וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג לפני כולם: המכירה המיוחדת של רנואר בחג הקניות הישראלי

9.11.2017 / 7:53

לפני הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי, נובמבר מכבד אותנו בחג הקניות הישראלי, שמתקיים ב-8-9 לחודש (רביעי-חמישי), ומותג האופנה המקומי מפנק את הלקוחות בהנחות משמעותיות לפני כולם

גפן ברקאי לובש את קולקציית החורף 2018 של רנואר. אלון שפרנסקי,
גפן ברקאי לובש את קולקציית חורף 2018 של רנואר/אלון שפרנסקי

חודש נובמבר הוא תמיד חגיגה לאוהבי הקניות און ליין – בין בלאק פריידיי לסייבר מאנדיי נראה שנובמבר הוא הזמן המושלם להתחדש בכל מה שאנחנו רוצים בהנחות משמעותיות. מי שיפתח את חגיגת הקניות הענקית הזו יהיה דווקא חג קניות כחול לבן – Shopping.il, חג הקניות הישראלי הגדול שמתקיים ב-8-9 בנובמבר. במקרה הזה החגיגה משולשת: גם לקנות כחול לבן, גם ממש ממש עוד רגע כך שלא צריך להתאפק עד סוף החודש וגם ליהנות ממשלוח מהיר ובטוח, כזה שלא מצריך פתיחת יומן כדי לרשום לעצמנו מתי הוא ינחת בישראל.

מי שמרים את הכפפה זו השנה השלישית ומפנק את הלקוחות בהנחות משמעותיות הוא אחד השחקנים הגדולים בזירת האופנה הישראלית - אתר המסחר של רנואר הולך להציע מגוון של פריטים בלעדיים לרכישה אונליין (Online Only) בהנחות של עד 70%. וכבונוס, בזכות הצלחת הפעילות בשנים קודמות תפתח הרשת את המכירה המיוחדת אפילו ערב קודם, כך שהחל מה-7/11 אתר רנואר הולך לערוך פעילות מקדימה לחגיגת - Shopping.il שתאפשר ללקוחות הרשומים של רנואר להתחיל את הקניות לפני כולם.

ניבר מדר בטייץ ג'ינס וסניקס של רנואר. יח"צ,
ניבר מדר עם קולקציית חורף 2018 של רנואר/יח"צ

טייץ ג'ינס בייקר A ב-59.90 שקלים במקום 129.90 שקלים
סניקרס שפיץ ב-49.90 שקלים במקום 99.90 שקלים

מישל תמיר, סמנכ"ל השיווק בקבוצת רנואר מספר כי "קבוצת רנואר, המשתתפת זו השנה השלישית בחג הקניות הישראלי ברשת, נערכת לקראת פיק מכירות חסר תקדים באתרי המסחר האלקטרוני עם הצעות מכר ייחודיות עבור לקוחות האונליין". זו השנה השלישית שהמותג ייקח חלק במהלך 48 השעות של חג הקניות "Shopping.il" ובין הפריטים שיוצעו ללקוחות אפשר יהיה למצוא מעילים, סריגים, שמלות, ג'ינסים, נעליים ומגפונים.

לאור הצלחת הפעילות בשנים הקודמות, נערכה החברה מראש לימי המכירות אונליין עם מלאי מיוחד של מוצרי חובה לכל ארון בחורף הקרוב שיהיו זמינים לרכישה אונליין לציבור הרחב. והשנה, ובשונה משנים קודמות קבוצת רנואר מאפשרת ללקוחות הרשומים ואלו שיירשמו מראש לפעילות לקבל את מגוון הפריטים והמבצעים ערב קודם. זה בדיוק הזמן להתחדש בכל פריטי החורף שאנחנו חושקים בהם מאז שהקולקציות החמימות התחילו להגיע לחנויות ולעשות את זה בהנחות גדולות במיוחד ששמורות בדרך כלל לסוף העונה.

חגיגת המבצעים באתר רנואר

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
יהודה לוי עם ג'קט מון לייט  וג'ינס של רנואר. יח"צ,
יהודה לוי עם קולקציית חורף 2018 של רנואר/יח"צ

ז'קט מון לייט ב-199.90 שקלים במקום 499.90 שקלים
ג'ינס ניקו ב-79.90 שקלים במקום 199.90 שקלים
מגפון בייסיק ב-189.90 שקלים במקום 379.90 שקלים

גפן ברקאי עם מכנס מוטו וטי לורי מג'יק של רנואר. יח"צ,
גפן ברקאי בבגדי קולקציית חורף 2018 של רנואר/יח"צ

מכנסי מוטו ב-79.90 שקלים במקום 149.90 שקלים
טי-שירט לורי מג'יק ב-59.90 שקלים במקום 99.90 שקלים

וואלה! NEWS בשיתוף רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully