וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו התעלפנו: כל מה שצריך לדעת על האיפור המושלם של נינט

1.11.2017 / 11:30

אם התרגשנו אמש מהשידור האחרון של קשת בערוץ 2, זה כנראה היה בגלל זמרת אחת בביקור מולדת ששרה שיר ישן והציגה פני פורצלן ואיפור שטיח אדום מופלא. האחראית על המראה, המאפרת טלי פאוור, הסבירה לנו את הקונספט: "רצינו משהו שהוא וואו"

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: נינט מבצעת את "ים של דמעות" אמש בתכנית הפרידה של קשת מערוץ 2.

"נינט תמיד מעורבת, אבל מצד שני היא גם סומכת"

לאחר שבהינו אתמול בלסת שמוטה בנינט מופיעה ב"שידור האחרון בהחלט" של קשת בערוץ 2, התעלפנו והתאוששנו, והחלטנו לבדוק כל מה שצריך לדעת בנוגע לאיפור שלה. אחרי הכל, תסכימו שמדובר באיפור שטיח אדום שחובה להכיר ולנסות בבית. נינט עברה מייקאובר הוליוודי לפני הרבה זמן, אבל אמש היא הציגה את אחד השיאים החיוביים אי פעם באבולוציית האיפור שלה.

מי שאחראית על המראה, כך למדנו הבוקר, היא טלי פאוור, מאפרת מובילה ועסוקה שאיפרה את נינט עוד בימי "כוכב נולד" לפני 14 שנה. אחרי התכנית היא הייתה צמודה דווקא לשירי מימון, ועם נינט היא עבדה רק פה ושם. אבל בשלוש השנים האחרונות היא מאפרת אותה בקביעות, כולל בחתונתה ליוסי מזרחי בסתיו 2014. אז טלי הייתה רק שבוע אחרי לידה. אבל כמי שעבדה נון-סטופ עד הלידה, היא לא ממש התרגשה מסמיכות האירועים המרגשים בחייה שלה ושל הלקוחה שלה. הערב (רביעי) היא תאפר את נינט גם לתוכניתו של גורי אלפי בקשת. לפני כן היא עוד תאפר מספר כלות. וכל זה כשהיא בחודש השישי להריונה. אבל איכשהו היא מצאה קצת זמן לשוחח איתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נינט באחד השיאים החיוביים של אבולוציית האיפור שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"בהתחלה תהיתי אם גוון השפתון נכון, אבל אחרי תגובות שקיבלתי, הבנתי שכנראה זה היה מדויק"

"האיפור של אתמול תואם עם גדי אלימלך שהלביש את נינט. רצינו לעשות משהו שהוא וואו", היא מתארת בקצרה את הקונספט. האם נינט הייתה מעורבת? "היא תמיד מעורבת, אבל מצד שני גם סומכת. היא מכירה אותי כבר שנים. הרי היא הייתה גם כלה שלי. עם זאת, בהחלט יש לה יד בדבר".

למרות שהתקבל רושם (לפחות אצלנו) שמדובר בעבודה של שעות, טלי אומרת שזה לקח כחצי שעה: "אני מאפרת מהר וזה תמיד מפתיע את כולם מסביב". מוצר מפתח במראה? "צללית הברונזה של מאק, שמגיעה במרקם אבקתי. אני מערבבת עם קצת מים לצורך העצמת הפיגמנט והעמידות". האם פאוור הייתה מרוצה מהתוצאה? "בהתחלה תהיתי אם גוון השפתון נכון, אבל אחרי תגובות שקיבלתי, הבנתי שכנראה זה היה מדויק. בכל מקרה, אני אפגוש את נינט הערב ואשאל אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צללית ברונזה במרקם אבקה שעורבבה עם מים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דברים שמסר לנו גדי אלימלך, ל"נינה" (כפי שהוא קורא לה) היה סיי גם בתחום הסטיילינג: "אני מגדיר את הלוק של שלה גלאם-רוק עם דגש על נונשלנטיות לא מתאמצת. את חולצת המשי המטאלית הכנתי לה במיוחד וצירפתי לה גופיית קולר של ליאורה טרגן, מכנסי קטיפה של עמנואל ומגף שעשוי בד ברוקארד פרחוני מטאלי. התכשיטים של ליאורה טרגן ומרב שביט, והטבעות הדומיננטיות של המעצבת גיל זהר. היה חשוב שהלוק יהיה עם אמירה אישית שלה וכמובן מכל המבחר שהבאתי - ההחלטות הן שלה. אי אפשר לתאר במילים את ההתרגשות של כל אנשי ההפקה והמנחה ברגע שהיא התחילה לשיר". גם לא את שלנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפור של טלי פאוור, שאיפרה אותה עוד בימי "כוכב נולד" וגם בחתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
למרות שהתקבל רושם (לפחות אצלנו) שמדובר בעבודה של שעות, המאפרת מודה שזה לקח כחצי שעה

טלי פאוור, תל-אביבית נשואה + 1, החלה את קריירת האיפור שלה לאחר שירותה הצבאי. מזה 17 שנה היא עוסקת בתחומי אופנה, פרסום, טלוויזיה וכלות. בין עבודותיה זכורים הקמפיין לדלתא עם נינט טייב, קמפיין לקניוני עופר עם יובל שרף, קמפיין לקסטרו עם גל גדות, תכשיטי פנדורה עם שירי מימון ולאחרונה עם שיר אלמליח, תכשיטי פנדי עם ירדן הראל ובנוסף גם קטלוגים ללוריאל, אלון ליבנה, קרן וולף, ליטל קלמנסון, רונן חן, מעצבי שמלות הכלה גליה להב, דוד חצבני, מרינה K ואחרים.

היא ידועה ביצירתיות שלה ובשימוש בטכניקות חדשניות שלמדה ופיתחה לאורך השנים, המאפשרים להבליט את היופי הטמון בכל אחת, תוך דגש על פיסול וניקיון הפנים. היא עושה שימוש במוצרים ממגוון מותגים, בין היתר MAC, אסתי לאודר, בובי בראון, קליניק ועוד. כמו כן, לפני שנתיים היא פיתחה ליין מוצרי איפור הנושא את שמה, שכולל אודמים, גלוסים, צלליות, עפרונות ועוד.

עבודות מוצלחות נוספות של טלי פאוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully