וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכול הולך: הקולקציה המפתיעה שתסדר לכם סטייל חורפי עם אדג'

31.10.2017 / 8:15

בית האופנה האיטלקי דיזל מערבב בסטייל את להיטי הקולקציה החדשה, עם פריטים בז'אנר המחוספס והגראנג'י המזוהה עם המותג לצד פריטי מפתח המאופיינים בשיק נצחי ובפוטנציאל חרישה גבוה, ומציג הצעות הגשה שעושות לנו חשק להחליף אאוטפיטים מסביב לשעון. THE WINTER IS COMING

דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
דיזל לסתיו-חורף 2017/18

יסכימו איתנו אפילו חובבות הקיץ המושבעות, שהדבר הטוב שיש לחורף להציע - שמתעלה על כל יתרון שמביאה איתה העונה החמה - הוא המלתחה, ובעיקר כמות הלוקים שאפשר לשחק איתם ולחגוג עם מיקס אנד מאץ' של שילובים בין הטרנדים השונים. מותג אופנה בולט שיודע היטב להכין פאשניסטות לקראת החורף הוא דיזל, שמביא את האינטרפטציה הגראנג'ית שלו לטרנדים החמים של העונה.

קולקציית סתיו-חורף 2017/18 מאופיינת בניגודים שמחוברים זה לזה ויוצרים מראה לא שגרתי. הגישה המחוספסת והגראנג'ית המזוהה עם שנות התשעים בכלל ועם דיזל בפרט, משתלבת עם ההשראה העונתית שנולדה ממראות נוף של יער פראי. "להיות מוקף בטבע כשיורדת השמש יכולה להיות חוויה מוזרה. הרבה דברים מטורפים ולא צפויים עלולים להתרחש", מסביר ניקולא פורמיקטי, המנהל הקריאטיבי של המותג. עכשיו תנסו לתרגם את זה לבגדים.

דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
דיזל לסתיו-חורף 2017/18

אז מה ראינו פה העונה? בית האופנה האיטלקי משלב בסטייל אאוטפיטים המורכבים מלהיטי הקולקציה החדשה, ומציג הצעות הגשה בשילובים מטריפים, כמו לדוגמא מעילי גשם מפלסטיק שנלבשים יחד עם פריטים עדינים בשילובי תחרה; שמלות בגווני כסף וזהב המשתלבות עם סריגי צמר עבים; מעילי עור בגזרת אופנוענים המשתלבים בשיקיות עם כובעי צמר; ומעילים מפרווה מלאכותית בהשראת שנות ה-60 העליזות המצוותים לחצאיות עור בצבעים מטאליים.

פריטי המפתח של החורף, מקפיצים כל הלוק, ומאופיינים בשיק נצחי ובפוטנציאל חרישה גבוה ויוצרים השקעה משתלמת לטווח ארוך. בין אותם פריטים תוכלו למצוא מעילים ווסטיים מפרווה מלאכותית בצבעוניות מגוונת, בגזרת פריטי העור יש מגוון ז'קטים, ביניהם דגם צמוד וקצר או דגם בגזרה גברית ארוכה, ולתיבול אדג'י יש גם דגמים בגזרת אופנוענים מעוטרים בניטים. לצדם מוצעים מכנסי עור וחצאית מעוטרת רוכסנים; מבחינת סריגים מוצעים סריגי גולף שישתלבו נהדר עם פריטי העור; ויש גם מעילי פוך בזהב וכסף שאי אפשר להתעלם מהם, ז'קטי בובמר עם פאטצ'ים ששווה לחטוף ושמלת סווטשירט מחוררת נוטפת קוליות.

עוד באותו נושא

נוסחה מדויקת של לוק אנד פיל: הג'ינס שלא תרצו להוריד לעולם

לכתבה המלאה
דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
דיזל לסתיו-חורף 2017/18

גם הגברים אינם מקופחים העונה, כשבולטים במיוחד מעילי העור בגזרת אופנוענים שמגיעים בשילובי צבעים כמו חום ושחור ובורדו עם כחול כהה, ומעילי בומבר מבדי סאטן בשילוב רקמות שמקבילים למעילי הבומבר בקולקציית הנשים. לצדם מוצעת מיני קולקציית "Cat Astrophy", שכוללת מבחר טי-שירט וסווטשירטים בצבעוניות תוססת, עם מוטיב חוזר של חתולים פראיים. מוצלח במיוחד הוא ז'קט ג'ינס עם פאץ' חתול גדול בגבו - פריט שכל בחורה תשמח להשאיל מהמלתחה של בן זוגה, ולכן זוהי רכישה משתלמת.

בגזרת המכנסיים יש ניגודיות בין דגמים רחבים מחויטים באורך 3/4 במראה נונשלנטי לבין ג'ינס אופנוענים עם תפרים מודגשים למראה רוקרי - כך שכל גבר יוכל למצוא את אלה שמתאימים לסגנון שלו. בקולקציית הג'ינסים לגברים ניתן למצוא את דגם ה-THOMMER שכיכב בשנות התשעים ומציג גזרה ישרה ורפויה. הוא מגיע בשטיפות גולמיות לצד שטיפות וטיפולים חדשניים הנשענים על מורשת הדנים העשירה של המותג.

דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
פריטים של דיזל בלאק גולד, קולקציית הפרימיום מבית המותג

גם העונה משתלבת מורשת הדנים המפוארת והמוכרת של המותג עם שיטות חדשניות ועיבודים ייחודיים. בקולקציית הג'ינסים לגברים ניתן למצוא שישה גוונים חדשים של שטיפות לצד אחד עשר שטיפות ייחודיות בקולקציית הג'ינסים לנשים. בין המבחר הרחב ניתן למצוא פריטים עם טקסטורות עשירות, פריטי פרימיום בגווני אינדיגו עמוק, וג'ינסים עם קרעים ותיפורים גסים.

לאלו שמעדיפים מראה יותר נקי, קלאסי ולא מעובד, ניתן למצוא בקולקציה מגוון שטיפות גולמיות בכחול, שחור ואפור. וכמובן קטגורית הדגל של המותג, ה-JOGG JEANS, ממשיכה להתרחב לגזרות חדשות המיוצרות מהבד המשלב דנים ופוטר בתפירה שתי וערב ומגדיר מחדש את הנוחות הפונקציונלית.

טווח מחירים: 190-4,900 שקלים. להשיג בחנויות המותג – קניון רמת אביב, מתחם שרונה תל אביב, רחוב שינקין תל אביב, ממילא ירושלים ואילת.

דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
דיזל לסתיו-חורף 2017/18
דיזל לסתיו-חורף 2017/18.
דיזל לסתיו-חורף 2017/18
וואלה! NEWS בשיתוף דיזל
  • עוד באותו נושא:
  • דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully