראה גותי יפה בסך-הכל/GettyImages

כוכבת "שקרים קטנים גדולים" לובשת שמלת קטיפה ירוקה בהתאמה אישית של ראלף לורן ואיפור עיניים מעושנות תואם. מראה גותי יפה בסך-הכל, שגם מסמן שהשחקנית המוכשרת כבר ממש אינה המתבגרת ששמחנו להכיר ב"היורשים". מחשוף הוי, עם זאת, נראה לנו רחב מדי, עמוק מדי וכזה שדורש התעסקות מעיקה. אבל היא אהבה את המראה של עצמה וזה הכי חשוב. בתשובה לשאלה מה סוד היופי שלה היא ענתה: "פשוט אושר, Man!"

ויולה דיוויס לובשת זאק פוזן

ניקול קידמן על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
בחרה כהרגלה בקולור בלוק והלכה על צבע נועז/GettyImages

כתום מנדרינה על השטיח האדום הוא לכל הדעות בחירה רבת תעוזה. הגוון הזה, שמפחיד רבות, לא הרתיע את ויולה דיוויס. זוכת האוסקר בחרה אתמול כהרגלה בקולור בלוק. שמלת הסאטן חובקת הגוף שעיצב במיוחד עבורה זאק פוזן, אשף שמלות הנשף, לקחה את המראה לכיוון הוליווד של שנות ה-50. החיזיון הזוהר של כוכבת "המדריך לרוצח" הושלם עם ארנק-קלאץ' מוזהב, שפתי יין ומניקור אדום.

ג'סיקה לאנג לובשת גוצ'י

ג'סיקה לאנג על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
שמלה עם אפליקציית פרחים בווייב תקופתי מלא הדר/GettyImages

השחקנית הוותיקה, מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר עבור גילום בלתי נשכח של כוכבת העבר ג'ואן קרופורד ב"אויבות: בטי וג'ואן", הגיעה בשמלת ג'וצי שחורה עם שרוולי שכבות ומחשוף וי. אפליקציית פרחים מוזהבת בכתפיים ובמתניים, המאפיינת את עיצוביו של אלסנדו מיקלה מבית אופנת העל האיטלקי, תרמה וייב תקופתי מלא הדר. ארנק-הקלאץ' המוזהב שייך לג'ימי צ'ו.

רג'ינה קינג לובשת גליה להב

רג'ינה קינג על השטיח האדום של טקס האמי ספטמבר 2017. GettyImages
ייצוג מכובד לקוטור ציוני/GettyImages

ישראל על המפה! רג'ינה קינג, כוכבת "פשע אמריקאי", בחרה בגליה להב והזכירה לנו שלא רק שכנינו מהצפון מיוצגים בקביעות על השטיח האדום, ויש לא פעם ייצוג מכובד לקוטור ציוני. מחשוף הוי הנדיב ושסע הרגל הקנו לה מראה סקסי נועז, כמו גם העיניים המעושנות בגוונים תואמים. לא מתאים לכל אחת, אבל גברת קינג הוכיחה תעוזה מרשימה.

היידי קלום לובשת פיטר דונדס

היידי קלום לובשת שמלת פיטר דונדס בטקס פרסי האמי ה-69, לוס אנג'לס, ספטמבר 2017. רויטרס
מאמץ יתר, שיזוף הורס. היידי קלום/רויטרס

אוקיי, את בת 44, יש לך ארבעה ילדים ואת נראית נפלא. אבל להתאמץ כל-כך כדי להראות את זה? - לא הכי אלגנטי, היידי. ואפילו קצת טרחני. המחשוף המוגזם לא ממש מחמיא, עגילי האוברסייז הם יותר מדי. ומה עניין צמידי העץ? השיזוף והשיער עם גווני השמש מושלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully