וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתקדמו: הסיבות שיגרמו לכם להתחיל לקנות און ליין

20.11.2017 / 7:36

בלאק פרייידיי וסייבר מאנדיי בפתח, וזאת הזדמנות לנצל את חודש הקניות לא רק כדי למצוא פריטים שווים, אלא כדי להבין למה קניות דרך האינטרנט יכולות להיות נוחות וחסכוניות יותר, ואפילו לצאת מהן עם כסף שיחזור לכרטיס האשראי

שופינג אונליין. ShutterStock
הגיע הזמן להצטרף לחגיגת הקניות ברשת/ShutterStock

אחד הקונספטים המוצלחים ביותר בתרבות הצריכה האמריקאית הוא "חודש הקניות", הלא הוא נובמבר, שמגיע רגע לפני חג המולד והפך בשנים האחרונות למותג. בשיאו של נובמבר מגיעים שני ימי קניות מפורסמים במיוחד: "בלאק פריידי", יום שישי שלאחר חג ההודיה, בו מסתערים המונים על המבצעים המדהימים שמציעות כמעט כל החנויות המעניינות ו"סייבר מאנדיי", שהומצא ב-2005 ומתקיים ביום שני שאחרי אותו יום שישי שחור. ב"סייבר מאנדיי" מגיעה לשיאה חגיגת הקניות און ליין, דרך האינטרנט וכדי שגם אתם תהיו חלק מהחגיגה הזו, קבלו את חמש הסיבות הכי טובות לעשות את הקניות שלכם און ליין, ואפילו לצאת מזה עם כסף בחזרה.

1) תכנית חיסכון, בזמן: זמן זה כסף, וכסף זה עוד קניות. דמיינו שתי אפשרויות, שתיהן מתחילות כשאתם קמים בבוקר ומחליטים שאתם רוצים לקנות משהו. באפשרות הראשונה, אתם צריכים לצאת מהמיטה, לצחצח שיניים, להתלבש, להתארגן, לצאת מהבית, ללכת ברגל או להיכנס לאוטו, להגיע לחנות, לטייל בה, למצוא את המוצר שחיפשתם, לחכות בתור בקופה, לשלם ואז לעשות את כל הדרך הזו בחזרה. באפשרות השנייה, אחרי שקמתם מהמיטה, אתם רק פותחים את המחשב או את הטלפון הסלולארי והופ, אתם כבר עמוק בתוך החנות. וכמעט כל רשת שמכבדת את עצמה משקיעה כיום משאבים אדירים בדאגה לכך שהאתר שלה יהיה קל לגלישה וחזק דיו להתמודד עם הביקוש האדיר ברגעי השיא.

אישה עומדת בתור לקופה בחנות בגדים. ShutterStock
להתארגן, לצאת מהבית, ללכת ברגל או להיכנס לאוטו, להגיע לחנות, לטייל בה, למצוא את המוצר שחיפשתם, לחכות בתור בקופה - לא חבל על הזמן?/ShutterStock

2) חייבים להשוות: כשאתם בחנות, ומחפשים את המוצר שלכם, גם אחרי שתיתקלו בו כנראה שלא תדעו מה קורה אצל המתחרים, מה מומלץ, מה בדיוק עכשיו בהנחה ומה עמיד יותר. הפתרון נמצא ברשת כמובן, עם עשרות אתרים להשוואות בין מוצרים, שמאפשרים לכם לגלות איזו פירמה עדיפה, מה אפשר למצוא בהתאם למחיר שאתם מוכנים ויכולים לשלם, אילו ביקורות קיבל המוצר המדובר מאנשים שונים ברחבי הרשת ועוד. אין יותר נוח מלשבת בבית, לדפדף בין האתרים השונים ולקחת את ההחלטה שמתאימה בדיוק בשבילכם.

3) ועל הדרך, למה לא לקבל את הכסף שלכם בחזרה?: אז אחרי שכבר בחרתם מה אתם רוצים לקנות און ליין, תעצרו שנייה ותעשו את זה הכי חכם שרק אפשר.

בלאומי קארד Pay-Back למשל מאפשרים לקבל החזר קבוע על קניות ברשת במהלך כל השנה. במהלך חגי הקניות ניתן ליהנות גם מהמבצעים של אתרי הקניות וגם מההחזר של לאומי קארד. אז מה עושים? נכנסים לאתר לאומי קארד Pay-Back, בוחרים חנות מתוך עשרות האתרים המובילים לקניות אונליין בארץ ובעולם, קונים כרגיל ומקבלים כסף בחזרה לכרטיס האשראי. כל קנייה דרך לאומי קארד Pay-Back צוברת עבורכם החזר כספי, כבר מהשקל הראשון ובצבירה של 50 שקלים ומעלה, מקבלים החזר היישר אל כרטיס האשראי.

באתר של לאומי קארד Pay-Back אפשר למצוא כ-80 חנויות המשתתפות במוצר, שזכה בפרס החדשנות של 2017. החנויות מתחלקות לקטגוריות של אופנה, תיירות, אלקטרוניקה וגאדג'טים, בריאות ויופי וילדים ומאפשרות לכם ליישם את כל מה שכתוב עד כאן, בצורה המושלמת ביותר.

שופינג אונליין. ShutterStock
אין צורך לרוץ בגשם מחנות לחנות/ShutterStock

4) חורף, הגשם מטפטף על העורף: נכון, בניגוד לארצות הברית, ולרוב המדינות באירופה החורף אצלנו קליל, אבל גם אם הטמפרטורות בארץ הקודש לא צונחות עמוק מתחת לאפס, עדיין, לעמוד בתור מחוץ לחנות ואפילו לצאת מהבית לאוטו ומהאוטו לחנות וכל הדרך חזרה, כשבחוץ יורד גשם טורדני וכבד, זו חוויה מפוקפקת. מה הפתרון? כוס תה/ שוקו/ קפה חמה מול מסך המחשב הביתי שלכם, או הטלפון הסלולארי אם תרצו, הכול מתחת לגג וליד תנור החימום או המזגן. מגוון אפשרויות הרכישה הוא עצום, אנחנו יכולים להיות ממוקדים יותר ולחפש בנחת פריטים מיוחדים וחוויית הקנייה נעימה יותר.

5) מערכת בחירות: לפי מחקר שנערך בארצות הברית, 26% מהאנשים שרוכשים בקביעות מוצרים באינטרנט עושים זאת בעיקר בגלל המבחר המרובה שאפשר למצוא בקנייה און ליין, לעומת הגעה לחנות. למעשה, האינטרנט הוא אוסף של אינספור חנויות שנמצאות כולן במרחק לחיצה, ובלי אנשים אחרים שמסתערים גם הם על המדפים ובדיוק חוטפים לכם מהידיים את המוצר שהתכוונתם לקחת. בקנייה און ליין לעומת זאת, אין מדפים, רק "מחסן" של מיליארדי מוצרים ממדינות שונות והכל זמין וקיים ומול העיניים שלכם.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully