וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג נבון: 5 טיפים שבזכותם תקנו חכם באונליין

20.11.2017 / 8:57

איך להשיג את הדיל הטוב ביותר ולהוזיל את סל הקניות ברשת? הנה כמה עצות שיגרמו לכם לשלם פחות על המבצעים הגדולים, ואפילו דרך לקבל כסף בחזרה

קניות אונליין באמצעות לפטופ. ShutterStock
לקנות יותר מוצרים בלי להישאר עם חור בכיס/ShutterStock

1) אל תהיו צפויים מדי: בעידן האינטרנט המהיר והחכם, ישנם אתרים מסוימים שבוחנים לעתים של החיפושים האחרונים שלכם ויכולים לדעת מה חיפשתם לקנות. מצב כזה עלול לפעמים לגרום לכך שבשעה שאתם רואים מחיר מסוים למוצר, מישהו שיושב ממש לידכם, או בקצה השני של העולם, יראה מחיר שונה ולעיתים זול יותר לאותו מוצר בדיוק. הפיתרון שיאפשר לכם להימנע ממצב שכזה הוא מחיקת ה"קוקיז" ויציאה מהחשבון במחשב שלכם, או במילים אחרות, "גלישה אנונימית".

2) קנו בימי קניות מרוכזים: לא חסרים עוד ימי קניות גדולים, בהם המחירים צונחים והסוחרים עושים כל שביכולתם כדי לעודד אתכם לקנות. רוצים דוגמאות? בבקשה: יום הרווקים הסיני, אמזון פריים, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, סופר סאטרדיי ובוקסינג דיי. אלה הגדולים והמוכרים וישנם עוד ימי מכירות אונליין של חברות שונות אשר מעניקות מבצעים והנחות משתלמות. אם אתם יכולים להתאפק לרגע הנכון, תמצאו בו את המוצרים שרציתם, במחירים מדהימים.

שופינג אונליין. ShutterStock
אפשר לעשות סקר שוק מקוון בלי לכתת רגליים מחנות אחת לאחרת/ShutterStock
דרך רכישה באתר לאומי קארד Pay-Back תוכלו לקבל כסף בחזרה, היישר לכרטיס האשראי שלכם. מה יותר מוזיל עלויות מזה? לפני כל קנייה און ליין, התחברו לשירות Pay-Back באתר לאומי קארד

3) דרך רכישה באתר לאומי קארד Pay-Back תוכלו לקבל כסף בחזרה, היישר לכרטיס האשראי שלכם. מה יותר מוזיל עלויות מזה? לפני כל קנייה און ליין, התחברו לשירות Pay-Back באתר לאומי קארד. שם, תמצאו רשימה של כ-80 מהאתרים המובילים ביותר בעולם בתחומי המכירות השונים דוגמת עלי אקספרס, אמזון, אסוס, נקסט, banggood, אטסי, Tomtop ודיל אקסטרים, כולל חלוקה לקטגוריות (אופנה, תיירות, אלקטרוניקה וגאדג'טים, בריאות ויופי, ילדים). בחרו מתוך הרשימה העשירה הזו את האתר ממנו אתם רוצים לקנות, בצעו את הרכישה ותצברו החזר כספי בכל קנייה, בגובה של כמה אחוזים מהקנייה שלכם. את ההחזר, בצבירה של 50 שקלים ומעלה, תקבלו היישר אל כרטיס האשראי שלכם.

4) קופונים: אתרי הקופונים, בארץ ובעולם, הפכו להצלחה מסחררת בעזרת האינטרנט המהיר. מכל פינה, עם כל מכשיר טלפון או מחשב נייד, אפשר להתחבר היום לאתרים הנכונים ולאתר בהם מציאות, בסכומים נמוכים משמעותית מהמחיר המקורי. לכן, אחרי שכבר החלטתם מה לקנות ולפני שאתם מבצעים את הקנייה, חפשו רגע האם אפשר למצוא איזה קופון שיוזיל לכם עלויות. חיפוש מאומץ של כמה דקות באתרים דוגמת גרופון, ביג דיל, פיקאדיל או באליגם, יוכל לחסוך להם לא מעט כסף. ובונוס: אם קניתם קופון ושכחתם מקיומו (קורה, לא נורא), אל תאמרו נואש. בשירותי הלקוחות השונים רוצים למכור לכם, גם אם תוקף הקופון עבר. תרימו טלפון, תבדקו, אולי עוד תצליחו להציל את המצב.

5) סקר שוק: האינטרנט מציע לנו לא רק אינספור אתרי קניות, אלא גם שלל אתרים שמאפשרים לנו לבצע השוואת מחירים בין מוצרים, מבלי שנצטרך לכתת את רגלינו מחנות אחרת, לשנייה, לשלישית ומי יודע כמה עוד. אתרים דוגמת פרייסל, זאפ, כמהזה, Travelist ועוד יספקו לכם השוואות מחירים במגוון תחומים ויחסכו לכם כסף וזמן. כשאתם מעוניינים ברכישת מוצר מסוים, נסו להשוות כמה שיותר מחירים עבורו ועבור דגמים שונים שלו. זה גם קלף מיקוח טוב למקרה שתבצעו את הקנייה ישירות מהמוכר וגם כלי שיאפשר לכם למצוא את המוכר שמציע את המוצר המבוקש במחיר הנכון ביותר.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully