וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו זאת בעצמכן: שיעורי סטיילינג שלמדנו מהטובות ביותר

23.10.2017 / 8:23

מהוויקנד האחרון יצאנו עם שני שיעורים חשובים מאת האוטוריטה ריהאנה והאוטוריטה בהתהוות קאיה גרבר. הראשונה הלכה על שעטנז חדש כשחיברה יחד שני בלייזרים גבריים והפכה אותם לשמלה חושפנית, והשנייה הפתיעה עם לוק פאם פאטאלי שכלל ז'קט דנים עם טוויסט. נסו את זה בבית

ריהאנה

ריהאנה לובשת שמלה שהורכבה משני ז'קטים. ספלאש
כל יד הושחלה לשרוול של ז'קט אחר, כך שנותר שרוול מיותר גם בצד הקדמי וגם באחורי/ספלאש

לכולנו יש לא מעט בגדים בארון, ומשום מה הכמיהה האנושית לאגור עוד ועוד ללא שובע אינה פוסקת אף פעם. אבל לפעמים ההופעה הבאה שאנחנו מפנטזות עליה מתחבאת אצלנו בבית, והוויקנד האחרון הוא ההוכחה לכך. ממנו יצאנו עם שני שיעורי סטיילינג חשובים מאת האוטוריטה ריהאנה והאוטוריטה בהתהוות קאיה גרבר.

למתיחת הגבולות של רירי בכל הנוגע לאופנה כבר התרגלנו, והפעם היא הלכה על שעטנז חדש שיכול להתאים לקטגוריית שמלה/טופ, כשצירפה יחד שני בלייזרים גבריים לכדי עליונית טוקסידו חושפת כתפיים, רגליים וגב. על פי התמונות, ניתן להסיק שעבודת החיבור פה היא די פשוטה: כל יד הושחלה לשרוול של ז'קט אחר, כך שנותר שרוול מיותר גם בצד הקדמי וגם באחורי. כפתור של ז'קט ימין נסגר בלולאה של השמאלי מלפנים ומאחור. העסק בפרונט טופל בתפירה קלה כולל הקפדה על אורכים לא שווים באזור החצאית, כשלעזרת ההחזקה המרושלת בגב צורפה רצועת חזייה שחורה. קצת יצירתיות ואתן מסודרות בול.

ריהאנה לובשת שמלה שהורכבה משני ז'קטים. ספלאש
איבזרה בתיק פלסטיק שקוף בסגנון בירקין של הרמס, ובתוכו קלאץ' הדולרים המגולגלים המורכב מ- 10,263 קריסטלים אוסטריים בעיצוב אלכסנדר וונג וג'ודית לייבר/ספלאש

את נעלי העקב המצופות הפלסטיק השקוף מקולקציית שיתוף הפעולה של ג'ימי צ'ו ובית האופנה אוף ווייט כבר יהיה פחות פשוט לאלתר, וכנ"ל לגבי התיק השקוף בסגנון בירקין של הרמס, ובתוכו קלאץ' הדולרים המגולגלים המורכב מ- 10,263 קריסטלים אוסטריים בעיצוב אלכסנדר וונג וג'ודית לייבר. את האחרון אגב יש גם לקימי ולביונסה והוא עולה 4,995 דולרים, כיאה לפריט הנמכר במהדורה מוגבלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ריהאנה לובשת שמלה שהורכבה משני ז'קטים. ספלאש
כפתור של ז'קט ימין נסגר בלולאה של השמאלי מלפנים ומאחור/ספלאש

קאיה גרבר

קאיה גרבר באירוע של הדסון דנים אוקטובר 2017. GettyImages
הצליחה להפתיע אחרי שהתרגלנו למלתחת הקז'ואל הטינאייג'רית שלה/GettyImages

קאיה גרבר לעומתה הייתה אמנם קצת יותר סולידית, אבל הצליחה להפתיע בעיקר לנוכח העובדה שעד היום התרגלנו לראות אותה במלתחת קז'ואל המורכבת לרוב ממגפיים גראנג'ים ופריטים טינאייג'רים מקובלים. הילדונת בת ה-16, שלאחרונה לא עוברת יממה מבלי שנשמע עליה משהו, דהרה בשישי בערב בניו יורק במסגרת אירוע של "הדסון דנים", בלוק פאם פאטאלי להחריד עם עקבי פאמפס קטיפתיים, סקיני עור שחור וטופ מחוכי.

טיפ הסטיילינג שנאמץ ממנה טמון, שוב, בז'קט. זה שעל גרבר מגיע כבר עם רוכסנים שפותחים את השרוולים לאורכם ליצירת שכמיית דנים (265 פאונד). אנחנו כמובן נתלבש על אחד קיים מהארון של הבויפרנד, ונגזור אותם ברגע. מי שרוצה להשקיע יכולה כמובן להוסיף רוכסן מובנה אצל החייט השכונתי.

קאיה גרבר באירוע של הדסון דנים אוקטובר 2017. GettyImages
לאחרונה לא עוברת יממה מבלי שנשמע עליה משהו/GettyImages
קאיה גרבר באירוע של הדסון דנים אוקטובר 2017. GettyImages
ז'קט עם רוכסנים שפותחים את השרוולים לאורכם ליצירת שכמיית דנים/GettyImages
קאיה גרבר באירוע של הדסון דנים אוקטובר 2017. GettyImages
עקבי פאמפס קטיפתיים, סקיני עור שחור וטופ מחוכי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully