וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזמנות לעקם את האף: האם שערות בנחיריים זה טרנד היופי הבא?

16.10.2017 / 0:05

בלוגרית טיפוח בת 27 מאנגליה צילמה סרטון הדרכה, בו היא הציגה דרך יוצאת דופן להשתמש בריסים מלאכותיים. מה שהחל כבדיחה הפך במהרה לויראלי, עם גולשים שלקחו את כל העסק הזה יותר מדי ברצינות. זהירות, תמונות קשות

אתר רשמי

בווידיאו: סופי האנה ריצ'רדסון מציגה את הטרנד הביזאר.

סופי האנה ריצ'רדסון, בלוגריות יופי וטיפוח בת 27 מאנגליה, נתקלה במהלך שוטטות אינטרנטית בכתבה הצופה כי בקרוב ייחל טרנד של שערות באף. באופן לא מפתיע הטרנד הזה לא ממש תפס, אבל הבלוגרית החרוצה החליטה לנסות אותו בכל זאת, ולצלם סרטון הדרכה לעוקביה המעוניינים להצטרף לחגיגה. "קראתי כתבה על זה ששיער בנחיריים הוא טרנד חדש", סיפרה ריצ'רדסון לאתר מירור הבריטי, "לא מצאתי שום סרטוני הדרכה ברשת, אז פשוט חשבתי לעצמי 'למה שאני לא אצלם את זה?'".

בווידיאו שובב שאורכו 18 שניות היא מציגה דרך יוצאת דופן להשתמש בריסים מלאכותיים - טרנד יופי שדווקא כן תפס. הסרטון עלה לעמוד הפייסבוק שלה, המתהדר ב-90 אלף עוקבים, והפך תוך שעות ספורות לויראלי.

כך תיישמו את הטרנד

זה אמנם החל כבדיחה, אבל גולשים רבים לקחו אותה ברצינות, וכמובן לא חסכו מאף אחד את דעתם המלומדת בנושא. "הרבה אנשים כתבו לי תגובות מאוד פוגעניות. היתה אישה שאפילו כתבה שאני לא אתחתן לעולם, שלא יהיה לי בית ושלא יהיו לי ילדים", סיפרה בראיון. את המגמה המשונה הזאת אנחנו לא הולכות ליישם, אבל בסרטון אנחנו צפינו - בלופ. מוזמנים גם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully