וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקודה ברורה: גל גדות צריכה ללבוש אדום תמיד

16.10.2017 / 12:43

נציגתנו בהוליווד העניקה לבמאית "וונדר וומן" פרס מטעם מגזין וראייטי באירוע "Power of Women", ונראתה מדהים בשמלה אדומה בעיצוב ג'ייסון וו, בשילוב הקסם האישי הממגנט שלה. אדום הוא לא רק טרנד חם העונה, אלא גם הצבע שהכי נכון לה

אתר רשמי

בווידיאו: גל נואמת באירוע "Power of Women" של מגזין וראייטי.

בכל אוקטובר מאז 2009 עורך מגזין התרבות הוותיק וראייטי את אירוע "Power of Women "("כוחן של נשים") לכבודן של נשים בעלות הישגים מיוחדים בתחומים שונים, או כפי שהמגזין עצמו הגדיר זאת: "נשים העושות שימוש בכוחן כדי לעורר מודעות למטרות ראויות". האירוע שנערך הפעם במלון בברלי ווילשייר בלוס אנג'לס חגג את פעילותן של קלי קלארקסון, מישל פייפר, פריאנקה צ'ופרה ופטי ג'נקינס.

האחרונה, במאית "וונדר וומן", זכתה לשמוע מהכוכבת שלה, גל גדות כמובן, דברים מרגשים על עבודתן המשותפת. עוד נכחו גווינת' פאלטרו, אוקטביה ספנסר, אריאנה הפינגטון, ניקי ריד, ויולה דיוויד, כריסי מץ, אשלי טיסדייל, קונסטנס צימר וג'יימי קינג. כולן נראו נפלא, אבל אחת בשמלה אדומה ואותו קסם אישי ממגנט, מבחינתנו, התעלתה על כולן. גל גדות כמובן.

קלי קלארקסון דיברה על כך במפורש כשנאמה בפני הקהל: "היא לא רק אחד האנשים הכי יפים, היא גם שחקנית מצוינת וממש אינטליגנטית. ראיתי אותה בתכנית של ג'ימי פאלון, וחשבתי לעצמי 'לכלבה יש הכל'. כולנו צריכים לעבוד קשה כל-כך, אבל אצלה זה טבעי. היא כזאת מצחיקה. אני אוהבת אותך. אני אפילו לא יכולה להאמין שאני מסתכלת עלייך. דיברנו עלייך בשולחן שלי. נראה לי שקמת לפיפי או משהו וחשבתי 'נו'..."

"לכלבה יש הכל": קלי קלארקסון עפה על גל גדות

בואו נודה על האמת, גל גדות באדום זה חיזיון הורס. זהו לא רק טרנד חם העונה, זה גם הצבע שהכי נכון לה. בעבר היא לבשה טוטאלוק אדום מספר פעמים, ותמיד היא נראתה מצוין, במיוחד עם שפתון אדום תואם והשיער הכהה שלה. בלתי נשכחות היו שמלת ז'יבנשי בבכורת "וונדר וומן" במרץ השנה בלוס-אנג'לס (עם סנדלי אלדו שטוחים), ושמלת פראדה בבכורת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" במרץ שנה שעברה בלונדון. גם הפעם, בשמלה אדומה של המעצב ג'ייסון וו, גל ניילד איט!

השמלה חושפת הכתפיים עם צווארון ה-V והמכפלת הא-סימטרית מקולקציית קדם-סתיו של ג'ייסון וו, הייתה הכי הולמת לאירוע מכל בחינה. לא מפוארת מדי ולא קז'ואלית מדי. שמלת קוקטייל מחמיאה העושה רשום גם של נוחה. סנדלי העקב השחורים התכתבו עם השוליים השחורים וסרט הניטים השחור בחצאית והשלימו מראה אלגנטי. גם הקוקו הנמוך הוסיף לחמידות הטבעית של גל.

עוד באותו נושא

גיבורה אמיתית: גל גדות מצפצפת על חוקי השטיח האדום

לכתבה המלאה
גל גדות לובשת פראדה בבכורת באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק, לונדון, 2016. GettyImages
גל בשמלת פראדה אדומה בבכורת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", מרץ 2016 בלונדון/GettyImages
גל גדות לובשת ז'יבנשי בבכורת וונדר וומן, לוס אנג'לס, מרץ 2017. GettyImages
גל בשמלת ז'יבנשי אדומה בבכורת "וונדר וומן", מרץ 2017 בלוס-אנג'לס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully