וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי ריצ'רדסון כבר לא מכחיש: "האינטראקציות עם הדוגמניות היו מיניות"

יממה לאחר ששורה של מגזינים מובילים הודיעו כי הם מפסיקים לעבוד עמו, הצלם הפרובוקטיבי כבר לא מכחיש את ההתנהלות הבעייתית והבוטה שלו, אך מבהיר כי כל המצולמות בעבודותיו עשו זאת בהסכמה

טרי ריצ'רדסון באירוע של שאנל, פברואר 2010. Andrew H. Walker, GettyImages
"טרי מאוכזב לשמוע על החלטת המגזינים לאור כך שהוא כבר התייחס בעבר לסיפורים הישנים הללו"/GettyImages, Andrew H. Walker

יממה לאחר ששורה של מגזינים הודיעו כי הם מפסיקים לאלתר את העבודה עם טרי ריצ'רדסון - אחד הצלמים המצליחים והעסוקים בעולם - מודה הצלם לראשונה כי הוא ניהל פעמים רבות אינטראקציות מינית עם מושאי הצילום שלו. ריצ'רדסון התייחס להאשמות באמצעות דוברת מטעמו, שהעבירה תגובה לעיתון הבריטי טלגרף לאחר הפרסומים על כך שתאגיד התקשורת קונדה נאסט, המוציא לאור של ווג, ואניטי פייר ו-GQ, הורה לעורכיו שלא לעבוד עמו יותר ולבטל באופן מיידי פרויקטים שהוזמנו ממנו. בהמשך יצאו הודעות דומות גם מבתי האופנה ולנטינו ובולגרי.

"ריצ'רדסון הוא אמן הידוע בסגנון צילום שמזוהה עם עבודתו המינית הבוטה", נמסר בהודעה. "לכן פעמים רבות האינטראקציות המקצועיות עם מושאי הצילום שלו היו מיניות ובוטות מטבען, אבל כל המשתתפים בעבודותיו עשו זאת בהסכמה". בהתייחס להחלטת המגזינים הוסיפה הדוברת: "טרי מאוכזב לשמוע על האימייל הזה במיוחד לאור כך שהוא כבר התייחס בעבר לסיפורים הישנים הללו".

טרי ריצ'רדסון. GettyImages
אפקט הארווי ויינשטיין עשה את שלו. ריצ'רדסון בפעולה/GettyImages

מזה כמה חודשים שאנשי קונדה נאסט בוחנים מחדש את החוזה עם ריצ'רדסון, אך לאחר שהתפרסם מאמר שתהה מדוע תעשיית האופנה עדיין מהללת אותו למרות פרקטיקת העבודה הבעייתית שלו, הוחלט לנתק עמו את הקשר המקצועי. הטענות נגדו צצו שוב בעקבות פרשת הארווי ויינשטיין שהעלתה את סוגיית ההטרדות המיניות במקומות עבודה לסדר היום. עם זאת, לא עלו נגד ריצ'רדסון טענות חדשות.

ריצ'רדסון עצמו התייחס להאשמות שהופנו אליו בימים האחרונים בבלוג שפרסם בהאפינגון פוסט. "שיתפתי פעולה עם נשים בוגרות, בהסכמה, שהיו במודעות מלאה לאופי העבודה", כתב. "מעולם לא הצעתי עבודה או השתמשתי באיומים כדי להכריח מישהי לעשות משהו שלא רצתה לעשות. כפי שאופייני בכל פרויקט, כולן חתמו על טפסי הסכמה".

עוד באותו נושא

מגזיני האופנה הגדולים מפסיקים לעבוד עם טרי ריצ'רדסון

לכתבה המלאה
טרי ריצ'רדסון. GettyImages
"שיתפתי פעולה עם נשים בוגרות, בהסכמה, שהיו במודעות מלאה לאופי העבודה"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully