וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמיינתי את האישה הפריזאית עוטה על עצמה את הקוליות הניו יורקית"

24.10.2017 / 9:07

המותג הצרפתי Zadig &Voltaire מציג קולקציה חורפית עם האטיטיוד הרוקיסטי-גלאמי המוכר, רק באיכות מרשימה יותר. כל הטרנדים העונתיים משולבים בלקסיקון המזוהה עם המותג - נוצץ, מרופט, מיליטנטי ורומנטי בו זמנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגה של עורות, טלאים ופרנזים בלוק אקראי של עבודת יד. סתיו-חורף 2017/18 של זאדיג אנד וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורף שעבר, ואחרי 20 שנות פעילות בסצנת האופנה, המותג הצרפתי Zadig &Voltaire הציג לראשונה בשבוע האופנה הניו יורקי. קולקציית המסלול "דה פילי" נמכרת כעת בסניף המקומי שבכיכר המדינה, והיא לא חורגת במילימטר מהאטיטיוד הרוקיסטי-גלאמי המוכר, בדיוק כפי שהיינו מצפים, רק באיכות מרשימה יותר.

"דמיינתי את האישה הפריזאית עוטה על עצמה את הקוליות הניו יורקית", כך הגדירה סיסיליה בונסטרום, הבעלים והמעצבת, את הבחירה להציג בית אופנה צרפתי דווקא בניו יורק, רגע לפני התצוגה בחלל הפיר בצ'לסי שבמנהטן. בסטיילינג שכלל גישה של שכבות על שכבות יצאו הדוגמניות למסלול עם דגמי סתיו-חורף 2017/18, בהם ניתן לאתר כמעט את כל הטרנדים העונתיים משולבים בלקסיקון המוכר של זאדיג - נוצץ, מרופט, מיליטנטי ורומנטי בו זמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיק פריזאי בלתי מתאמץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראו על המסלול: עורות, טלאים ופרנזים בלוק אקראי של עבודת יד, סוודרים עם סלוגנים, חלקי קומבינזון מבצבצים, ניטים בנעליים, רקמות צבעוניות, פריטים מחויטים, משבצות וכל הצבעים והשילובים הנכונים כמו אדום, בורדו וורוד, תכולים למיניהם וסריגים מנומרים לצד פרשנויות חדשות למראה הצבאי.

את אנרגיית הבוהו נתנו סריגים במתכונות שונות של מרקמים ועוביים, לצד חצאיות מקסי מפתיעות. גם הקומבניזונים הוסיפו לאותה אווירה עם תחרות עדינות ומשי בדפוס חברבורות של טון על טון. החספוס הנדרש הגיע מפריטים מחויטים בטאץ' גברי, מעילי אוברסייז וכמובן דגמי העור והארמי. זו הייתה אחת התצוגות בהן באמת ניתן לדמיין את בלה והיילי יורדות מהמסלול וממשיכות את היום בדיוק באותו אאוטפיט.

טווח מחירים: 195-4,580 שקלים. Zadig &Voltaire, ה' באייר 48 תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו מאוד מעוניינות באוברול הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לוקים יפים מהקולקציה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully