וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה גילה האמיתי של זמרת הפופ הטורקיה אז'דה פקאן - ומה עשתה כדי להיראות ככה

22.11.2017 / 8:45

הזמרת הסנסציונית שייצגה את טורקיה באירוויזיון חושפת את הסוד שלה למראה צעיר ובריא - ואתם ממש תרצו לאמץ את הטיפים שלה אחרי שתגלו בת כמה היא באמת

@ajdapekkan

אז'דה פקאן, השחקנית וזמרת הפופ שכבשה את טורקיה בסערה עם יותר מ-20 אלבומים שנמכרו ביותר מ-30 מיליון עותקים חושפת כיצד היא מצליחה להיראות כל כך צעירה לגילה - והפער פה משמעותי במיוחד. אם נשפוט לפי התמונות, לא היינו נותנים לה יותר מ-40, אבל היא הרחק הרחק משם.

פקאן, המכונה גם "הסופרסטאר" של מוזיקת הפופ הטורקית, מופיעה כשחקנית וזמרת מזה חמישה עשורים. היא כיכבה בסדרה של סרטים בשנות ה-70 לפני שהפכה לזמרת מקצועית וייצגה את טורקיה באירוויזיון באפריל 1980 עם השיר "Pet'r Oil" ("נפט"). הצלחתם להעריך מה גילה האמיתי?

עוד בנושא:

מוכנים למכה? אז'דה פקאן בת 71. כן, 71! והיא מצליחה להיראות כל כך צעירה, לטענתה, בגלל תזונה בריאה שכוללת קבבים ודגים. זה נחשב בריא? "אני תמיד נזהרת מאוד באוכל. אני לא יכולה לומר שאני מגבילה את עצמי בבחירות שלי. אני אוהבת קבב ודגים", היא סיפרה לדיילי מייל והוסיפה שהיא שומרת על שגרת אימונים, עברה על הדרך הגדלת חזה ומבקרת מדי פעם בספא אנטי אייג'ינג בשוויץ.

היא אמרה: "אני הולכת, שותה הרבה מים. אני לא יכולה לחשוב על חיים בלי מים. כל בוקר אני שותה תערובת של דבש-לימון-ג'ינג'ר בכוס מים. מעולם לא רציתי להיות מודל ליופי, אלא מודל לבריאות. הגנטיקה והספורט משחקים תפקיד חשוב אצלי".

על אף גילה המבוגר, מספרת פקאן שהיא חושבת על תינוק ושפנתה כבר למספר רופאים בארה"ב ובהודו כדי להתייעץ עמם בנוגע להפריה מלאכותית. בשנה שעברה פקאן נבחרה לאחת מארבע הנשים החזקות ביותר בטורקיה והוזמנה לארה"ב כדי להופיע במגזין הוליווד ריפורטר תחת רשימת 100 הנשים החזקות בבידור, לצד סוזן סרנדון, אמה סטון וג'סיקה לאנג. מדהימה, לא כך?

אז'דה פקאן באירוויזיון 1980

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully