וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושפיזין מהחלומות: החיבורים האופנתיים שממש נשמח לראות

4.10.2017 / 7:22

גל גדות במראה אדג'י רותח של סן לורן, קיילי וקלואי בבגדי הריון של אבישג ארבל, וחגיגת תלתלים בין-דורית עם מיכאלה ברקו ודורית רבליס. מישהו חייב להרים את הכפפה

גל גדות לסן לורן

גל גדות, ירון ורסנו. ספלאש
היא תביא לבית האופנה הצרפתי את היופי הטבעי, המסתורין והרגליים הארוכות/ספלאש

אנחנו יכולות רק לשער שבתור מישהי שהגיעה להוליווד עם רזומה של דוגמנית, גל גדות נמנעה עד היום - כחלק מאסטרטגיית מיתוג מחושבת - מחוזי דוגמנות שמנים שהוצעו לה, ולכן מלבד הקמפיין לבושם במבו של גוצ'י, היא התמקדה בצדק בקריירת משחק מרשימה למדי. אך נראה לנו שבעקבות ההצלחה שרשם שובר הקופות "וונדר וומן" בכיכובה, היא כבר יכולה להרשות לעצמה לחזור לדגמן מבלי לסכן את הטייטל "שחקנית". ואחרי התצוגה של אנטוני וקרלו לסן לורן שהתקיימה בשבוע שעבר בפריז, ברור לנו שהיופי הטבעי של גל פלוס האישיות המסתורית והרגליים הארוכות - הם בול מה שבית האופנה הזה צריך.

עכשיו נסו לדמיין אותה בזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קאיה גרבר בשמלה בלתי נשכחת מהתצוגה של סן לורן, בשבוע שעבר בפריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיכאלה ברקו ודורית רבליס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו בונות על סטיבן מייזל לווג איטליה. מימין: רבליס, משמאל: ברקו בצילום לווג מ-88'/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבות דובר על הדימיון בין מיכאלה ברקו, הדוגמנית הישראלית שכיכבה על שער גיליון ווג הראשון בניצוחה של אנה וינטור, לדורית רבליס, הדוגמנית הנוסקת בת ה-17 מאשדוד. ברוח הקאמבק של הסופרמודלס מהניינטיז, הגיע הזמן שמישהו ירים את העדשה וינציח את השתיים בסדרת צילומי אופנה מרהיבים. בתכנון שלנו אנחנו רואות הפקה בין-דורית עמוסת תלתלים בניצוחו של סטיבן מייזל לווג איטליה, לצד הפקה דומה עם סינדי קרופורד וקאיה גרבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה אילוסטרציה בגרסת הדנים. ברקו מימין, רבליס משמאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיילי וקלואי לאבישג ארבל

קיילי וקלואי קרדשיאן. אינסטגרם, אתר רשמי
האחיות המעוברות הכי מתוקשרות בעולם יעניקו בוסט בינלאומי לעיצוביה של ארבל/אתר רשמי, אינסטגרם

מעצבים ישראלים שרושמים הצלחות מעבר לים עושים לנו נעים על הלב. אז אחרי שורת פרזנטוריות מקומיות כמו נטלי דדון ודנה גרוצקי, הגיע הזמן לבוסט בינלאומי שיטיס את עיצוביה של אבישג ארבל לשאר כדור הארץ. יש לנו הרגשה שהאחיות המעוברות הכי מתוקשרות בעולם כרגע הן בחירה מושלמת שתביא את בשורת בגדי ההריון לשבוע האופנה הניו יורקי בטיל.

סופי מצ'טנר לשאנל

סופי מצ'טנר בתצוגה של שאנל קוטור בפריז ינואר 2017. GettyImages
נמאס מ"בנות של". זה הזמן לדוגמנית מחולון עם הקוקטיות הצרפתית הנדרשת/GettyImages

אולי במקום להחתים "בנות של" כפרזנטוריות של שאנל, יעשה קרל לגרפלד מהלך מקורי ויילך על דוגמנית יפהפייה בעלת מראה רענן מחולון? כבר ראינו אותה לובשת שאנל על מסלול הקוטור בינואר השנה, היא שייכת לליגת-העל של הדוגמניות עם חוזים שמנים בדיור ובמארק ג'ייקובס, ויש לה את הקוקטיות הצרפתית הנדרשת.

אלבר אלבז לדיור

אלבר אלבז במסיבה מקדימה לאירוע New York's Night of Stars' honorees Howard Socol and Alber Elbaz, אוקטובר 2007, ניו יורק. GettyImages
הכיוון שאליו מריה גרציה קיורי מצעידה את דיור פחות מוצלח לטעמנו/GettyImages

מצד אחד, הגיע הזמן שאלבר אלבז ייצא מהשקט האופנתי שגזר על עצמו בשנתיים האחרונות מאז פרש מבית האופנה לנוון בשל חילוקי דעות מקצועיים עם הבעלים החדשה שאו-לן וונג. מצד שני, הכיוון הרוקנ'רולי אליו מריה גרציה קיורי מצעידה את דיור פחות מוצלח לטעמנו. השידוך בין המעצב הישראלי שהחזיר לחיים את בית האופנה שהקימה ג'אן מארי לנוון בסוף המאה ה-19 לדיור חייב להיות בינגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully