וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, מלתחה חדשה: בתשע"ח נלבש אופנה ישראלית

21.9.2017 / 7:27

השנה החדשה מביאה איתה החלטות חדשות גם בתחום הסטייל. האופנה המקומית, אם לא ידעתן עד כה, גדושה בכשרונות המציגים דגמים מרתקים ושימושיים. החל מאלן לוקאש ועד לדורין פרנקפורט - פריטי סתיו שנשמח לאמץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאובזרות בקריפטונייט בוהק. נעליים מדגם "מירה" של אנבל ציצין/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחפשות נעלי ערב ראויות שחוסכות את הצורך בנעלי נוחות מתקפלות? הכירו את דגם "מירה" השטוח, עשוי עור וסאטן כחול, עם עקב ייחודי, ומעל הכל מאובזר באקססורי הייחודי למותג - ה"קריפטונייט" הבוהק. על העיצוב אחראית אנבל ציצין, ציירת בת 25 מתל-אביב, בעלת תואר במנהל עסקים שעשתה בהצלחה מעבר לעיצוב ולאחר לימודים בביה"ס הנודע מרגוני במילאנו, ייסדה את המותג הנושא את שמה. להשיג ברשת מרי נעליים.

שמלה מקולקציית קריאת העורב של דורין פרנקפורט, סתיו 2017, מחיר: 980 שקלים. אסף עיני,
שמלה שחורה קטנה מתוך אוסף "קריאת העורב" של דורין פרנקפורט לסתיו 2017/אסף עיני

ה- LBD, שמלה שחורה קטנה, היא פריט שכל אישה חייבת בארון, כך אמרה פעם אישה חכמה ומוכשרת בשם גבריאל "קוקו" שאנל וידעה בדיוק על מה היא מדברת. עשרות שנים לאחר האמרה המפורסמת של מייסדת בית אופנת-העל הצרפתי, שמלה שחורה קטנה היא עדיין פריט מאסט. ליום, לערב, לעבודה, לשעות הפנאי - היא תמיד שימושית. אבזור נכון לוקח אותה לכיוון הרצוי - עקבים, מחרוזת פנינים, שפתון אדום, אייליינר חתולי, נעלי בובה, כפכפי אצבע, עגילי שנדלייר. הכל יכול להתאים לשמלה שאנחנו לובשות בכל פעם שאין לנו מה ללבוש.

דורין פרנקפורט, מוסד תל-אביבי, מציעה העונה שמלה כזאת במסגרת קולקציית "קריאת העורב" שנוצרה בהשראת הדימוי הפרטי שלה: "תמיד חשבתי שיש בי מן העורב. כשפנו אליי בהתרסה - 'את נראית כמו עורב' - לקחתי את האמירה הלכאורה שלילית הזו כמחמאה גדולה. יופיים ואופים הייחודי של ציפורים אלו נגעו לליבי מימי התום של ילדותי". אין ויכוח. להשיג בחנויות המעצבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שמלת רטרו פרחונית סתיו 2017 של לארה רוסנובסקי: 1,490 שקלים. ליה גלדמן,
שמלה עם כל מה שאנחנו צריכות לימים האפרוריים שעוד יבואו/ליה גלדמן

צבעוניות עמוקה ופרחוניות אול-אובר הם אלמנטים ידועים ושכיחים באופנת קיץ. אבל פאשניסטה אמיתית פועלת שלא לפי קודים מוסכמים, ואין לה שום בעיה להציג שוק פרחוני גם ביום סערה. איפה מוצאים חוץ מגוצ'י? בלארה רוסנובסקי.

המעצבת והאמנית הרב-תחומית שפעלה תקופה ארוכה בלונדון ונודעה בזכות מותג תיקי יוקרה בוהמיינים שהוצעו באירופה ובארצות-הברית, פועלת כיום במולדת בהשפעת חוויות ממסעותיה במשך 14 שנים בחו"ל. היא משלבת היבטים שונים של השפעות מודרניות ואתניות. עיצוביה מושפעים מכל מיני היבטים של אמנות ופולקלור. שמלת הרטרו הפרחונית פה היא דוגמא מצוינת לכך. עשויה ויסקוזה נשפכת, עם שילוב ראפלס דומיננטיים, ובולטת בצבעוניות תוססת, היא מה שאנו צריכות בימים האפרוריים שיבואו. להשיג בחנויות המעצבת: עמיעד 14 שוק הפשפשים, יפו; תל גיבורים 5 תל-אביב; אוסישקין 44 רמת-השרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סריגת יד בפריט נצחי. סריג גולף של רימה רומנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית חם ונעים, במשרד גם. בעצם, בכל מקום סגור. אבל מה תעשי בדרך, או בטיול לאירופה או בצפון אמריקה? סוודר אחד הגון ויפה עם צווארון גולף עשוי להיות מענה מצוין, ואם הוא מגיע בשחור או לבן, אז כנראה שמדובר בפריט נצחי. כזה בדיוק מצאנו אצל רימה רומנו. המעצבת המוכשרת משיקה בימי אלו את קולקציית הסתיו שעוצבה בהשראת מגמות וטרנדים בינלאומיים, וממשיכה להקפיד על רמת גימור גבוהה. סוודר הצמר פה נעשה בעבודת יד (!).

החל מהתאריך 29.8 למשך שלושה חודשים, תתארח רימה רומנו בחנות פופ-אפ בבית העיצוב Edition, רחוב שלוש 27 נווה צדק תל-אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משי, ויסקוזה ותחרה עם שיבוצי אבני סברובסקי. שמלה של ויוי בלאיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוורוד הזה. הגזרה הנשפכת. הבד המלטף. הווייב הנשי. החן וההדר. הפונקציונאליות שמבחינתנו כוללת גם שטיח אדום הוליוודי או פסטיבל סרטים בריזורט על חוף הים התיכון. ברוח קלואה, קוואלי, ולנטינו? אתם תחליטו. מה שבטוח, שמלת המשי-ויסקוזה בשילוב תחרת כותנה משובצת אבני סברובסקי של ויוי בלאיש היא אחת היפות אי פעם שראינו בעיצוב מקומי. להשכרה בלבד. להשיג בסטודיו: תרצה 17 תל-אביב. טלפון: 054-887-6751.

את בעניין של קולור-בלוק רך, אלגנטיות, קלאסיקה, נשיות ותחכום? יש לנו שתי מילים בשבילך - אלן לוקאש. המעצבת בת ה-33 שרכשה את השכלתה במסגרת לימודי החוץ של שנקר ובבית הספר לאופנה IED במילאנו, החלה את דרכה המקצועית בארץ לפני כעשור עם ביגוד קז'ואל בייצור המוני, ולפני כשנתיים חצתה את הקווים לתחום שמלות הכלה והערב. ההשראה שלה - פמיניזם גאה ומחבק, האישה שלה - כריזמטית ואלגנטית וגם מסתורית. האוברול הא-סימטרי עם מכנסי הפלייר ודיטייל האוברסייז בכתף הוא משהו שיהפוך אותנו, אנחנו מאמינות, לאישה הזאת. ניתן לתאם עיצוב אישי בסטודיו של המעצבת בהתאם למידות הגוף, בטלפון 054-5854575.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק רוקיסטי ב-14 קראט אצל זהבית תשובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסטייל הרוקיסטי, הזוהר הממגנט, השיבוצים המחושבים, הצבעים העשירים. וכמובן האותיות. העיצובים בקולקציה החדשה של זהבית תשובה הם משהו שלא ראינו כמותו קודם. התכשיטים עשויים זהב 14 קראט ו-18 קראט זהב אדום בשילוב יהלומים לבנים באיכות גבוהה ביותר ואבני חן טבעיות. הסגנון הספציפי בתמונה הזו הוא רוקיסטי זוהר, פלטות משובצות יהלומים ואותיות גדולות משובצות ביהלומים ובתוכן צבע זכוכית. ניתן להזמין אותיות בכל מיני צבעים.

תשובה עצמה, גדלה בבית בו העיסוק באופנה וביהלומים היה עניין שבשגרה. עם אמא מורה לאופנה, זהבית למדה מגיל צעיר לעצב בגדי ערב, קז'ואל וכלות. לימודי חוץ בשנקר, קורסים בחו"ל, לימודי גמולוגיה, נסיעות רבות בעולם ועבודה בבורסה, הפכו אותה למה שהיא - מעצבת שמלות כלה ותכשיטים. לפני שש שנים היא ייסדה מותג על שמה. עבודותיה מוצגות בארץ ובחו"ל הסגנון משלב בוהמייני-רוקיסטי עם נגיעות קלאסיקה. חנות הדגל - כיכר המדינה 18, תל-אביב. חנות הדגל - ה באייר, כיכר המדינה תל-אביב, 052-2548810

קולקציית סתיו 2017 של אנג'לי. עליונית: 490 שקלים, מכנסיים: 490 שקלים. דור שרון,
בגדי יוגה וקזואל בסטייל מבית אנג'לי/דור שרון

כי גם בשעות הפנאי צריך שיק! ואנג'לי מציע בדיוק את זה. Leisure Wear מעוצב, נוח, מחמיא ובעיקר לא מוביל לסיטואציות מביכות ומחשבות מעיקות נוסח "מה לעזאזל חשבתי כשלבשתי את הטרנינג הזה?". גם ברדיוס של חצי קילומטר צריך לשמור על סטנדרט, ובמותג אנג'לי הפנימו זאת.

אנג'לי הוקם לפני תשע שנים על-ידי גילי רביד ומאז מציע בשתי חנויות בתל-אביב (מקווה ישראל 10 ומשה סנה 21) ובאתר הרשמי קולקציות נפרדות: בגדי יוגה ובגדי קז'ואל ליומיום. ביגוד המותג משווק גם בשוויץ, אינדונזיה ובריטניה.

שמלה לבנה מקולקציית סתיו 2017 של קסטרו: 199 שקלים. מיכאל טופיול,
שמלה לבנה מקולקציית סתיו 2017 של קסטרו/מיכאל טופיול

כי ממש כמו בגן הילדים, שמלה לבנה היא פריט שימושי מאין כמותו. ראש השנה, פסח, יום עצמאות, שבועות, מסיבות ועוד. וזאת של קסטרו חמודה במיוחד, כולל שרוולי השכבות וגזרת המיני חושפת הרגליים (עם גרביונים או לא).

קולקציית טישירטים במהדורה מוגבלת של MEWS בעיצוב גל שנפלד. גלעד בר שליו,
איורי סקיצה על 100% כותנה. חולצת Jean של המותג Mews/גלעד בר שליו

חולצת טריקו היא, לכאורה, פריט ביגוד שנמצא בכל מקום. אבל למצוא את זו שתקלע לטעמכן היא משימה לא תמיד קלה. ואם מחפשים ייחודיות, אז המשימה עלולה להתגלות כבלתי אפשרית. מה לעשות? לחפש בקולקציות של מעצבים מקומיים עם דמיון, תעוזה ויצירתיות.

אצל גל שנפלד מצאנו את חולצת Jean של המותג Mews, שהיא חלק מקו חולצות הטי במהדורה מוגבלת של המותג. Mews הוא מותג הידוע בשל חיבתו לשחור ולמעשה לא ניתן למצוא פריטים בגוון אחר, לכן הבחירה בטי-שירטס לבנות היא בחירה יוצאת דופן ומפתיעה. המסר שעומד מאחורי החולצות
הלבנות הנושאות איורי סקיצות שהכינה שנפלד, הוא שהן למעשה יותר סמל לדף הלבן, הדך הריק עמו מתמודד מעצב בעודו ניגש לעצב קולקצייה, והצורך העז לשפוך עליו את השראתו.

100% כותנה, משי שחור על לבן או לבן על גבי שחור מידות S-XL. להשיג בסטודיו המותג – שבזי 56 תל אביב (פינת תחכמוני 12), טלפון: 052-6773-733

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזייה מקו דלתא פיט, סתיו-חורף 2017-2018/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש גוון ניטרלי, אין "ברזלים" לוחצים, לא נשאר סימן אדום על העור, אפשר ללבוש ליום ממושך, מתאימה לגופיות, מחיר נחמד. גוזיית התחרה האלסטית של דלתא - משהו קטן וטוב.

שמלת סטרפלס מיני של ענבל דרור. אבי ולדמן,
כי קווין בי לא טועה. שמלה בעיצוב ענבל דרור/אבי ולדמן

כי זה התמריץ לשמור על הגזרה גם כשחורף ו"יש זמן עד שנחזור לביקיני", מה גם שביונסה בחרה את המעצבת הישראלית המוכשרת וקווין B לא טועה.

הודיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש ימים שבהם סווטשירט נעים הוא כל מה שאנחנו צריכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כי לפעמים סוויטשירט חמים ונעים הוא כל מה שאנחנו צריכות, במיוחד מהסוג שיש לבר רפאלי. בחנויות רשת הודיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully