וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממידה 36 ועד 54: יריד האופנה הישראלי שמתאים לכו-לן

17.10.2017 / 8:54

בגדים ונעליים במידות גדולות, במה למעצבים ישראלים ושפע של סגנונות במקום אחד: יריד האופנה "שוות. מתלבשות" ייפתח ביום חמישי, 19 באוקטובר, בקניון עזריאלי שבחיפה, וזה בדיוק המקום להיות בו כדי להתחדש לקראת העונה הקרה

מעיל ומכנסי ג'ינס של Noemi PLUS.
מעיל וג'ינס של Noemi PLUS

ירידי האופנה השונים תמיד מביאים איתם חווית קנייה מרגשת וחגיגית. הם לא רק מאפשרים ללקוחות להיחשף למגוון גדול של עיצובים במקום אחד, הם גם נותנים במה למעצבים ישראליים ומביאים אופנה חדשה ומעניינת, כזו שלא תמיד מוצאים ברשתות הגדולות. מטרת היריד היא לתת לכל אישה לבטא את עצמה ולהתחבר לגוף שלה מתוך קבלה ושמחה.

בשבוע הקרוב יתקיים יריד האופנה "שוות. מתלבשות". הוא ייפתח ביום חמישי, 19 באוקטובר בחיפה ויציג שלל מעצבות, יבואניות ויצרני אופנה במגוון מידות רחב במיוחד - ממידה 36 ועד למידה 54.

לדבריה של נעמה פרבר, מפיקת היריד ואדמינית קבוצת הפייסבוק "אופנה מלאה ישראל" שכוללת כמעט 10,000 חברות, הבחירה בחיפה מגיעה מתוך הצורך להביא אופנה ישראלית בכל המידות לנשים בכל רחבי הארץ, לא רק לאלו שמגיעות למרכז, כמו גם לאפשר למעצבות חיפאיות להיחשף בפני קהל חדש, דוגמת סיגל ויזל שמעצבת בגדים ודפנה מאור-בלסקי שמעצבת תכשיטים.

שמלה של פירסט. רותם לבל,
שמלה של פירסט/רותם לבל

"בחיפה ובסביבה יש נגישות בעיקר לרשתות אופנה גדולות", אומרת פרבר, "ויש נשים שרוצות אופנה ישראלית, זה מעניין אותן והן לא יודעות שיש להן אופציות". גם אלו שצריכות לפעמים להתאמץ כדי למצוא את המידה שלהן ייהנו ממבחר עצום של בגדים, עיצובים וסגנונות במקום אחד. הרצון העיקרי הוא לאפשר לכולן להרגיש שוות ולקבל פריטים מבדים איכותיים ובגזרות מחמיאות שמבינות את הגוף הנשי. "המטרה היא שנשים יקנו מתוך בחירה ולא מתוך אין ברירה, לתת לנשים את האפשרות לבטא את עצמן", מסכמת פרבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שמלות של נועה רובין. יפעת יוגב,
שמלות של נועה רובין/יפעת יוגב

במתחם אפשר יהיה למצוא בגדים עד מידה 52, נעליים בטווח מידות שמגיע עד למידה 46 ואקססוריז שונים. בין מגוון המעצבות והבוטיקים תהיה גם הקולקציה של נועה רובין שמעצבת בגדים במידות 38-50 ומתמקדת בגזרות ובדים שמפרגנים ומחמיאים לגוף הנשי כמו גם מבחר פריטים מחנות הבוטיק "נעמי פלוס" שמייבאת מפריז אופנה עם שיק צרפתי במידות 42-52.

מותג נוסף ומעניין שכדאי להכיר הוא "קווין סייז", מותג צעיר שרוצה לעשות מהפכה ולאפשר לנשים להתלבש בסטייל מבלי לשבור תוכנית חיסכון - כל הפריטים מיוצרים בישראל ולא עולים יותר מ-299 שקלים, מתוך האמונה שלכל אישה מגיע ארון גדול, מפותח ומגוון.

גם בתחום הנעליים יהיה מבחר לא שגרתי וגם כאן יוכלו ליהנות אלו שמתקשות למצוא את המידות שלהן בחנויות, חנות legz - נעלי נשים במידות גדולות, מייבאת ומעצבת נעליים "לנשים גבוהות" במידות 41-45.

נעליים של legz. איציק נבון,
נעליים של legz/איציק נבון

זו הפעם הרביעית שיריד "שוות. מתלבשות" מגיע לחיפה, ואחרי פתיחה מוצלחת במיוחד בתחילת השנה נראה שזה בדיוק המקום להיות בו כדי להתחדש לקראת הסתיו והחורף.

יריד "שוות. מתלבשות": קניון עזריאלי חיפה, משה פלימן 4, דרך הים, חיפה

חמישי 19.10.17 בין השעות 10-22

שישי 20.10.17 בין השעות 09:30-15:30

לעמוד יריד "שוות. מתלבשות" בקניון עזריאלי חיפה

פריטי אופנה של Noemi PLUS.
ג'ינס וחולצה של Noemi PLUS
ג'ני דנסון בשיתוף קניוני עזריאלי
  • עוד באותו נושא:
  • שמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully