וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה עושות חובבות האופנה שאין להן כסף למותגים? מעצבי DSQUARED2 עונים

7.11.2017 / 10:37

האחים הקנדים דין ודן קייטן, מעצבי בית האופנה DSQUARED2, הגיעו לביקור בישראל והשיקו קולקציה שמטרתה למגר את האלימות ברשת. מי שהלבישו בין השאר את מדונה, ביונסה וג'יי לו, מספרים לנו איך הם שורדים בג'ונגל של תעשיית האופנה, וגם עונים על השאלה החשובה באמת

דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
"אם הייתי צעיר שלא יכול להרשות לעצמו בגדי מעצבים, בטח גם אני הייתי קונה בזארה". דין ודן קייטן/יח"צ חו"ל

לא מובן מאליו לשמוע את המשפט "אם הייתי צעיר שלא יכול להרשות לעצמו בגדי מעצבים, בטח גם אני הייתי קונה בזארה" מפי אחד מהמעצבים המצליחים בעולם. אבל דן קייטן, חצי מהצמד שעומד מאחורי בית האופנה DSQUARED2, לא מתבלבל, ושם את הקלפים על השולחן באופן אמיץ וכנה. גם אחיו התאום דין מסכים עם הטענה - שעולה לנוכח שאלת התמודדות בתי האופנה הגדולים אל מול הפרשנות הזריזה לקולקציות המסלול שמציעות הרשתות הזולות עוד לפני שאלו מגיעות לבוטיקים שלהם. "כמובן שכשמסתכלים מקרוב, אי אפשר להתבלבל לרגע. זה נראה אחרת, מרגיש אחרת והדיטיילים המטורפים הם בכלל לא ברי העתקה במחירים שלהם", הם ממהרים להוסיף, ובצדק.

ג'ניפר לופז בבגד שעיצבו דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
ג'ניפר לופז באאוטפיט בעיצוב DSQUARED2/יח"צ חו"ל

תעשיית האופנה בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות מאתגרת אותם להיות יותר יצירתיים, יותר חכמים ויותר מתוחכמים על מנת לשרוד בג'ונגל של 2017. קולקציית הקפסולה שלהם, "BE COOL BE NICE", בשיתוף ארגון בעל אותו שם בדיוק, היא דוגמא מעוררת השראה בנושא. החיבור לעמותה שפועלת להעלאת המודעות לאלימות ברשת ולמיגור הבריונות הנלווית לכך, הולידה קולקציה שהיא גם רלוונטית אופנתית, גם רעיונית וגם חברתית, ועל הדרך מגבה כלכלית את הפעילות החשובה הזו (חלק מההכנסות הן תרומה למען הארגון).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
תעשיית האופנה בעידן האינטרנט מאתגרת אותם להיות יותר יצירתיים, יותר חכמים ויותר מתוחכמים/יח"צ חו"ל

השניים הגיעו לארץ בחסות רשת הבוטיקים פקטורי 54, המייבאת בין היתר את המותג שהקימו יחד לפני 22 שנים. הביקור תוזמן לרגל חודש המודעות העולמי לאלימות ברשת והשקת האוסף בנושא - שכולל סניקרס, נעלי עקב, טי-שירטס, סווטשירטים, מצחיות וגאדג'טים שמכוונים לקהל הצעיר שחי את העולם דרך המסכים.

כמי שחוו בריונות בילדותם בקנדה, הם מצאו לנכון לפנות יום שלם כדי לשבת ולדבר עם עיתונאים ישראלים במתכונת של אחד על אחד על מנת לקדם את הנושא שקרוב כל כך לליבם. כמובן שעל הדרך הם הרימו מסיבה נוצצת עמוסת סלבס מקומיים, ואירחו פאנל סוחף בשנקר, שם הם ענו על שאלות סטודנטים מכל המגמות והתרשמו מעבודותיהם.

קולקציה נגד אלימות ברשת של דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
סווטשירט מקולקציית הקפסולה "BE COOL BE NICE"/יח"צ חו"ל

כשהם מכורבלים יחד תחת שמיכת משבצות ביתית בלובי של מלון נורמן בתל אביב, בו נערך הראיון, ואחרי שהוכיחו שהם נמצאים גם על הקרקע ולא רק בין לעצב למדונה וביונסה לבין חופשות חלומיות במיקונוס - הצלחתי להשחיל שאלת ניהול מלתחה לטובת פשוטות העם כמונו.

בתור מישהי שהפריטים של בתי האופנה הגדולים כמו שלכם ממש לא בתקציב החודשי שלה, במה הייתם ממליצים לי להשקיע? "מעיל, תיק ונעליים", הם יורים יחד בביטחון, "זה הבסיס, וזה נשמר המון זמן. את השאר אפשר לאתר במחירים אחרים, כמו למשל ג'ינס וינטג' או חולצת כפתורים יד שניה. רק ככה אפשר לייצר סטייל אישי ולא להתפתות לכל הדברים שחוזרים על עצמם בכל מקום". רשמנו לפנינו.

טווח מחירים: 279-3,290 שקלים
ניתן להשיג ב-Factory54 בקניון רמת אביב ובאתר.

דין ודן מעצבי המותג דיסקוורד. יח"צ חו"ל,
בחנות של פקטורי 54 במהלך הביקור בישראל/יח"צ חו"ל

אושיות הסטייל לובשות DSQUARED2 על השטיח האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully