וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גורו הקניות אנה ברודי עם המלצות לפריטי אופנה בבלאק פריידיי

27.11.2017 / 13:00

חגיגית הקניות ברשת היא הזדמנות למצוא שמלות, מכנסיים, נעליים ואקססוריז בהנחות ענק. מה לקנות ואיפה? אולפן וואלה! NEWS מארח את מלכת הקניות ברשת אנה ברודי, כדי לקבל ממנה המלצות

צלמים זמניים מורשים

שפע מבצעים, עשרות אתרים ויום שישי שחור אחד שכולו חגיגית קניות. הבלאק פריידיי פותח את ימי הקניות של חג המולד ובהנחה שתתחילו לגלוש ולא תמצאו את דרככם החוצה - אנחנו כאן כדי לעזור. זה הזמן לנצל את מבצעי הענק וההנחות הגדולות ולהעשיר את המלתחה במיטב פריטי האופנה הכי טרנדים שתמיד רצינו.

אגב, בתוך כל חגיגת הקניות הזו אפשר לקבל בחזרה חלק מהכסף. שימו לב, ישנם אתרים שמציעים החזרים כספיים בשווי כמה אחוזים מערך הרכישה ושווה לבדוק אילו אתרים מאפשרים קבלת החזר שכזה. בלאומי קארד למשל, מאפשרים לכם להשתמש בשירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי. אז אל תשכחו לבדוק החזר כספי באמצעות שירות Pay-Back. בוחרים אתר מהרשימה, קונים וצוברים החזר כספי בכל קנייה לכרטיס האשראי.

אז איזה שמלות, מכנסיים, נעליים ואקססוריז כדאי לקנות ברשת בבלאק פריידיי? אירחנו באולפן וואלה! NEWS את גורו הקניות ברשת אנה ברודי, שייעצה לנו מה לקנות ואיפה. צפו.

וואלה! NEWS בשיתוף לאומי קארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully