וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יזל ועד קלאודיה: 20 שנות חזיית פנטזיה בוויקטוריה'ס סיקרט

19.11.2017 / 11:43

בסוף החודש תתקיים התצוגה הגרנדיוזית של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית בשנגחאי, סין. כמדי שנה, המופע יכלול גם את הצגת החזייה משובצת היהלומים שעולה מיליוני דולרים. מהחזייה הראשונה דרך החזייה היקרה ביותר ועד החזייה לשנת 2017 - סקירה היסטורית

אתר רשמי

בווידיאו: הצגת חזיית הפנטזיה לשנת 2017 עם הדוגמנית לייס ריביירו.

ב-28 נובמבר תתקיים בשנגחאי, סין, תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט. כמדי שנה, יתאספו על מסלול אחד הדוגמניות הכי יפות שאפשר למצוא בתעשייה כיום, ויציגו הלבשה תחתונה, חלקה קונספטואלית בלבד, של ענקית הלנז'רי האמריקאית. יהיו שם כמובן גם כנפי ענק בכל מיני וריאציות. כידוע - לא החזיות, הביריות והתחתונים הם העניין פה, אלא השואו המרהיב. הדוגמניות יחייכו הרבה, יפריחו נשיקות באוויר, יקרצו ויפזזו. פוקוס מיוחד יינתן ללייס ריביירו, המלאכית (מעין דוברת רשמית) שנבחרה להציג השנה את "חזיית הפנטזיה".

אותה חזייה מפוארת שקיבלה את הטייטל "חזיית פנטזיה" היא למעשה גימיק יחצ"ני המשמש כבילד-אפ נמרץ לקראת התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט. החזייה מעוצבת על-ידי חברת תכשיטי-על כלשהי בהמשך לייפוי כוח מאת חברת הלנז'רי. הכנתה בתהליך ממושך מערבת מלאכת יד מרובה. היא תמיד משובצת יהלומים ואבני חן, שערכם הוא הבסיס המרכזי לקביעת שווי החזייה. השיא היה חזיית 15 מיליון דולר שהציגה ג'יזל בשנת 2000. המסורת החלה ב-1996 עם חזייה בשווי מיליון דולר שהציגה קלאודיה שיפר בשיא הקריירה שלה. הגימיק המקורי זכה אז לסיקור בכל העולם, כולל במדורי החדשות.

חזיית הפנטזיה לשנת 2017 משובצת יהלומים, אבני ספיר וטופז, ונדרשו 350 שעות להכנתה. העיצוב נעשה על-ידי Mouawad, חברת תכשיטים ושעונים שנוסדה ב-1891 בביירות, לבנון, והיום נמצאת בבעלות צאצאי המייסד דוד מוואד, כשהיא מבוססת בז'נבה, שווייץ.

לייס ריביירו, כאמור, נבחרה להציג אותה. כך מצטרפת הדוגמנית הברזילאית היפהפיה לשורה ארוכה ומרשימה של "מלאכיות" שנבחרו בעבר להציג את חזיית הפנטזיה, כמו טיירה בנקס, היידי קלום, אדריאנה לימה, מירנדה קר ואלסנדרה אמברוסיו.

עוד באותו נושא

מלאכיות בשמי פריז: תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט בשנה שעברה

לכתבה המלאה

חזיית הפנטזיה: 1996 - 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully