וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראליות שהדהימו אותנו השנה עם הישגים מטריפים מעבר לים

23.9.2017 / 0:42

מעצבת התכשיטים שזכתה להרמה מקיילי ג'נר, הצלמת שפריס הילטון התמסרה לעדשה שלה, וגם: הדוגמנית שהצטלמה לקמפיינים של סוניה ריקל וקלווין קליין, הדוגמנית שהיפנטה את כולנו בתצוגה שאנל, והדוגמנית שכבר שבועות שלמים לא יורדת מהמסלולים

סופי מצ'טנר לובשת מיו מיו בהפקת אופנה של ווג אוקראינה יולי 2017. צילום: יניב אדרי
אינסטגרם, צילום מסך
כן, כמובן שגם סופי מצ'טנר ברשימה/צילום מסך, צילום: יניב אדרי אינסטגרם

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשי תעשיית האופנה המקומית ממלאים אותנו גאווה ומפתיעים אותנו בהישגים שחלקם כמעט בלתי נתפסים. הדוגמניות כובשות את המסלולים הנחשקים שלא אירחו בעבר ישראליות, המעצבים מלבישים את הכוכבות הכי גדולות בעולם - מליידי גאגא דרך קיילי ג'נר ועד המלכה ביונסה - וגם המאפרים ומעצבי השיער נותנים עבודה יפה. אלה ההישגים נוטפי הסטייל של תשע"ז, שגרמו לנו להתמוגג.

seperator

קווין K: קרן וולף חוברת לקיילי ג'נר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיילי ג'נר עונדת תכשיטי שפתיים של קרן וולף בצילומים למגזין האמריקאי V/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנים של הצלחה בזירה המקומית הכינו את מעצבת התכשיטים קרן וולף טוב טוב למים העמוקים בגזרה הבינלאומית. וולף עבדה קשה בתקופה האחרונה על הכרה מחוץ לגבולות ישראל, עם השתתפות בתערוכות ובשבוע האופנה הניו יורקי לכלות, ואף לקחה חלק בעיצוב השמלה של ענבל דרור שביונסה לבשה בטקס פרסי הגראמי של 2016. אבל שום דבר לא הכין אותה לכוחה של רשת האינסטגרם. תמונות תכשיטי השפתיים שיצרה כחלק ממיצג אמבטיות החלב "פה גדול" הגיעו לידי מגזין V, ואלו נדלקו ופנו אליה בבקשה לשלוח כמה אופציות לצילומים. בדיעבד ורק אחרי שהמאפרת הבינלאומית פט מקגראת' עשתה לה לייק לתמונה וקיילי ג'נר פירסמה באינסטגרם שלה צילום עם תכשיט קוצי זהב אדום על שפתיה- הבינה וולף באיזו הפקה מדובר. בעקבות אותו אדיטוריאל, פנתה המעצבת הניו יורקית-אסייאתית קים שואי לקרן, בבקשה שזו תעצב עבורה תכשיטים שילוו את קולקציית queen k. וכך לפני שבועיים עגילי ה-K הענקיים כבשו את המסלול בשבוע האופנה בניו יורק.

עוד באותו נושא

שואו שידובר עוד רבות: המיצג של קרן וולף בשבוע האופנה

לכתבה המלאה
seperator

לסיפור ההצלחה של מעיין טולדנו, ישראלית (במקור מקריית אתא) ובוגרת לימודי עיצוב אופנה בבית ספר פרסונס בניו יורק, יש חלק פעיל בקידום המגמה של נראות נשיות מציאותית במדיה. "Me and You", המותג שהקימה עם חברתה ג'ולייה ביילס לפני כשלוש שנים, קיבל חשיפה בניו יורק טיימס, ב-Dazed and Confuzed ובפייפר מגזין בזכות אג'נדה ודימויים ריאליסטיים של בחורות בספקטרום רחב של יופי במרחב לא שיפוטי. את עיקר הפרסום גרפו תחתוני סבתא שקראו תיגר על טרנד החוטיני, כמו גם הצילומים היפהפיים שקידמו את ההתעניינות הגלובלית בסיפור.

אחרי תקופה בה צילמה עבור המותג הפרטי שלה והציגה עבודות בתערוכה בגלריה ארטמיסיה שבפלורנטין באותה שפה שקוראת תיגר על האמת הלכאורה אבסולטוית שנחרטה בתודעת הכלל לפיה נשים הן לבנות, צעירות ובמידה אפס, השנה היא לקחה את אותה זווית ראייה מרעננת צעד אחד קדימה. בתור צלמת היא זכתה לתעד את פריס הילטון בביתה הפרטי בהפקה מרכזית שפורסמה בגיליון מאי של מגזין W. בנוסף, בחשבון האינסטגרם שלה גילינו עוד מישהי מוכרת שהתמסרה לעדשת המצלמה שלה - לורדס לולה לאון, הבת של מדונה, בקמפיין ללייבל האופנה X-Girl MadeMe. התמונות פורסמו גם באתר האונליין של ווג, ויש לנו הרגשה שהשנה עוד נשמע עליה רבות.

seperator

הדוגמנית בת ה-18 מרמת גן מיוצגת על ידי אלינור שחר, זו שאחראית במידה לא מבוטלת להצלחה של כמה שמות מוכרים מאוד בתעשייה כמו שלומית מלכה, שני זיגדון, שון לוי, סתיו סטרשקו ונועם פרוסט. תספורת הבוב המתולתלת שעשתה בתחילת השנה, הקפיצה אותה למסלולי שבועות האופנה ב-2017. פנדי, סן לורן, מרג'יאלה, a.p.c , מוניק לולייה, סלף פורטרט, פיליפ לים, קייט ספייד ואמפוריו ארמני הם רק חלק מהשמות עבורם צעדה בחודשים האחרונים לצד הפקות לווג איטליה ולאל סין, וקמפיין למותג הבריטי אול סיינטס.

seperator

סופי מצ'טנר שוברת עוד שיאים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיעה לטופ. מצ'טנר על המסלול של שאנל בשבוע אופנת הקוטור בפריז, ינואר 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא שהופתענו, אבל בכל זאת, מדובר בילדה בת 16 מחולון עם תיק עבודות מרשים במיוחד. אחרי החוזה המפורסם בדיור וצעידה בלא מעט מסלולים נחשבים כמו מיו מיו, סוניה ריקל, אלכסנדר מקווין, טיירי מוגלר, אלי סאב וסטלה מקרטני, השנה היא סימנה וי על עוד כמה סעיפים נחשקים בקריירה שלה. בגזרת ההליכה ראינו אותה כחלק מהחבורה המצומצמת שזכתה להשתתף בתצוגה של שאנל קוטור בינואר האחרון, ובסבב שבועות האופנה הנוכחי היא הספיקה כבר לצעוד על זה היוקרתי של דה רואו בבעלות התאומות אולסן. בתחום הצילום נכבשו יעדים מרשימים, ביניהם קמפיין בושם של מארק ג'ייקובס לצד קאיה גרבר הרותחת, צילומים עבור רשת האופנה האמריקאית אורבן אאוטפיטרס ושער בווג אוקריאנה. בארץ היא הפנים של הרשתות ללין ופקטורי 54.

סופי מצ'טנר וקאיה גרבר בקמפיין הבושם דייזי של מארק ג'ייקובס לאביב 2017. אינסטגרם, צילום מסך
לצד קאיה גרבר בקמפיין הבושם דייזי של מארק ג'ייקובס/צילום מסך, אינסטגרם
סופי מצ'טנר לובשת מיו מיו בהפקת אופנה של ווג אוקראינה יולי 2017. צילום: יניב אדרי
אינסטגרם, צילום מסך
לראשונה על שער ווג. מצ'טנר בגיליון יולי 2017 של ווג אוקראינה/צילום מסך, צילום: יניב אדרי אינסטגרם
seperator

זהובת התלתלים היפהפייה מאשדוד רק בת 16 וכבר הספיקה בשנה האחרונה לא מעט. אחרי שמועות על צילומים לסן לורן וכמעט צעידה בתצוגה של דיור, היא קטפה שני קמפיינים נחשבים בעולם האופנה הבינלאומי. הראשון לקו השעונים והתכשיטים של קלווין קליין בניצוחו של ראף סימונס, והשני לקולקציית הסתיו של בית האופנה הצרפתי סוניה ריקל. בשבוע האופנה האחרון של ניו יורק היא גם התמסללה לראשונה בחייה בתצוגה של R13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully