וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכת נובמבר: כל מה שצריך לדעת על חודש הקניות הגדול

13.11.2017 / 16:05

בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ויום הרווקים הסיני – חודש נובמבר הפך להיות חגיגת רכישות מקוונת אחת ענקית שאסור לתת לה להתחיל בלי הכנה. לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי, קחו כמה דקות לקרוא את הטיפים הכי חשובים ולגלות דרכים לקבל כסף בחזרה על הקניות שלכם

שופינג אונליין באמצעות סמארטפון. ShutterStock
כבר כמה שנים שחודש נובמבר מקבל את הכבוד שמגיע לו בזכות הדבר שכולנו אוהבים לעשות – שופינג/ShutterStock

מהו חודש נובמבר אם לא החודש האפרורי נטול ימי החופש שתקוע בין חגי תשרי וחודש דצמבר שמביא עמו סופגניות, חנוכה, חג מולד ואפילו קוואנזה. אבל זהו, הכול נגמר. כבר כמה שנים שחודש נובמבר מקבל את הכבוד שמגיע לו בזכות הדבר שכולנו אוהבים לעשות – שופינג. זה רשמי: חודש נובמבר הוא חודש הקניות.

זה החל כבר בסופ"ש האחרון (ב-11.11 חל יום הרווקים הסיני), חגיגה שהחלה בשנות התשעים באוניברסיטאות ברחבי סין ובמסגרתה רווקים ורווקות חגגו את עצם היותם רווקים עד שהחגיגה הפכה לאירוע שופינג מקוון פשוט גרנדיוזי. אחר כך יגיע בלאק פריידי המעולה ב-24 בנובמבר, היום שפותח רשמית את עונת הקניות לקראת חג המולד בארה"ב ושלושה ימים מאוחר יותר נציין את הסייבר מאנדיי, חג קניות צעיר יחסית שנולד במאה ה-21 מתוך ניסיון לעודד אנשים לרכוש באופן מקוון. וכל הימים המעודדים האלה מאפשרים לנו לדהור על שופינג עם עשרות אחוזי הנחה.

אתם מבינים, במקום להשקיע את המרץ ואת האנרגיות במאכלי חג משפחתיות ובפקקים בדרך לארוחות משפחתיות, חודש הקניות בנובמבר מאפשר לנו לפרוח בדרך הטובה ביותר. ועדיין, לפני כל חגיגה צריך לבצע הכנות מסוימות. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכל אחד מהימים האלו יעלו באתר ובפייסבוק של וואלה! NEWS מבזקי קניות שבהם נדווח על המבצעים החמים והשווים ביותר באתרים שונים ומגוונים. ועד שזה יקרה, קבלו מאיתנו כמה טיפים על כל מה שצריך וחשוב לדעת לפני שאתם שולפים את כרטיס האשראי. אגב, גם אחרי שתשלפו את כרטיס האשראי – בלאומי קארד דאגו לשירות Pay Back שמחזיר לכם כסף על הקניות שלכם ברשת. בחגי הקניות אתם מתפנקים פעמיים: גם במבצעי האתרים השונים וגם בהחזר.

שופינג אונליין. ShutterStock
גם אחרי שתשלפו את כרטיס האשראי תוכלו לקבל כסף בחזרה על הקניות שלכם/ShutterStock

הכנה, זה כל העניין

שופינג בהפתעה זה כיף אבל שופינג מתוכנן שמאפשר לנו ליהנות מעשרות אחוזי הנחה על מוצרים שרצינו זה כיף עוד יותר. לפני שימי הקניות יגיעו, הכינו לעצמכם רשימת קניות שבה יופיעו כל הפריטים שתרצו לקנות. אחר כך קחו את זה שלב אחד קדימה ומלאו את עגלות הקניות באתרים כדי לחסוך זמן וגם כדי לראות כמה כסף הפריטים האלה עולים מחוץ לטווח המבצע. אל תשכחו לבצע השוואת מחירים בין האתרים השונים שכן היא מהלך צרכני חכם שאסור לוותר עליו.

עוד רעיון שווה הוא להירשם לניוזלטרים של אתרי הקניות. כך תוכלו לדעת בזמן אמת מתי ההנחה מגיעה ובכמה אחוזים מדובר. ואם כבר ניוזלטרים, בדקו האם האתרים מציעים קופוני הנחה שאותם ניתן לרכוש מראש ולממש בימי הקניות. בדרך כלל, הקופונים מגיחים לאוויר העולם כמה ימים לפני החגיגה הגדולה ולכן שווה להסתער עליהם לפני שכולם ייחטפו.

הימים שלכם עמוסים? התקינו את האפליקציות של אתרי הקניות על מכשירי הסלולר שלכם. במקום להיתקע ביום הקניות בלי מחשב, תוכלו לבצע את הרכישות מכל מקום שתהיו בו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לוקיישן לוקיישן לוקיישן

האינטרנט היא מקום גדול מאוד וכדי לא ללכת לאיבוד בטירוף השופינג, שווה לדעת היכן לגלוש ולבצע את הרכישות. עלי אקספרס, אמזון, אסוס, נקסט, banggood, אטסי, Tomtopודיל אקסטרים הם רק חלק מהאתרים ששווה לבקר בהם לפני ובזמן חודש הקניות. לכל אחד מהאתרים יתרונות, חסרונות והיצע משלו. כדאי לדגום אותם כדי לראות אם הפריטים שאתם רוצים נמצאים במלאי. וכמובן – בדקו מיהו המוכר. אל תרכשו פריטים ממוכרים שהמוניטין שלהם חשוד.

החזר כספי, יש דבר כזה

עם כל הכבוד לשופינג בעשרות אחוזי הנחה ולקופונים המפתים, מי יכול לסרב להחזר כספי כשמציעים לו אחד כזה? ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד Pay-Back למשל מאפשרים לקבל החזר קבוע על קניות ברשת במהלך כל השנה. במהלך חגי הקניות ניתן להתפנק גם מהמבצעים של אתרי הקניות וגם מההחזר של לאומי קארד. אז מה עושים? נכנסים לאתר לאומי קארד Pay-Back, בוחרים חנות מתוך עשרות האתרים המובילים לקניות אונליין בארץ ובעולם, קונים כרגיל ומקבלים כסף בחזרה לכרטיס האשראי. כל קנייה דרך לאומי קארד Pay-Back צוברת עבורכם החזר כספי, כבר מהשקל הראשון! ובצבירה של 50 שקלים ומעלה, מקבלים החזר היישר אל כרטיס האשראי.

החבילה כמעט הגיעה

רגע לפני שאתם מאשרים את הרכישה, בדקו האם ניתן לפצל או לאחד את המשלוח על מנת להימנע מתשלום מס גבוה בכניסה לארץ (חבילות מעל 75 דולר מחויבות במכס). קחו בחשבון שחלק מהאתרים גם מאפשרים דמי משלוח מוזלים לישראל – למה לא לקנות דרכם ולחסוך אפילו עוד כסף?

זהו. אתם מוכנים לחגיגה הגדולה. מישהו בכלל זוכר את סוכות? צאו לדרך.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully